ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

تاب تاب عباااااااااااااااسی

1391/3/10 14:50
نویسنده : خاله هدي
1,052 بازدید
اشتراک گذاری

الان 5- 6 روزه که تاب یاسمین رو وصل کردیم،از روزی که توی مشهد سوار تاب شده عاشق تاب بازی شده و تا حوصلش سر میره میگه تاب تاب!!!!

همونطور که خاله هدی قبلا نوشته بود یاسمین زهرا عاشق ننی شدنه(ننو)ودوست داره توی پتو بذاریمش و تابش بدیم تا بخوابه اما خوشبختانه این چند روز از ننی کردن خبری نبود چون تاب جای ننی رو برای یاسمین گرفته وتا خوابش میاد میگه تاب تاب و ما هم از خدا خواسته میذاریمش توی تاب بعد از 10-15 دقیقه یاسمین لالا میکنه!!!

 عاشق چهره خوشگلتم وقتی که در خواب نازی

یاسمین 5 روزه در خواب

و یاسمین زهرا در 379 روزگی

بقیه عکسها در ادامه مطلب....

 

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته میشه!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مانی محیا
10 خرداد 91 14:48
جیجر جیجر جیجر..
مامان خورشيد
10 خرداد 91 15:45
واي ديوانه شدم از ذوق. اين عروسك خواب و بيدار نداره در همه حال ميشه خوردش.

واي مرسي خاله. شما خيلي لطف دارين
مامان گلی کیمیا
10 خرداد 91 18:18
الهی من قربونش بشم .چقدرنازخوابیده . کیمیاهم باید صبح وبعدازظهر برن تاب بازی .اگر بریم دم در خونه لست میشنه هی میگه تاپ تاپ .حرف پ را اینقدر محکم میگه. توی خونه هم توی چادرباید تاب تاب عباسی بشن. همه کمر درد دست درد شدیم

الهيييييي.خيلي ناز ميشن موقع تاب تاب و توي چادر. ولي خب بدعادت ميشن
کودکانه های من
10 خرداد 91 19:17
سلام خاله هدی جونم خوبین؟
مرسی بهم سر زدین خوشحال شدم
قالب وبلاگ نو مبارک
خبر خاصی نیست خاله

مطمئني؟؟؟ مرسي عسيسم
مامان گلی کیمیا
10 خرداد 91 22:28
من حاضرم تمتم اینکارا بکنم سختی بکشم ولی درکناخودم باشه


واقعا راست ميگين. لحظه لحظه حضورشون عشقه. انشااله هميشه سالم و شاد باشين و كيمياجوني هم هميشه دركنارتون باشه
نایسل
10 خرداد 91 23:07
وای خاله تو همه زندگی ات دیگه تو تابه
قربون اون خوابیدن و هویج خوردنت بشم من تو تاب عزیزدلم


آره فكر كنم عمرا از تاب دل بكنه خرگوشك من
سمیه
12 خرداد 91 2:04
سلام عزیزم ممنون که پیش ما اومدی....خوشحال شدم ...دختر نازت رو میبوسم...
میترا
12 خرداد 91 3:46
الهی من قربونت بشم... نگاااااااااش کن چجوری خوابیده در حالتهای مختلف... ما هم قراره برای کیمیا یه تاب همینجوری بخریم
مامان آریام
12 خرداد 91 14:00
آفرین خاله جون که با یه چیزی بالاخره سرگرم میشی خوابهای طلایی ببینی فرشته کوچولوی ناز
مامان قند عسل
13 خرداد 91 1:09
عزیزم قدر ناز خوابیده.خیلی ماهه.اصفهان نمیایین خاله؟

مرسی عسیسم. ببخشید خاله.با دوتا نی نی غرغرو ساعت یک شب رسیدیم اصفهان و رفتیم هتل و تا خود صبح محمدی برامون جیغ زد و گریه کرد.صبح هم به زحمت بعداز صبحانه
راه افتادیم به سمت تهران تا نی نی ها کمتر اذیت بشن. برنامه برگشت هم معلوم نیست.اگه اصفهان موندیم بهتون حتما اطلاع میدم. خیلی دوست دارم ببینمتون:-)
مامی امیرحسین
14 خرداد 91 20:46
الهی قربونت برم دختر رویایی من


مرسی خاله عزیزم
مامان آریام
14 خرداد 91 21:46
خاله جون مامانم بالاخره برام پست جدید نوشت. خوشحال میشم بیای به من سر بزنی


حتما فردامیام
مامان قند عسل
15 خرداد 91 1:52
آخی ، انشالله به زودی تشریف بیارید در خدمتتون باشیم . منم خیلی دوس دارم بیشتر با هم دوست بشیم .


ممنونم الان تو راه اصفهانیم ولی احتمالا در حد دوسه ساعت توقف کنیم و بعدش بریم شیراز
مامان قند عسل
15 خرداد 91 1:57
راستی این تابش چه مدلیه؟ به کجا وصل شده . می خوام واسه آرتین تاب بگیرم ولی یه چیز جمع و جور که نیازی به میله بارفیکس هم نداشته باشه .


تابش ساده است. محصول وطنه و با بارفیکس وصل میشه. بدون بارفیکس هم داره که برقیه و از دوماهگی سوار میشد فکر کنم تا13کیلویی میتونه سوار شه
مامي نسيم ( مامان ملودي )
16 خرداد 91 11:26
عزيزم وقتي خوابه چقدر خوردني ميشه. بوسسسسسسسسسس


مرسی خاله. راستی چه خبر از شیراز. ما که میرفتیم تهران داشت آتیش می بارید
فرناز مامان ایلیا
16 خرداد 91 19:48
ای جونم...خودم قربونش برم...واااای واااای


مرسی
امیرعموی ناز نازی
17 خرداد 91 20:19
عاشقت شدم مننننننننننننننننننننننننننننننننننن پاهاشو ببیننننننننننننننننننننننننننننننن دوستت دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.........
یاسمین
20 خرداد 91 9:51
سلام خاله جون خیلی وقته بمن سرنزدی ها

خاله جون ميام شيراز نبودم