ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 4 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

آب بازی

1390/11/9 13:11
نویسنده : خاله هدي
1,227 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته چون مریض بودی گفتن که حمامت نکنیم البته شما که هر روز دست و صورت و پاهات شسته میشه فقط سرت رو نمیشستیم تا اینکه بالاخره دیشب بعد از چند روز رفتی حمام و اونقدر جیغ زدی و ذوق کردی تا وقتی اومدی بیرون بر خلاف همیشه که خوابوندنت طول میکشه زودی خوابیدی و تا 3 ساعت از خواب هم بیدار نشدی!!!!!تعجب

توی حمام همش سعی میکنی آبی که از لوله میاد رو با دستات بگیری و وقتی میبینی نمیشه کلی تعجب میکنیبغل.

همونطور که توی عکس ملاحظه میکنید تمام لباسای یاسی خانوم دیر یا زود اینطوری میشن چون ایشون قطره آهن رو نمیخورن قرقره میکنن و میریزن بیرون البته الان یه ذره بهتر شده.

بقیه عکسها در ادامه مطلب....

اینجا بابایی آب میریزه رو سرت و تو کیف میکنیلبخند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

شکرانه
9 بهمن 90 13:59
وای دلم غش رفت
وای دلم ضعف رفت
خدایا خودت نگهدارش باش نگهدار یاسمین زهرای عزیز

مرسي عمو يا خاله مهربونم
میترا
9 بهمن 90 15:28
موووووووووووش خیس. بخوووووووورمت. من دیگه طاغت ندارم. باید این بچه رو فشار بدم. می خوامش. کیمیا هم وقتی میره حموم خیلی ذوق میزنه و خیلی بامزه میشه. لباس هاش هم همه لکه ی آهن داره. از دست این بچه ها

نازي كيمياي خوشگلم
خاله جون...
9 بهمن 90 17:27
عزیزمممم...خیلی باحال بود...
با لباسه تو حموم؟؟؟؟
میدونم دوست ندارید عکس لخت ازش بذارید ولی من خیلی دوست دارم یه عکس ببینم ازش که لخت باشه تپلکم
البته اگه دوست ندارید اشکالی نداره.

نه خاله اينجوري بهتره. من حتي نميذارم خاله ها و عمه هام منو لخت ببينن. مامانم ميگه دخمل خوب بايد هميشه با حيا باشه حتي اگه كوچولوباشه.
lily
9 بهمن 90 21:13
واااااای خدا جونم چه فرشته نازنینی آفریدی
خیلی ماه شدی یاسمین گلم.. خوش به حال مامانی که می تونه تو رو تو این لحظات بگیره و محکم ماچت کنه
بــــــــووووووووووس

ممنونم خاله جونننننننننن
مامان ریحانا
10 بهمن 90 1:07
سلام
ای جونم
میگم تو این سرما دخترمون رو چرا شب حموم دادید مگه نمیگید تازه یکم بهتر شده؟


تازه میگن شبها بهتره آخه حسابی میپوشونمش و بعدم لالا
مامان طاها
10 بهمن 90 8:15
خیلی با مزه شده دختر گلمون.
عافیتت باشه دختره خوشگل.

سلامت باشين خاله جون
مامان ریحانا
10 بهمن 90 10:09
منم ریحانه کوچیک بود شبها حموم میدادم که بخوابه از انسه من سر حال تر میشد و تا خود صبح بیدار بود
یه بار که داشتم برنامه ی سلامت باشید رو میدیدم متخصص اطفال گفت که شبها چون دمای هوا کمتره و احتمال سرماخوردگی بچه رو زیاد میکنه شبها حموم ندید!!!

قابل توجه مامان و باباي ياسمين زهرا!‌
مامان پارسا
10 بهمن 90 16:38
سلام خوبین؟ چه ذوقی میکنه شیطونک خوش خنده
نگین مامان رادین
11 بهمن 90 0:49
الاهی فدای چشمای نازت،تو اب مثل پری های دریایی شدی جیگر طلا

مرسي خاله
ماچند نفر
11 بهمن 90 1:16
به نظرم یکم رژیمش بدین

خيلي دلتونم بخواد. آرزوتون باشه
لیلا (مامان آروین )
11 بهمن 90 2:21
عسلم عافیت باشه
خاله سارا
11 بهمن 90 7:49
ای قربونت برم ننه
مامان صدف
11 بهمن 90 14:16
کاش منم اونجا بودم. من عاشق حموم کردن دختر کپلیا هستم.
صدف که بچم آب شد. از بس مریض شد دیگه کپلی نیست


یاسی هم کلی آب شده
نازنین
11 بهمن 90 23:29
مامان عسل
12 بهمن 90 10:30
آفرين که انقدر آب بازي رو دوست داري خاله