ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

عسل خانم

1395/1/20 13:25
نویسنده : خاله هدي
663 بازدید
اشتراک گذاری

چند ماهه که میخوام بیام و از حرفهای خوشمزه یاسمین بنویسم و هی به ذهنم حرفها رو سپردم اما الان که اومدم بنویسم دیدم همش یادم رفتهبدبو،چند تاشو که یادمه برا یادگار مینویسم...

_من:یاسمین کباب کنجه خوشمزه شده؟

یاسمین:مامان تو هر چی درست کنی ما قبولت دارمبوس.

_روی جعبه کفشش عدد سه نوشته بود با حالت اعتراض اومده میگه:مامان خدا خیرت بده برا سه ساله ها خریدی؟

_داره با بابا احسان بازی میکنه بابایی غش کرد میگه:خدا رحمتت کنه بابا احسان!

_وقتی یه غذایی رو خیلی دوست داره دوتا انگشت شصتشو به حالت تایید میاره بالا میگه:yes یا عالیه

_نگاه این آقاهه داره تو فیلم رشوه میگیرههیپنوتیزم!!!!

_من به بابا احسان گفتم لطفا یه لیوان آب برام بیار ،یاسمین هم سریع گفت :منم آب میخوام بابا بعدش گفت بابای بیچاره هم باید کارای تورو بکنه هم کارهای منوخندونک!

_مامان میدونستی هر چی بوی خوبی داره از خداستمحبتیعنی تمام گلها بوی خدارو میدنبوس.

_مامان چقدر چاق شدی!!!نینی دنیا اومد باید همه اینا رو آب کنیاسکوت.

فعلا همینارو یادمه باز یادم اومد میام پایین همین پست مینویسمبای بای.

_این پست توسط مامان یاسمین زهرا در تاریخ 20 فروردین ماه 95 ساعت 1:24 ظهر نوشته شده!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله هدی خودت و پسرخاله نازت و نازنین زهرا خواهرت
25 فروردین 95 1:20
ماهیو بی حساب و کتاب یگانه ای
مامان محیا و دوقلوها
28 فروردین 95 9:41
عزیزم چه خوب هنوز هستید.. منم دارم برمیگردم اینجا..
خاله هدي
پاسخ
آره برگرد حتما