ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

روز مادر مبارك

1391/2/22 19:31
نویسنده : خاله هدي
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

                                       شکلکهای جالب و متنوع آروین

 روز مانده به يكسالگي ياسمين زهرا

 کودکی که آماده تولد بود نزد خدا رفت و از او پرسید: می گویند فردا شما مرا به زمین می فرستید، اما من به این کوچکی و بدون هیچ کمکی چگونه می توانم برای زندگی به آنجا بروم؟

خداوند پاسخ داد: در میان تعداد بسیاری از فرشتگان من یکی را برای تو در نظرگرفته ام، او از تو نگهداری خواهد کرد.

اما کودک هنوز اطمینان نداشت که می خواهد برود یا نه: اما اینجا در بهشت، من هیچ کاری جز خندیدن و آواز خواندن ندارم و اینها برای شادی من کافی هستند.

خداوند لبخند زد: فرشته تو برایت آواز خواهد خواند و هر روز به تو لبخندخواهد زد تو عشق او را احساس خواهی کرد و شاد خواهی بود.

کودک ادامه داد: من چگونه می توانم بفهمم مردم چه می گویند وقتی زبان آنها را نمی دانم؟

خداوند او را نوازش کرد و گفت: فرشتهّ تو، زیباترین و شیرین ترین واژه هایی را که ممکن است بشنوی در گوش تو زمزمه خواهد کرد و با دقت و صبوری به تو یاد خواهد داد که چگونه صحبت کنی.

کودک با ناراحتی گفت: وقتی می خواهم با شما صحبت کنم، چه کنم؟

اما خدا برای این سوال هم پاسخی داشت: فرشته ات دست هایت را در کنار هم قرار خواهد داد و به تو یاد می دهد که چگونه دعا کنی.

کودک سرش را برگرداند و پرسید: شنیده ام که در زمین انسان های بدی هم زندگی می کنند، چه کسی از من محافظت خواهد کرد؟

خداوند پاسخ داد: فرشته ات از تو مواظبت خواهد کرد، حتی اگر به قیمت جانش تمام شود.

کودک با نگرانی ادامه داد: اما من همیشه به این دلیل که دیگر نمی توانم شما را ببینم ناراحت خواهم بود.

خداوند لبخند زد و گفت: فرشته ات همیشه دربارهّ من با تو صحبت خواهد کرد و به تو راه بازگشت نزد من را خواهد آموخت، گرچه من همیشه در کنار تو خواهم بود.

در آن هنگام بهشت آرام بود اما صداهایی از زمین شنیده می شد.

کودک فهمید که به زودی باید سفرش را آغاز کند. او به آرامی یک سوال دیگر از خداوند پرسید: خدایا! اگر من باید همین حالا بروم پس لطفآ نام فرشته ام را به من بگویید..

خداوند شانه او رانوازش کرد و پاسخ داد: نام فرشته ات اهمیتی ندارد، می توانی او را مادر صدا کنی.قلب

   شکلکهای جالب و متحرک آروین

 مردی مقابل گلفروشی ایستاده بود و می‌خواست دسته گلی برای مادرش که در شهر دیگری بود سفارش دهد تا برایش پست شود.
وقتی از گل فروشی خارج شد، دختری را دید که روی جدول خیابان نشسته بود و هق هق گریه می‌کرد. مرد نزدیک دختر رفت و از او پرسید: «دختر خوب، چرا گریه می کنی؟»
دختر در حالی که گریه می کرد گفت: «می‌خواستم برای مادرم یک شاخه گل رز بخرم ولی فقط ۷۵ سنت دارم در حالی که گل رز ۲ دلار می شود.» مرد لبخندی زد و گفت: با من بیا من برای تو یک شاخه رز قشنگ می خرم.

وقتی از گلفروشی خارج شدند مرد به دختر گفت: مادرت کجاست؟ می خواهی تو را برسانم؟
دختر دست مرد را گرفت و گفت: «آنجا» و به قبرستان آن طرف خیابان اشاره کرد.
مرد او را به قبرستان برد و دختر روی یک قبر تازه نشست و گل را آنجا گذاشت.
مرد دلش گرفت.. طاقت نیاورد، به گل فروشی برگشت، دسته گل را گرفت و ۲۰۰ مایل رانندگی کرد تا خودش دسته گل را به مادرش بدهد!

