ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

واکسن شش ماهگی

1395/8/27 17:38
نویسنده : خاله هدي
774 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز صبح نازنین رو بردیم برا واکسن شش ماهگی مثل همیشه بلند بلند میخندید و خوشرو بود بغلپرستارهارو هم که دید کلی ذوق کرد اونا هم خیلی دوسش داشتن وقتی خوابوندنش روی تخت برا واکسن من از اتاق اومدم بیرون و شروع کردم به دعا خوندن بابا احسان پیش نازنین موند تا دیدم انگار یه ذره صدای ناله نازنین میاد و لقیه دارن میگن تموم شد رفتم توی اتاق بالا سرش تا منو دید لبخند زد بلندش کردم با حالت ناله یه کم شکایت کرد و بعدشم خندیدبوسخداروشکر عصر هم پاش درد نگرفت فقط تب کرد از دیشب تا حالا حدود 7-8 دهم درجه که اونم انشاالله تا امشب خوب میشه ایندفعه دیگه هیچ کمپرسی روی پاش نذاشتم و خداروشکر اصلا هم درد نگرفت ،پرستارها میپفتن چقدر مظلومه نسبت به بچه هایی که میارن برا واکست اصلا گریه نکرد و تاکید کردن حتما به خاطر خوشمزهگیهاش همیشه کنارش یه چیزی برا چشم زخم باشه.

خداروشکر که خوبی همیشه خوب بمون عشق کوچولوم

27 آبان 95

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

♥مامی نسیم ( مامان ملودی جون )♥
29 آبان 95 14:41
وای انگار تاریخ داره تکرار میشه و دوباره داری عکسای یاسی و میزاری از کوچیکی . ای جونم افرین دخملمون شجاعه ماشا الله
خاله هدي
پاسخ
واقعا
زهرا مامان نیایش و نرگس
3 آذر 95 11:57
بعد از 6 ما که اومدم سر کار اولین کار دیدن وبلاگ یاسی بود