ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

روز میلاد امام رضا (ع) و 500 روزگی یاسمین زهرا

1391/7/6 13:32
نویسنده : خاله هدي
904 بازدید
اشتراک گذاری

به گوش دل ندا آمد، که يار دلربا آمد .... به درد ما دوا آمد، رضا آمد، رضا(ع) آمد
خدا داد آنچه را وعده،‌ بشد در ماه ذيقعده ... که آمد بهترين بنده، رضا آمد ، رضا آمد

فردا جمعه 7/7/1391 برابر با 11 ذیقعده 1433 روز تولد امام رضا (ع) و مصادف با 500 روزگی یاسمین زهرای عزیزمونه. امشب درضمن مشتی محمد ما هم از زیارت آقا امام رضا (ع) بر میگرده و انشااله فردا ظهر همه، خونه ما (خاله هدی) مهمونن. انشااله اگه خدا بخواد، فردا ظهر همگی مهمون من هستن، هم عیده، هم 500 روزگی یاسمین زهراست و هم ولیمه اولین سفر مشتی محمده و هم شیرینی پایان نامه خاله هدی.

یاسمین زهرای عزیز و نازم،

روزگیت

 و

عید میلاد امام رضا (ع) مبارک!

 

 


درضمن امروز هم مشتی محمد ما در مشهد مقدس در جوار حرم آقا امام رضا (ع)،

  روزگیش رو جشن می گیره. مبارک باشه مشتی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آرشینا
6 مهر 91 17:47
عزیز دلم 500روزگیت مبارک گلم .ایشالا تولد 120سالگیت زیر سایه ی مامان مهربون و گلت.خیلی ماهی عزیزم هزار ماشالا به تو...بوس از طرف من و دخملم


مرسی خاله مهربونم. عیدتون مبارک. اینم یه بوس گنده گنده برای شما و آرشینای خوشگل
مامان گلی
6 مهر 91 19:58
عیدتون مبارک انشالله حاجت رواشوید

ممنونم. عید شما هم مبارک باشه انشااله
مامان دینا جون
6 مهر 91 20:01
تو را هر لحظه می خوانم/ رضا جانم، رضا جانم
منم مست ولای تو/ گدایم من گدای تو
نهادم سر به پای تو/ رضا جانم، رضا جانم

میلاد نور مبارک


تولد امام رضا و عید شما هم مبارک باشه
آسمونی
7 مهر 91 1:37
سلام عیدتون مبارک ببخشید یه سوال داشتم من قالبهای سیب تم رو که انتخاب میکنم هیچکدوم صفحه بندی ندارن اما دیدم مال شما داره میخواستم بدونم چجوری صفحه بندی رو اضافه کردید ؟ ممنون میشم اگه توی وبم جواب بدید مرسی
نایسل
7 مهر 91 1:39
میلاد حضرت مبارکک
نایسل
7 مهر 91 1:47
خوبی فدات شم خیلی دل تنگگت بودم گلمم باورت میشه الان میخواستم بیام بگم کجاییی نیستی.... کیلیپ داره از شبکه AAAMUSICپخش میشه زندگی عالیه مرسی مهربونم ایشالا شنبه برای علی میریم دکتر.... یه غده تو سینش زده ایشالا غده چربی هسش وخیالمون راححتت میشه
تاتیانا جونم و عمو امیر
7 مهر 91 9:33
قربونت برم مشتی جونم......عیدتون مبارکککککککککککککککککککککککککککک خوش به فرصتی که به دست آوردید
مامان ریحان عسلی
7 مهر 91 17:36
سلام طلوع زيباى شمس الشموس از مشرق كرامت و رأفت مبارك! *************** 500 و 200 روزگی یاسمین زهرا و محمد کوچولو هم مبارک
مامانی درسا
8 مهر 91 11:15
وای وای من نبودم این گلیا بزرگ و ناز شدن ماشاالله .... فدای همشون مخصوصا" این گلی شیرازی من ...... عزیزم خوشحالم که برگشتم سر فرصت میام همه پستاتو میخونم ...... خاله هدی و مامان ندا شما هم هزار تا بوس

مرسی عزیزم. منتظریم. فعلا که اینترنت نداری بعدا پستهای تولد درسا جون رو بذار بیایم حالی کنیم اساسی
نسرین مامان بردیا
9 مهر 91 0:46
مبارکه... همه ی این اتفاقات خوب... جای ما رو هم خالی کنید

مرسی خاله جون
مامان صدف
9 مهر 91 9:32
مبارک باشه یاسمین جون. مبارک آقا محمد گل هم باشه
خاله این قدر دقیق تا حالا ندیده بودم
خاله هدی موندم مامان این دوتا وروجک برا بچهء خودت چه جوری میخوان جبران کنن


خاله که نیست ساعت شماره... جبران نمیخواد، موقع پیری و کوری یه سراغی از خاله شون بگیرن راضی هستیم
مامان گلی
10 مهر 91 9:52
غزیزم چرا نمیای پست جدیدو عکسهای جدیدبزاری دلم برات تنگ شده

مامان ندا دیشب میگفت نمی دونم چرا هرچی قیمت ارز و سکه میره بالا کارای منم بیشتر میشه!!! برای همین نمی رسم برم وبلاگ رو به روز کنم. حالا اینکه قیمت ارز و سکه چه ربطی به این خانم داره ما هم توش موندیم
مامان ارمیا و کسری
10 مهر 91 12:09
سلام عزیزم. ممنون که به ما سر میزنی. خدا یاسمین گل و محمد ناز رو در پناه خودش حفظ کنه.
یاسمین گلی دوست دارم. هزاران تا بوس و گاز از لپت.


مرسی گلی
میترا
11 مهر 91 0:34
کجاااااااااااایی؟؟ بیاین دیگه