ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 7 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

روز پدر مبارك

1391/3/14 2:26
نویسنده : خاله هدي
708 بازدید
اشتراک گذاری

 babol2011.blogfa.comزیباساز وبلاگ

تقدیم به همه پدرانم...

(٥شنبه ٤/٣/٩١- باغ بابایی و تلاش بابا احسان برای گرفتن یه عکس قشنگ از من)

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون

با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها

هنوزم اگه نگیری دستامو می افتم از پا . . .

باباجونا، بابا احسان روز پدر مبارک!

اینم تبریک مخصوص من، یاسمین زهرا، برای باباجونام:

بابی، بابابابا

و این تبریک ویژه هم برای بابا احسان:

بابا، بابا

 شکلکهای جالب آروین

شب بودوماه واختر و شمع ومن وخیال

                 خواب از سرم به نغمه مرغی پریده بود

در گوشه اتاق فرو رفته در سکوت

شکلکهای جالب آروینرویای عمر رفته مرا پیش دیده بود

درعالم خیال به چشم آمدم پدر

کز رنج چون کمان قد سروش خمیده بود

موی سیاه او شده بود اندکی سپید

گویی سپیده از افق شب دمیده بود

یاد آمدم که در دل شبها هزار بار

دست نوازشم به سر و رو کشیده بود

از خود برون شدم به تماشای روی او

کی لذت وصال بدین حد رسیده بود

 چون محو شد خیال پدر از نظر مرا

                اشکی به روی گونه زردم چکیده بود

          سهراب سپهری

به یاد آقا و باباجون (بابا بزرگای مامان ندا)

و

 پدربزرگای بابا احسان

که سالهاست میهمانان مقرب حضرت پروردگارند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان گلی کیمیا
14 خرداد 91 12:54
روز پدررابه بابااحسان مهربون وبه باباجونای مهربون یاسی ناناز تبریک میگم.انشاشالله سالهای سال در کناهم شاد باشین


قربان لطف و محبت شما.ما هم این روز عزیز رو به همه مردای خانواده شما تبریک میگیم والبته تبریک ویژه به خود شما بابت ولادت جد بزرگوارتون حضرت علی.عیدتون مبارک و دلتون شاد شاد.
راستی الان ما تهرانیم و با تبلت(آی پد) دارم پیامهارو چک میکنم و برای همین خلاصه نویسی میکنم
مامان قند عسل
14 خرداد 91 14:00
منم این روزو به همه ی باباهای مهربون تبریک میگم .مخصوصا بابای یاسی جونم .


منم به بابای آرتین جونی تبریک ویژه میگم



راستی جواب پست قبلی رو بخون عزیزم:-)
میترا
15 خرداد 91 0:48
روز پدر مباااااااارک...


ممنووون:-)
مامان گلی کیمیا
15 خرداد 91 12:37
هرجاکه هستین ارزو مکنم همیشه درکنار خانواده محترمتون شادو خوش باشین وهمیشه برای تفریح وشاذی به سفر برید وباخاطرات خوش برگردین


ممنونم.الان از قم خارج شدیم.انشاله فردا از شیراز آپ میکنم
میرزا کوچک خان
16 خرداد 91 11:54
هورااااااااااا
مبارکه!!!!


هوراا..
مامان عسل
16 خرداد 91 12:13
سلام. منم اين روز رو به همه بابا هاي مهربون تبريک ميگم انشالا هميشه زنده باشن و سلامت
خاله هدي جون مرسي اين مدت به ما سرزدي و يه يادمون بودي ما خوبيم خداروشکر و اين يه ماه درگير اسباب کشي بوديم و کلي کار . خلاصه الان يه کم سرم خلوت شده و گفتم بيام يه سري به دوستاي خوب وبلاگيم و ياسمين زهرا نازم بزنم
شاد باشيد و موفق


به سلامتی خونه جدید مبارک. کلی دلمون تنگیده بود خاله.مرسی اومدین پیشمون
خاله جون
17 خرداد 91 0:57
خاله هدی کجاااااااایی؟؟؟دلم براتون تنگ شده بابا تعطیلات تموم شد دیگه ما دیشب برگشتیم...
زود باشید منتظرتونم


ما انشااله حدودای نیمه شب شیرازیم فعلا قم رو رد کردیم الان حدود سه ظهره
میترا
18 خرداد 91 1:06
کجایی یاسی جونم>؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم برات تنگ شده


خاله جون همين جام. ما هم همگي دلمون كلي تنگيده براي همه تون
خاله جون
19 خرداد 91 10:02
پس چی شد رسیدید؟؟دیگه دارم کم کم نگران میشم بابا یه ندایی برسونید حداقل سالم رسیدید.
الان اومدم و جواب نظر قبلیمو خوندم گفته بودید که تا نیمه پریشب شیرازید چی شد پس؟؟


خاله هدي جون ما رسيديم نگران نباش. دو روز فقط داشتم ميشستم و مي سابيدم!!! الانم كلي گرفتار پايان نامه ام هستم. همه چي عاليه. ممنون از محبتت
مامان قند عسل
19 خرداد 91 14:03
خاله جون کجایی؟ دلمون تنگ شده .

مرسي عزيزم هستم ولي سرم شلوغه
نایسل
20 خرداد 91 0:35
مامان محیا
20 خرداد 91 9:16
سلام تهران خوش گذشت؟؟؟


جاي شما خالي