ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

15 ماه در کنار تو

1391/5/28 2:19
نویسنده : خاله هدي
1,188 بازدید
اشتراک گذاری

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته میشه!

لطفا به ادامه مطلب بروید...

فرشته خوبم امروز پانزدهمین ماه در کنار توبودنه.

من و بابا احسان به وجود تو افتخار میکنیم و از خداوند میخوایم که در راه تربیت تو همیشه یار و یاورمون باشه تا یاسمین زهرای ما بهترین و مومن ترین یاسمین زهرای دنیا بشه.انشاا...

تولدت مبارک جونم

گذری در زمان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان قند عسل
27 مرداد 91 2:25
ماشالله به دختر نازم که هر روز داره خوشکلتر میشه. چقدر زود میگذره.


ملسییییییی
مامان گلی
27 مرداد 91 10:52
قربونت برم که اینقدر نازی. باداشتن مامان وبابای خوب مثل شما .خانواده خوب مثل خانوادهای خوب مامان وباباش . مطمئن باش باراهنماییهای خوب شما گوهر درخشان میشه دخترمونتولدمبارک عزیزم


مامان گلی شما همیشه به ما محبت دارین.ممنون.خوبی از خودتونه
یاسمین
27 مرداد 91 18:01



...........
تاتیانا و عمو جونش
27 مرداد 91 20:56
ای جان بشی تو عزیزم
مبارک باشههههههههههههههههه
خودت که میدونی من عاشق این لباس قرمز تو هستم عکسات حرف ندارن از روز اول تپل مپل هستی این عکس اخری بابا اخرشه عکس یکی به اخر هم عاشقانست خیلی عزیز تووووووووووووووووووووووووووووووووووو
میدونی دلم میخواد حتی یک ساعت هم شده کنار تو باشم بازی کنم باهات بهترین یاسمین زهرای دنیا این حرف دل عمو بود
چه عموی احساساتی داری تو نه یاسمین
اما تو خیلی عزیزی عشقولانه



عمو جون شما به من لطف دارین خیلیییییییی
کودکانه های من
27 مرداد 91 23:27
مامان یاسمین زهرا جون؟
فکر کنم احساسات برتون غلبه کرد بابا احسان رو نوشتین بابا احساس
خیلی عکساش ناز بود خدا حفظش کنه


ههههههههههه.الان میدرستمش
مامي نسيم ( مامان ملودي )
28 مرداد 91 12:40
اي جانم عزيزه دلم 15 ماهگيت مبارك


مرسي خاله اي
میترا
30 مرداد 91 2:04
ای بگردم تو رو. تولدت مبارک عزیزِ من. نگاش کن پرنسسِ خوشتیپ رو


مرسي خاله اي مهربونم
عمه زهرا
30 مرداد 91 3:49
قربون عروسکم بشم که روز به روز داره خوشکلتر و ماهتر میشه عمه قربونت برم نفسم با این پدر و مادر حتما بهترین یاسمین زهرای دنیا میشی جیگرم ماشاالله