ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

درباره نازنینم

1396/2/26 11:00
نویسنده : خاله هدي
673 بازدید
اشتراک گذاری

 

کوچولوی من یکساله شد ولی اصلا دوست نداره چهاردست و پا بره ولی عاشق اینه که دست بگیره به میز بازیش و وایسه البته چون خیلی محتاطه هر از گاهی دستشو میاره عقب تا مطمین شه من پشت سرش نشستم و مواظبم گاهی هم به زور دستمو میگیره.

چند تا کلمه ای که قبلا میگفت رو دیگه نمیگه و تنها کلمه ای که هر از گاهی میگه آبووووو یعنی همون آبجی.

عاشق خاله ساراست  بعدشم مامان رباب و وقتی جایی هستیم که خاله سارا هست یا مامان رباب بغل کس دیگه ای نمیره و نق میزنه.

دندون خوشگلش هم مثل خواهرش وقتی سفر کیش بودیم درومد و باز هم مثل خواهرش اول دندونراست بالا بعد یک هفته بعدش دندون چپ بالا و احتمالا اینهفته و هفته دیگه هم دوتا دندون پایینیش.دندون اولش 3 اردیبهشت 96 جوونه زد،دومین دندون 9 اردیبهشت 96

فوق العاده دختری صبوری هست یعنی بدون گریه میتونه مدتها از خوابش گذشته باشه یا گرسنه باشه و... طاقت بیاره و وقتی گریه میکنه یعنی دیگه واقعا خسته  شده.

شیر خوردن براش یه معنی داره یعنی موقع خواب رسیده و فقط موقع خواب شیر میخوره و اصلا براش حکم غذا رو نداره و این مدت هم که تقریبا از 9 ماهگی میشه بگم خیلی کم غذا میخوره و بیشتر شبها میل دارهو همین هم باعث شده وزن نگیره.

عاشق بیرون رفتنه و اگر ببینه من چادر پوشیدم یا بابا لباس بیرون کلی جیغ و داد میکنه که منو هم ببرید

عاشق رورویک هست و به لطف دست درد من ایینروزها زیاد سوار میشه و خیلی فضولی میکنه.

دنیایی متفاوت از دنیای خواهرش داره اصلا از اون خصلت یاسمین که همه چیز رو مثل بزرگها تجزیه و تحلیل میکرد و میفهمید خبری نیست کنجکاوی و شیطنت از چشمهای نازنین میباره و برخلاف خواهرش معنی جیز رو اصلا درک نمیکنه.

عاشق کنترل و هر نوع شارژر و سیم برقه،عاشق خوردن آشغال از  روی زمین خندونک

پرتقال و موز خیلی دوست داره و تقریبا هفته ای سه چهار تا دونه موز میخوره.

غذا هم معلوم نیست یه روز یه چیزی میخوره و یه روز نمیخوره ولی علاقش به چیزهای شیرین بیشتر از یاسمینه.

خوش خنده من اوایل خیلی قللکی بود تا اونجا که توی حموم فقط صدای خندش میومد الان خیلی کمرش حساسه و موقع لباس پوشیدن کار رو یه کم سخت میکنه.

وقتی بهش میگم بوسم کن حسابی صورتم رو میخوره و خیسم میکنه گاهیی باید از دستش صورتم رو قایم کنم.

عاشق کندن هر نوع عینکی از روی صورته و البته عاشق کندن گوش!

وقتی بهش بگن دست بزن دست همون شخص رو میگیره و میزنه بهم و خودش دست نمیزنه!

ارگ و پیانو و اینجور چیزارو هم با دست کس دیگه دوست داره بزنه تا صدا بده!

فعلا تا اونجایی که یادم اومد نوشتم ان شاالله سعی میکنم زودتر بیام و بنویسم.


96.2.26

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)