  شکلکهای جالب و متحرک آروین

 شکلکهای جالب آروینمادر دوستت دارم و تا ابد به تو محتاجم

تا ابد دوستت دارم وبه تو محتاجم

و همین لحظه این قدر اشک برای ریختن دارم که موهایت تر شود

خودم را از تو دور کرده ام ، با این وجود توجه وعشق تو هنوز در دلم برپاست

تو مامن و سرپناه من هستی

که مرا از گزندها و آسیب ها حفظ می کنی

من از دیوارها می گذرم و پرواز می کنم

و تمام کارهایی را که باید ، انجام می دهم تا در پناه تو باشم

شاید من یاغی وسرکش باشم

اما می دانم حتی زمینی که بر روی آن ایستاده ام از عشق تو سرشار است

من منتظر لبخند درخشان و پر غرور تو هستم ، مادر

لبخندی که هر گره ای را باز می کند

برای تمام لحظاتی که به خاطر من رنج کشیده ای متاسفم

اما بعد از طوفان های کوچک

این آرامش است که پا برجا خواهد ماند.

مادرم روزت مبـــــــــارک

 روز مادر مبارک(شکلکهای آروین)

فردا شنبه 20 جمادي الثاني 1434 برابر با 22 ارديبهشت 1391 ، روز تولد حضرت زهرا و روز مادره.

سال گذشته من ياسمين زهرا در اولين روز مادري كه حضور داشتم هفت روزه بودم. نامم رو به مبارك و ميمنت اين روز ياسمين زهرا گذاشتند تا همچون همه فرشتگان زندگيم يعني مامان، ماماني و مامان جونم، پيرو مادرم فاطمه زهرا باشم.

امسال در اين روز باشكوه يازده ماه و 27 روزه هستم. زيباترين كلام و واژه من براي تبريك همه خوبيهاي مامان ندا اينه:

ماما، ماما قلب

و براي ماماني و مامان جون:

ماما ژووقلب

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

به ياد مادر كه حضورش همواره در زندگي ما نمايان است.

و

مادر بابايي، فرشته اي پرپر...

و

مامان مامان جون ...

كه هر سه در آغوش خداوند آرميده اند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان گلی
22 اردیبهشت 91 20:22
بازم با نوشته قشگت روز مادر را برای خواهرانت زیبا وبه یاد ماندنی کردی روزمادر مبارک


ممنونم مامان گلي جون. روز شما مادر مهربون مبارك
خاله جون
22 اردیبهشت 91 23:19
ممنون خاله هدی...
خوب یاسمین هم قد کشیده نگران نباشید...
قطره های مولتی ویتامین و آهنشو میخوره؟؟ مامان و بابای سینا واسش یه قطره مولتی ویتامین پرتقالی میخرن که بدمزه نیست و تازه روی و آهن هم داره اگه خواستید اسمشو نگاه میکنم میگم بهتون...
سینای ما از وقتی که از بیمارستان اومد لاغر شد: ( ماشالله غذا خوردنش خوبه سینا زیاد اهل شیر خوردن نیست خیلی بازیگوشی میکنه موقع شیر خوردن دو مک میزنه روشو برمیگردونه و بازی میکنه .مامانشم که همش میگه بچم لاغر شده همه مادرا فکر میکنن بچه هاشون لاغرن...نگرانی الکی دارن به خاطر همینه که مادرن دیگه
یاسی جونم که ماااشااالله خوبه استخون بندیش حالا اگه لاغر شده به خاطر قد کشیدنشه /
میشه وزن یاسمینو در حال حاضر بدونم
البته یادمه گفته بودید که وزن یاسی اونجوری نیست که نشون میده و کمتره

ممنونم خاله هدي جون. ياسمين همه قطره ها شو سروقت ميخوره. غذا خور نيست ني ني مون. فقط شيطوني ميكنه و روي زمين نمي شينه. وزنشو هم بذار مامانش بگه بعد نگه چرا گفتي بچه ام چقدريه
میترا
23 اردیبهشت 91 3:52
روزت مبارک ندا جون....

