ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

میرزاقاسمی

1395/8/25 11:51
نویسنده : خاله هدي
566 بازدید
اشتراک گذاری

چندوقت پیش کمردرد گرفته بودم یاسمین خانم اومد و گفت مامان بذار کمرت رو ماساژ بدم بعد ماساژ گفت :مامان دیگه خوب شدی آخه من قاسمی هستم !من رفتم توی فکر یعنی چی قاسمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله یاسمین خانم میرزا هست یعنی از طرف مامانش که بنده باشم سیده خندونکبچم کلمه میرزا رو حفظ نمیشده برا خودش گفته میرزا مثل میرزاقاسمیه بذار اینجوری حفظ کنم اما الان که موقع استفاده این کلمه بوده قروقاطی شده  و به جای استفاده بخش اول کلمه میرزا قاسمی (میرزا)میگفت من قاسمی هستمخنده.

اینم خانم قاسمی

_این پست در تاریخ 25 آبانماه 95 نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)