ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 1 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

نیم سالگی محمد کوچول و دخمل خاله

1391/5/30 15:00
نویسنده : خاله هدي
432 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 30 مرداد 91، پسمل خاله اي نيم ساله شد و ديشب يه جشن كوشولو گرفتيم براش توي خونه ماماني اينا.

 

اينم لينك مطلبش:

http://nini91-akbari.niniweblog.com/post145.php

اينم لينك مطلب شش ماهگي خودم:

http://yasaminzahra-pouryasin.niniweblog.com/post165.php

شش ماهگيت مبارك داداش محمد كوچولو و خوشگل خودم!

انشااله كه هميشه شاد شاد شاد و سالم سالم سالم باشي.

card postal3 Patugh ir کارت پستال عید فطر سری 3

راستي دوستاي عزيزم، عيد سعيد فطر برهمه شما دلدادگان و عاشقان مبارك باد.

اميدوارم طاعات و عباداتتون مورد قبول حضرت پروردگار قرار گرفته باشه و ما رو هم از دعاي خيرتون بهره مند ساخته باشين.

هر روزتان عيد بادماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ریحان عسلی
30 مرداد 91 17:06
سلام
نیم ساله شدنت مبارک محمد کوچولو


مرسی خاله جونم
تاتیانا و عمو جون
30 مرداد 91 22:21
اقا ول کن با این کیکه چی کار داری
یاسمین تبریککککککککککککککککک
محمد جون خوجل عمو میدونی چند وقته عکس نذاشتی کلک
تبریک میگم به هموتون


تو مثل گلی ناز خوشگلی با این درد ای جان درمون دلی..........بیا وسط...دست دست
من میخوام حواستو پرت کنم سر وقته کیک نریا
خیلی عزیزید هر دوتاتوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

بازم کلی ملسی عموجونی فضول خانم
مامان گلی
31 مرداد 91 1:28
الهی من قریون این نانازا یشم مبارک عزیزم انشالله رسیدن شما خوشگلارا به درجات علی جشن بگیری خونه مامانی جونت


وای خدا من مرده اینجور دعاهای از صمیم قلب شمام مامان گلی مهربون. انشااله به حق این روزهای عزیز همه نی نی های ناز ما بخصوص این سه تایی یعنی کیمیاجونی، یاسی ناناسی و محمد کوچول همه مدارج عالی علمی و معنوی و انسانی رو طی کنن. مرسی از لطف و محبت همیشگی تون
مامي نسيم ( مامان ملودي )
31 مرداد 91 9:33
به به مبارك باشه
مهدیه
31 مرداد 91 12:10
نیم سالگی آقا محمد مبارک... ای جیگر این یاسمین خاله که همیشه ناز داره.. .قربونت برم نوش جونت اون کیک خوشمزه.. بوسسسسسس
هانیه
31 مرداد 91 16:02
سلام ماشاالله یاسمین زهراجون خیلی نازه راستی به وبلاگ آلاسربزنید ونظریادتون نره میشه وبلاگ یاسمن زهرا جون روتو لینک دوستان وبلاگ الابذارم.اگرمیشه بیاین وبه وبلاگمون سربزنیدوجواب سوال من هم بدین .ازطرف من یاسمین زهراجون روببوسین.
سارا
7 شهریور 91 16:01
سلام....مبارکتون باشه......خواستم بگم عکساتون خیلی قشنگه اما یه کوچولو ژستها و نوع عکسا خیلی یکنواخته......یکم در عکسا تنوع بدین.....مثلا تو یه پست شاید 10 تا عکس با یه لباس در یک مکان در یک حالت تنها با تفاوت زاویه گردن گذاشته شده......بازم عذرخواهی میکنم اما چون خیلی دوستون دارم خواستم بگم


مرسی شما لطف دارید.آخه من مامانشم همه حالتهاش برام قشنگه شاید اگر جای شما بودم منم خسته میشدم !