روز شما هم مبارك باشه
میرزا کوچک خان
23 اردیبهشت 91 8:38
روز مادر مبارکه!


روز شما مبارك مامان بعداز اين
یاسمین
23 اردیبهشت 91 9:06
سلام خاله جون یه سربزن وبلاگم


تولدت مبارك ياسمين جون و روزت مباركتر
ياسي خانما متولد ارديبهشتن چه جالب
مامان طاها
23 اردیبهشت 91 10:28
وحشی ترین گلها به عظمت باران تعظیم میکنند و "تو" همان باران قابل تعظیمی.

"روزت مبارک"



عالي بود. روز شما مبارك
خاله جون
23 اردیبهشت 91 11:30
بشارت باد بر اهالی زمین که سیب سرخ بهشت

جوانه زده است!

نام تو

ریشه شر را خشکاند

و آتش دوزخ را سرد کرد بر پیروان طریقه رستگاری

خانه وحی، با درخشش نام تو، روشن‏تر شد

تا نشانه‏ای باشد بر حرمت زن

تا دیگر رنگ چهره‏ها با شنیدن صدای تولد دختران، کبود نشود

تا دیگر سنت‏های جاهلانه

میان دختر و پسر، خطی نکشد به نشانه سعد و نحس


روزت مبارك سيده خانم. خانم خانما
مامان محیا
23 اردیبهشت 91 12:33
اون متن بزی و علف و اینا حرف نداشت
مامان یاسمین زهرا
23 اردیبهشت 91 13:02
مامان مهربون و دوست داشتنی و همه چی تمومم دوست دارم.روزت مبارک امیدوارم بتونم ذره ای از محبتهات رو جبران کنم ولی بعید میدونم خدایا مامان مهربونم رو در پناه خودت حفظ کن و سایه پدر و مادرم رو برای همیشه بالای سر ما نگه دار.
مامان یاسمین زهرا
23 اردیبهشت 91 13:03
مادر شوهر عزیزم روزتون مبارک.مادری که همچین پسر مهربون و گلی رو تربیت کرده واقعا ستودنیه
مامان یاسمین زهرا
23 اردیبهشت 91 13:04
مادر بزرگهای عزیزم روزتون مبارک امیدوارم روحتون قرین آرامش باشه


نگین مامان رادین
23 اردیبهشت 91 14:28
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک





روزت مبارك نگين جون
مامان دینا جون
23 اردیبهشت 91 14:58
بارانی از عشق و کمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
مامان گیلاس
23 اردیبهشت 91 15:07
ای دوست به حنجر شهیدان صلوات /
بر قامت بی سر شهیدان صلوات

از دامن زن مرد به معراج رود /
بر دامن مادر شهیدان صلوات . . .


میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . .



ممنونم روز شما هم مبارك باشه
نگین مامان رادین
23 اردیبهشت 91 16:14
کردم از علم سوال می توانی آیا معنی مادر را بهر من شرح دهی گفت نی نی هرگز من برای این کار منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم قدرت شرح وبیان کم دارم ......................................... روزتان گلباران تقدیم به مادر مهربونتون که فرشته های مث شما(مامان ندا،مامان سارا ،خاله هدی ،یاسی جون و اقا محمد)داره .
مامان گلی
23 اردیبهشت 91 18:12
مخصوص هدی جون روز زن به شما بانوی گرامی وپراز احساس عاشق فاطمه زهرا مبارک وروز مادر که دلسوزانه در کنارخانواده گرامی مادری میکنید مبارک


ممنونم خيلي زياد
مامان جون بابایی
23 اردیبهشت 91 20:45
عروس گلم ممنون از لطف شما روزت مبارک
زهره(مامان نازنین زهرا)
24 اردیبهشت 91 9:10
سلام. چقدر قشنگ و دلنشین نوشتی.روزتون مبارک. ایشالله هزار سال سایه سر یاسمین زهرا جون باشید.__ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ راستی آپ کردم منتظرتونم.
مامان ریحان عسلی
24 اردیبهشت 91 12:28
سلام روزتون مبارک