ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 7 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان

1391/4/11 16:46
نویسنده : خاله هدي
773 بازدید
اشتراک گذاری

ای سرو بوستان ایستادگی! ای زیباترین گل باغ حسین! ای جوان رعنا و رشید حسین! ای علی را یادگار! ای علی اکبر! ســـلام و درود بی پایان بر صورت و سیرت پیامبر گونه ات.

یاسمین زهرا:میلاد با سعادت حضرت علی اکبر و روز جوان رو به همه تبریک میگممژه.

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته میشه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ریحان عسلی
11 تیر 91 17:42
سلام
دلم واسه خاله هدی تنگیده جاش خیلی خالیه
چه زرنگ شدی مامان ندا جون
ما هم تبریک میگیم
یاسی خوابه تند تند آپ می کنی ؟


مرسی.آره خوابه هههه


نی نی کارت
11 تیر 91 17:53
با سلام خدمت دوست عزیز......... خواستم به شما اطلاع دهم که وبلاگ نی نی کارت باموضوع کارت پستال ویژه عاشقانه و میلاد حضرت علی اکبر و زهرا و نوروز آپه.....خوشحال میشم که از وبلاگم دیدن کنید و نظراتتون برای من خالی از لطف نیست............... با تشکر مدیر سایت نی نی کارت ........
نایسل
11 تیر 91 21:39
اوخ خوشگله من


شما خودت خوشگل مي بيني
نایسل
11 تیر 91 21:39
سلام گلم حال میده که مجبوری خلاقیت در تقلب به خرج بدی
نایسل
11 تیر 91 21:40
مرسی قابل نداره گلمم
نایسل
11 تیر 91 21:40
عکس جدیدم میزارممم عزیز دلم


مرسي منتظرم (هدي)
مامي نسيم ( مامان ملودي )
12 تیر 91 8:03
مبارككككككككككككككككككك


مرسي
یاسمین
12 تیر 91 16:43
سلام وای ندا جون اون چه حرفیه خواهش میکنم اشکالی نداره شما لطف داری ازروی یاسی محکم ببوس