ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

دندان هفتم و هشتم

1391/4/24 14:16
نویسنده : خاله هدي
881 بازدید
اشتراک گذاری

حدود ٢ هفته پیش بود که خیلی شبها بیتابی میکردی و اصلا نمیتونستی بخوابی منم حدث زدم که یه دندون خوشگل تو راه داری اما هر چی نگاه کردم چیزی ندیدم،از بس دهنت کوچولوهه هیچ چیزی پیدا نیست و تازه شما هم بدت میاد کسی بهت دست بزنه !ومن هیچ اثری از دندون پیدا نکردم تا دیروز که نمیدونم چرا دستم رو کردم توی دهنت و دیدم بلههههههههههههههههه یه دندون خوشگل اون پشت درآوردی و معلومه همون ٢ هفته پیش هم درومده چون تقریبا همش بیرون از لثته!و دندون هشتمت هم یه کوچولو داره درمیادنیشخند.

الان ٤ تا دندون بالا داری که کنارهمه، جای ٢ تا دندون نیشت خالیه و ٢ تا هم کنار دندون نیشت داری، البته دوتا دندون خوشگل هم پایین داری عزیییییییییییییییییزم.

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته میشه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان منا سینا
24 تیر 91 19:10
واااااااای خدااااا چقدر جالب...
یعنی دقیقا کف کردم از تعجب/

امروز اومدم خونه مامانم اینا طرفای ساعت چهار و نیم عصر همین امروز سینا رو بردیم تو حیاط و استخرو پر از آب کردیم و نشوندیمش توی آب که بازی کنه ما هم دورش بودیم و کیف میکردیم الان اومدیم داخل و سینا بعد از یه آب بازی حسابی الان خوابیده منم اومدم پای نت و وبلاگ یاسمین زهرا رو باز کردم که این عکسو دیدم آخه نکته جالتر اینجاست که استخر سینا هم دقیقا همین مدلیه حالا عکسشو هم میذارم براتون سر فرصت.
بعضی وقتا اتفاقات جالبی تصادفا رخ میده


خيلي خيلي جالبه. ولي چرا اينقدر دير اقدام كردين. اهواز كه هواش خيلي وقته گرم شده. نكنه گذاشتين خوشگله يكساله بشه بعدش ببرينش شنا؟؟!! نكته جالب اينه كه ياسمين كه يه مدتي بود از آب مي ترسيد به بهونه اين استخره ترسش ريخته. منتظر عكساي خوشگل خان هم هستم. زودي لطفا منا جوننننننن
نایسل
24 تیر 91 19:16
عزیز دلم مبارکککککککککککککک باشه


ممنونم خاله الناز مهربون
مامان قند عسل
25 تیر 91 1:14
خیلی ماهی عسل خانمی


مرسي
عمه زهرا
25 تیر 91 3:43
قربون ماهم برم با این تیپ شیک استخرش جیگر عمه از بس خوشتیپی ندزدنت من که خیلی کیف کردم وقتی تو استخر آب بازی میکردی بازیگوش عمه
مامي نسيم ( مامان ملودي )
25 تیر 91 9:52
مبارك عزيزم . انشا الله بقيه اش راحت در بياد ملودي هم خيلي اذيته . گناه دارن ني ني ها

تا مياد يه كم جون بگيرن يه دندون ديگه تو راهه. خداروشكر كه سالمن همين
مامي نسيم ( مامان ملودي )
25 تیر 91 9:52
نگاه مايو رو . اي جانم
خاله جون
25 تیر 91 22:42
وووووووووووووووی جیگرررررررررر...
یعنی عشق من مایو پوشیدن دخترکوچولوهاس خیلی قشنگه پوست لطیفت نسوزه تو آفتاب خانم کوچولو یا عمدا میخوای بسوزه برنزه کنی؟؟ البته یاسی خانم ما خدایی برنزس

کیف کردم با دیدن این عکس/ماشالله!
هنوزم بذارید واسمون عکساشو با مایو



مرسي خاله جون غش كرديم از اين همه عشقولانه هات. مامان ندا عكس بذار
مامان زهرا
26 تیر 91 0:58
واش خدا جون چه عکس قشنگی
هر روز نانازتر از دیروز
مامان ندا واقعا عکاس ماهری هستی


مرسي عزيزم چشماتون قشنگ مي بينه
مانی محیا
26 تیر 91 10:52
خصوصی عزیزم
خاله جون
26 تیر 91 12:58
چرا بابا تقریبا از خرداد ماه سینا رو میبریم آب بازی ولی این استخر بزرگه رو تازه مامان باباش درورده بودن کلا بعضی وقتا یادشون میره سینا چه چیزایی داره بیشتر وقتا تو حمام آب بازی میکنه میذاریمش توی وان و کیف میکنه البته وقتی سینا رو میذاریم توی وان زیاد پرش نمیکنیم بچمون غرق نشه چشم چند تا از عکسای جدیدشو خودم براتون میذارم خاله جون
نایسل
26 تیر 91 21:27
اوخ الهی فدات شم عزیزمممم
عمواميرنازنازي ياسمين
26 تیر 91 21:27
اي فداي تو بشم من.....به اين ميگن يه عكس خيلي خيلي ناز از ياسمين جون جوجوجو مني تووووووووووووووووووووووووووووووووو
نایسل
26 تیر 91 21:27
مرسی نازم گلم اره الهی دستش بشکنه
عموامير
26 تیر 91 21:29
ما منتظر 9همي هستيممممممممممممممممممممممممممممممممممم بوسسسسسسسسس....مباركه
مامانی درسا
27 تیر 91 2:33
مبارکه گلم انشاالله به سلامتی گل گلگ

مرسی خاله
خاله جون
27 تیر 91 11:20
ممنون خاله.. واااای چه جالب یه اتاق پر از عکس ایشالله فکر خیلی خوبیه درباره آب بازیم سینا معمولا زیاد آب بازی میکنه مخصوصا وقتی میریم خونه مامانجونم از بس هروقت اونجا میره داییم واسش سایه بون میزنه و میبرتش تو حیاط بازی کنه هروقت رسیدیم اونجا اشاره میکنه به سمت لوله آب توی حیاطشون یکی از عکساییم که گذاشته بودم تو خونه مامانجون بود که داشت آب بازی میکرد.
الهه مامانی طهورا
29 تیر 91 0:20
فداااااااااااااااااااااااااااااااااش