ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

قند و نبات

1392/7/24 2:39
نویسنده : خاله هدي
695 بازدید
اشتراک گذاری

-مامان داری برا عشگت ماهی دلست میکنی؟من:برا تو؟یاسمین:نه برا عشگت بابا ایسان!تعجب

-توی دستشویی یه کمی کارش طول کشید احساساتش فوران شد بغلم کرده میگه :مامان تو جونمی ،دوست دارم،تو مادرمیبغلقلب.

-اصلا شیر ارژن دوست نداره امروز ریختم براش توی لیوان تا اومد بخوره گفت:ویییییییی بو گاو صولتی میده!(صورتی)

-مامان من ملیض شدم عطسه خوردم(به جای عطسه کردم).

-مامان برا خودتون ماهی دلست کن من تخم مرغ میخوام!

-مامان میریم خونه مامانجون طلاز،باااااااای خوش به حالم!

-مامان بابا میاد خونه؟بااااااااااااااااای خوش به حالم!

-مامان میریم پارک باااااااااااااااااااااای خوش به حالم.

-بابا نمنون میخوای املوز ببری پارک تتاره.

-مامان دستت درد نکنه کیلی کوشمزن.(خیلی خوشمزن)

-امروز به همه گفت:عیدتون مبالک.

- بهش میگم کنتاکی دوست داری میگه:بهههههههههه بخولم تپلو بشم چاق بشم تله(چله)بشم اونبخ(اونوقت)بیام خودتون بخولیدم.

-مامان کال بدی میکنی کتابم برداشتیعصبانی.

-مامان بدوزم عبض کن کوشکل بشم ،بعدشم میگه:دیدی مامان من دخترم من کوشکلمقلب.

-مامان من اینجا جیش کردم؟من:نه الان ،نینی بودی جیش کردی میگه:نه نینی بودم جیش نکردم دختر بودم جیش کردمخنده.

-مامان پاشو موقع قاب نیس!(خواب تلفظ بین خ و ق)

-همراه شبکه براعم شعرهای عربیش رو میخونه:عمی مصعب عمی مصعب و.....

-تمام شعرها رو حفظه اتل متل توتوله رو قرو قاطی میخونه اولشم مبگه:اتل متل دوگوله بعدشم یه ٧ -٨ باری توش از کلمه پ س ت و.... استفاده میکنهنیشخند.

-عمو زنجیر باف هم میخونه میگه:پشت کو n انداختی؟نیشخند

-آخر دعاهاش میگه :آمین آ رب الامین.

-امشب داریم میریم بیرون دم در میگه:بااااااای نماز نخوندمدروغگو.

-تا میام پای نت میگه:میخوای ملادی ببینی(ملودی)بعدشم وبلاگ ملودی جون رو باز میکنم هزار تا سوال میپرسهاوهملادی کجا رفت؟ملادی کی کی خورد؟(چی چی)ملادی کی داره؟(چی)

- ما شیرازیها میگیم مثلا:کی خوردتش؟کی بردتش؟کجا رفتتش؟ولی یاسمین مثل ما نمیگه اون اینجوری میگه:کی خوردش؟کجا رفتش؟کی بردش؟

-من بهش میگم یاسمین اجازه میدی من از بیسکوویتت بخورم:خواهش میکنممژهآله ادازه میدم بخولی(آره-اجازه).

حالا خداییش قند و نبات نیست دخترم؟

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

28 ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان گلی کیمیا جون
24 مهر 92 10:38



مرسی از محبتتون
♥ مامی ملودی جون ♥
24 مهر 92 11:40
تو خودت قند و نباتی شکلاتی شکلاتی . عسلی یا که شیرینی . که به دل اینجور میشینی.


خاله جون خودتونم یه دونه قندو نبات داریدا
♥ مامی ملودی جون ♥
24 مهر 92 11:40
فدات بشم که ملودی و میشناسی دوست داریم نفسه خاله


♥ مامی ملودی جون ♥
24 مهر 92 11:40
ای جونم که معنی عشق و میفهمی


مرسی
lovejojo366@gmail.com
24 مهر 92 11:55
دخترتون ازقندوعسلم شیرین تر


ممنونم از محبتتون
الناز مامان طاها
24 مهر 92 22:28
بابا قند و نبات جلو اين دخملي كم ميارن از بس كه ١٠٠٠ماشالله شيرينه


مرسی
مامان ستاره
25 مهر 92 1:09
سلام انشاالله همیشه سلامت باشه . اجازه می دی لینکت کنم ؟ عکس نی نیت رو تو وبلاگم به عنوان دوست نی نیم بزارم ؟


مرسی.بهمون افتخار میدید اینکار رو بکنید.
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
25 مهر 92 12:57
ماه منی به خدا
♥ مامی ملودی جون ♥
25 مهر 92 13:03
عیدت مبارک ناناسی