ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

یاسمین زهرای 28 ماهه و حرفهاش

1392/7/17 23:38
نویسنده : خاله هدي
785 بازدید
اشتراک گذاری

-بعد از درگیری همیشگی با عمه فاطمه با حالت قهر:اصا میرم خونمون(اصلا).

-در جواب بیا بریم دستشویی:اصا دستویی ندارم(اصلا).

-بشکوندمش(شکستمش)  .

-شکنده(شکسته)!

-بعد از اختلاف سلیقه با خاله هدی برای دیدن تلویزیون با تهدید گفت:دنگ میزنم بابام بیاد دنبالم.

-تختکم پاره تده!(خشتکقهقهه)تلفظ شده بین ت و ش.

-محمد زدتش یاسمین بهش میگه :بی ادببببببببب بی ادب!

دوباره بعد از درگیری با محمد یه داد سرش زده میگه:مامان دعباش کردم!(دعوا)

-مامان محمد تم تم دوستم داره!(کم کم)

-مامان این نینیها چی میخورن؟من:نمیدونم!یاسمین:مامان چی میخورن؟من:مامان ندیدم چی میخورن!یاسمین با جیغ:پدرتوخته نینیها چی میخورن؟ابرو

-توی میوه فروشی بسته توت فرنگی رو بو میکنه بلند میگه:بههههههههههههههه بعدم هی میگه :بابا بو بدهنیشخند(بو کن).

-مامان اکشال نداره بیام تو؟

مامان به مسباکم دست ندن نالاحت میشماااااااا!

-واااااااااای بابا چیکار کنم تفشم نپوشیدم؟

-کداپس(خدافظ یا خداحافظ)تلفظ بین خ و ک

-کدانگدار(خدانگهدار)

 -مامان دودم بده!من:سوزن؟ یاسمین :دوزن نه دوده(جوجه)

-مامان من برم گم شم بیا پیدام کن!(منظورش برم قایم شمه)

-رفته به خاله هدی میگه:باهام قهلی؟(قهری)

-وقتی با مامان جوناش حرف میزنیم پای تلفن میگه:مامانجونمه؟ یا مامانجون رباب منه؟ ،مامانجون طلاز خودمه؟

-عاشق دیگه گفتناشم اخه خیلی با ناز و ادا میگه و حسابی میکشتش مثلا میگه:مامان گولبونت برم بیا دیدهههههههههههههههه(دیگه)بغل.

هرکاری بر خلاف میلش انجام بدیم میگه:مامان یا بابا این کال بدیه هاااااا!

-الدک:اردک

-کلوس:خروس

-شاید بعضیهاش به نظرتون بی نمک بیاد ولی من برا هر کدومش کلی قند تو دلم اب شده.

- این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

٢٨ ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان آيسو وآيسا
17 مهر 92 17:52
خيلي هم با نمكه ...شيرين زبوووووون ماهههههههههه


ممنون
امیرمهدی وعمی
17 مهر 92 17:57
بخولمت
خودت آلوچهحرفات کلوچهمیخولمت آخرش تلبچه


مامان اسما
17 مهر 92 18:32
کجاش بی نمکه دخملمون انقدر شیرین زبونه ادم کیف میکنه عشقه ماهه جیگره قربونش برم من


الناز مامان طاها
17 مهر 92 22:17



ممنون از محبتت
♥ مامی ملودی جون ♥
17 مهر 92 23:46
اتفاقاً همه اش بامزه است و منم توی دلم ذوقش و میخورم . خاله فدای اون زبونت بشه عسلی


مرسییییییی
مریم مامان یاسمین زهرا
18 مهر 92 7:44
الهی من دورت بگردم مو فر فری نانازی همه ی شیرین کاریش یه طرف اون پدر توخته گفتنش یه طرفباور کن اندازه یاسمین خودم دوستش دارم خییییییییییییلی دوست دارم ببینمش


مریم جون لطف داری عزیزم .دخترت ماهه ماشاا...
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
18 مهر 92 8:06
یاسمین زهرا خداییش خیلی ماه تر شده و خیلی مهربون با محمد رفتار میکنه. اگه محمدخان هم کمتر یاسمین رو نیشگون بگیره فکر کنم وضعیت بهتر هم بشه.
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
18 مهر 92 8:12
خوشمزه تر از یاسمین من وجووووووودددددددندالهههههههههههه
اونشب داشتم مسابقه والیبال فینال بین ایران و کره رو نگاه میکردم و هرچی گفت: کاله بیا، گفتم بعداً! بهش اجازه دادم با مامانم بره توی اتاقم. هی میومد میگفت: کاله ادازه اس؟ (خاله اجازه است؟) و بعدش میگفت اینو بردارم اونو بردارم.... دیگه غش کردم از این حرکتش. آخرش هم اومد نشست کنارم و چون حواسم بهش نبود یهو گفت: باهام قهلی؟؟ یهو متوجه شدم و گفتم برای چی ازت قهر باشم مگه چی کار کردی؟ دخمل به این خوبی، به این نازی، به این خوشگلی، به این با ادبی. بعد خیالش راحت شد که من از دستش ناراحت نیستم و دوباره شروع کرد به بازی و شیطنت


مامان آرتین
18 مهر 92 8:48
خیلیییی هم بانمک و خوشمزه بود. برام دعا کن این روزها خیلی دلم گرفته.


ممنون.آخی عزیزم چراااااااا؟
مامان گلی کیمیا جون
18 مهر 92 9:45
وای چقدر شیرین زبونی دلم غش رفت تختکم پاره تده یعنی خندیدم وای این کیمیا هم یک حرفهایی میزنه ادم هم تعجب می کنه هم خنده ش میگیره ازهرکس هرچیزی که عصبانی بشه با شدت وفشار میگه سسگ سسگ به مُردم میگه مُردیدم


بهاره مامان ونداد
18 مهر 92 13:38
وای جیگری با اون قیافه شیطون بلای تو دل بروت دل ادم رو میبری فیگورت من وکشته عسل
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
18 مهر 92 14:24
خیلی خیلی هم بانمک وشیرین زبونه نظر دیگران مهم نیست یاسمین زهرا جون عشق است
مامان آرتین
18 مهر 92 18:05
عزیزم ما به طور خیلیییی یهویی فددا شب انشااله عازم مشهدیم
به خاطر یه سری رفتارهای آرتین که شاید خودم مقصرم خیلی ناراحتم.دعا کن که خوب بشه.البته شاید هم عادیه باید در موردش بنویسم.


انشاا... به سلامتی و التماس دعا..اگر لجبازیه که طبیعیه.امیدوارم چیز خاصی نباشه
lovejojo366@gmail.com
18 مهر 92 22:39
دخترتون ماه ماه


ممنون.نگفتید اسم وبلاگتون رو که بیام
lovejojo366@gmail.com
19 مهر 92 11:19
من خداهنوزبهم نی نی نداده که بخوام وبلاگ درست کنم برام دعاکنید.شمارمزتونوبهم نمیدین؟




خاله هدی: ندا رمز رو بده دیگه! شیطنت نکن دختر!


رمزتون رو به همین ایمیل بفرستم؟
منصوره مامان زهره
19 مهر 92 12:26
یکی از یکی خوشمزه تر
lovejojo366@gmail.com
19 مهر 92 22:41
بله ممنون میشم
مهسان مامان رادین
20 مهر 92 17:17
یاسی جونم ماشالله چقدر شیرین زبونی....بووووووووووووس


مرسی