ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 1 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

3 روز مونده

1392/2/24 11:32
نویسنده : خاله هدي
840 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

                                   

تنها روز مونده تا تولد دو سالگیت

 friend - emoticonswallpapers.com

یه توتو روی ماشینمون خرابکاری کرده تو هم حساس اونروز داد میزدی:توتو ماکین دندیین دهلان پیپی نکن، بلو دتویی پیپی بکن!(توتو ماشین یاسمین زهراست اینجا  پیپی نکن برو دستشویی پیپی بکن).

وقتی میریم مام اونقدر میمونی که پاهات چروک میشه بعدش میگی:مامان پیر تدم ،دیروز پاهاتو گرفتی بالا و میگی: مامان نیگاه من ناناجونم(مامانبزرگ بابا احسان)

در حال پیتبال(فوتبال)بازی با بابا احسان بودی که بابا یه شوت محکم زد و خورد به پنجره مثل همیشه دستات رو زدی به لپت و گفتی:باااااااااااااای بباش(یواش) ،منم به بابات گفتم احسان میره از پنجره بیروناااا سریع گفتی:مامان ببندش(babandesh)

بهت میگم مگه نگفتم آب نریز میخندی میگی:بادی میکونم من توچولوام ببکید(بازی میکنم من کوچولوم ببخشید)و دوباره مشغول آب بازی میشه!

دستت خورده به صورت عمه سریع گفتی:عمد نبود!

دارم به موهام نگاه میکنم میپرسی:مامان موقورس؟(موخورس)

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

پویا تم
24 اردیبهشت 92 11:30
سلام دوست عزیز برای طراحی تم تولد و جشن دندونی و تقویم برای کوچولوهای نازتون در خدمتیم از طرح های ما دیدن فرمایید به ازای هر تم یک تقویم 12 ماهه با 5 عکس کودکتون هدیه بگیرید برای گیف تولد منتظرتونیم با نظر گذاشتن در وبلاگ آدرس وبلاگتون رو هم بگذارید http://pooyasm.blogfa.com
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
25 اردیبهشت 92 9:58
پپلوی نازم اگه یه لحظه آروم بشینی دلمون شور میزنه مبادا مریض شده باشی خیلی ماهی دیروز تو و محمدو رو ندیدم کلی غصه خوردم