ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 3 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

تولد حضرت فاطمه (س) روز زن و روز مادر

1392/2/11 16:10
نویسنده : خاله هدي
1,240 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس رو الان دیدم روزی که یاسمین زهرا دنیا اومد (دست خوشگلش توی دست مامانم)بغل.

تولد حضرت فاطمه (س) و روزن زن و صد البته روز مادر رو به مادرم و مادر شوهرم و مادربزرگ شوهرم و البته همه دوستان گل وبلاگی تبریک میگم.با یاد مادرانی که دیگه کنارمون نیستن و جاشون خیلی خالیه نگران(مادربزرگهای من و مادربزرگ شوهرم) برای شادی روحشون یک صلوات بفرستیدفرشته.

 ودر ادامه یه تبریک ویژه از طرف یاسمین زهرا به ....

مامان جون تناز(شهناز)،مامان جون ،ناناجون(حاج خانوم) و مامان ندا روزتون مبارک.همیشه تنتون سالم لبتون خندون و دنیا بر وفق مرادتونبغلماچقلب.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

میترا
11 اردیبهشت 92 8:03
ممنون روز شما هم مبارک


مرسی گلم
♥ مامي ملودي جون ♥
11 اردیبهشت 92 10:39
روز همتون مبارك و روح رفتگانتون شاد


مممنون عزیزم همچنین برا شما
مامان عسل
11 اردیبهشت 92 11:42
مادر ای والاترین رویا ی عشق مادر ای دلوا پس فردای عشق مادر ای غمخوار بی همتا ی من اولین و آخرین معنای عشق روزتون مبارک
SaYa
11 اردیبهشت 92 16:24
مادر تنها کسیه که میتونی براش ناز کنی سرش داد و بیداد راه بندازی، باهاش قهر کنی! اما با اینکه تو مقصر بودی بازم با یه بشقاب غذا با لبخند میاد و میگه: با من قهری با غذا که قهر نیستی . . . روز مادر و روز زن مبارک
خاله هدی 2
11 اردیبهشت 92 16:45
روز مادر بر شما و مادران مهربونی که اسم بردید مبارک!!! ای جونم چقدر دستش سفید و خیس خورده بوده
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:12
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه



ممنون گلم
فرناز/ مامان ریحانه
11 اردیبهشت 92 21:29
ای زن ای لطیف ترین گل بوستان هستی تو شگفتی خلقتی تو لبریز عظمتی تو را دوست دارم و می ستایمت! دست بر دعا بر می دارم و از خدای یگانه برایت برکت,رحمت و عزت می طلبم.
عموامیر
11 اردیبهشت 92 21:53
روزمادر مبارک......
مامان قندعسل
12 اردیبهشت 92 1:41
ای جان چه عکس قشنگی
روزت دوباره مبارک عجیجم(به قول آرتین)


مممنون عدیدم(به قول یاسمین)
مامان گلی
12 اردیبهشت 92 9:08
خدامادرتون براتون حفظ کنه همیشه بیادش باشید
هیچ وقت لبخندتون ازمادرها دریغ نکنید چون دلشوم میشکنه وبارونی میشه .مادرها فقط از فرزندانشون همین رامیخوان


امیدوارم خدا کمکون کنه تا سپاسگزارشون باشیم
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
12 اردیبهشت 92 11:50
وای خدا! ندا به خدا این عکسه رو اگه برای مامان چاپ کنی از همه هدیه های دنیا براش ارزشمندتره. تو رو خدا چاپش کن


چاپش میکنم .کی نمیدونم؟
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
12 اردیبهشت 92 11:50
روز مادر بر همه دوستان مبارک
ثنا
13 اردیبهشت 92 13:33
♥ مامي ملودي جون ♥
14 اردیبهشت 92 11:16
عكس نازي بود اولي واقعا


ممنون گلم
راز
14 اردیبهشت 92 16:56
سلام به یاسمین زهرای گل و خانومی عزیز, وبلاگتون خیلی خوشمل و نازه,من یه دختر 20 ساله م و هنوز مجردم و اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم, چند تا صفحه رو دیدم و به دلم نشست, و یکی یکی تا صفحه ی 132 را بازدید کردم و پست ها و عکسای قشنگتون رو دیدم و لذت بردم, آفریـــــــــن به مامان و بابای یاسمین زهرا بخاطر سلیقه و رفتارای قشنگشون و یه خدا قوت و خسته نباشید مخصوص هم خدمت خاله هدی مهربون,
میخواستم چند تا نکته که دیدم رو بگم, دخمر نازتون همیشه توی عکسی که کیک تفلد بود یواشکی ناخونک میزد و مزه ی کیکو میچشید,نوش جانش باشه ایشالا, وایی خاله هدی جانش چقدر یاسمین زهرا جان بهتون شباهت میده, بهتون تبریک میگم بابت وبلاگ قشنگ و پر از انرژی مثبت و عشق, ایشالا همیشه سایه ی مامان و بابای یاسمین زهرا بالای سرش باشه و زندگیتون پر از خیر و برکت و عشق, فقط خواستم نظرمو بگم چون لذت بردم حسابی و بی ادبی بود بخوام ساده بگذرم. برای دخمر ناز و خوشملتون آیه الکرسی خوندم تا همیشه سلامت و خوش باشه و لبخند روی لباش بمونه,,خوش باشید و موفق


ممنون گلم.بینهایت سپاس از مهرتون.شما هم همیشه خوش و سلامت باشید
مهدیه
15 اردیبهشت 92 8:13
چه عکس قشنگی.. عالی بودددددددددددددد... واقعاً دست عکسی که اون لحظه این عکسو گرفته درد نکنه.. فوق العاده استتتتتتتتتتتتتت...


مرسی عزیزم
خاله هدی 2
15 اردیبهشت 92 12:02
نظر خصوصی دارید...


مرسی عزیزم
فرناز/ مامان ریحانه
15 اردیبهشت 92 12:41
باورم نمیشه که 12 روز دیگه، دخملی تون میشه 2 ساله
و البته 17 روز دیگه دخملی خودمم میشه 2 ساله
واقعا چقدر زود داره میگذره این روزای شیرین و دلنشین


منم شوک هستم
عمو.....
15 اردیبهشت 92 22:15
کجای یاسمین زهرا........عمو دون دونممممممممم
فرناز مامان ایلیا
16 اردیبهشت 92 3:49
خاله فدای موهای فرفریت... ندا جون روزت مبارکه. انشالله سایه مادر رو سر هممون باشه.