ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

عکسهای دیروز

1391/10/28 18:08
نویسنده : خاله هدي
1,278 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی شروع کردم به پختن کیک مدام دست میزدی و تدلد تدلد میخوندی(قبلا میگفت تتلد الان شده تدلد)،جلوی فر نشسته بودی و برا خودت جشن گرفته بودی،به بدبختی خوابوندمت تا بتونم راحتتر کارهامو بکنم وقتی که از خواب بیدار شدی دیگه دست از پا نمیشناختی و مدام تدلد تدلد میگفتی.

عکسهای تدلد ٢٠ ماهگی یاسمین زهرا

اینم کیک مامان پز .برا بار اول خوب بود مگه نه؟

برای دیدن بقیه عکسها تشریف بیارید ادامه مطلب....

 

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

عمه زهرا
28 دی 91 18:45
عروسکم 20 ماهگیت مبارک نفسم آره مامان ندا کیک عالی شده بود حرف نداشت به به به به به


ممنون.نوش جان
نسرین مامان بردیا
28 دی 91 23:02
مبارکه... ایشالله تولد 20 سالگیت...


ممنون خاله
مامان گلی
29 دی 91 12:08
مبارک مبارک تدلدت مبارک
به به مامان هنرمند حتماً خوشمزه است ظاهرش که خیلی خوشمزه است


ممنون.اگه شما بگید خوبه که من کلی به خودم امیدوار میشم
مامان گلی
29 دی 91 14:09
اینقدر گلهای خامه ایش طبیعی شده که من فکرکردم گل محمدی واقعی روش گذاشتی اگرفصل بهاربود اصلا شک نمیکردم چیز دیگری باشه
وقتی عمه یاسمین زهرا خورده وتعریف کرده حتمناً خوشمزه شده



واااااای ممنون.کلی ذوق کردم از تعریفتون.بله عمه زهرا که بگه خوبه حتما خوبه
خاله هدی 2
29 دی 91 14:26
چه کیک خوشگل و خوشمزه ای!
دستتون درد نکنه مامان ندا!!
عکس اولی یاسمین و اون ذوقش خیلی قشنگه...


ممنون از تعریفت
تی تی و عمو دون
29 دی 91 20:51
میگم هرچی ارزوی خوبه مال تو ...هرچی از اون کیکه هست برا من
مبارکههههههههههههههههههههههه عشقولانهههههههههههههههههههههههه عمودوننننننننننننننننننننننننننننننننننن
بزن دست قشنگ رووووووووووووووووووو

خدای دلم میخواد برات برقصممممم



عمو جون این شعره از همه شعراتون بامزهتر بود.
مامان قندعسل
29 دی 91 22:52
تولدت مبارک خوشگل خاله.
ندا جون کیکت به نظر خوشمزه میاد منم فکر کردم گلهای روش طبیعیه.


ممنون گلم.واقعا؟
مهسا مامی کیارش
30 دی 91 9:42
یاسمین زهرا جون میدونی با کیارش من هم سن هستین. کیارش 18 اردیبهشت 90 به دنیا اومد عزیزم.
خوشگلم 20 ماهگیت مبارک. خیلی نازی و دوست داشتنی یه علمه بوس برای یاسمین خوشگل و مامانی
عزیزم اگه با تبادل لینک موافقین سر بزنین، من لینکتون کردم


حتما میام پیشتون.ممنون
♥ مامي ملودي جون ♥
30 دی 91 10:03
مبارك باشه خوشگل من . ماماني حجسابي هنرمندي به خج دادي ها . دهنمون آب افتاد


ممنون
مامان قندعسل
30 دی 91 16:06
آره عزیزم فکر کردم گل محمدیه


آخ جووون
میترا مامان کیمیا
30 دی 91 16:33
آفرین به مامان هنرمند. خیلیییییییییییی هم عاااااااااالی


ممنون
مانی محیا
1 بهمن 91 12:05
به به عجب کیک و دخمل خوردنیییییی
عمو دون و تاتیانا
1 بهمن 91 22:04
واییییییییی یعنی بقیه شعرهایم خوجل نبوده
بزار راستشوووووووووو بگویم وقتی تو را میبینم دلم پر میشود از شعرهای ناناز که برایت بخونم ولی وقتی میخونم یه شعر دیگه میشه چرا نیدونم
میدونید عمو دون تو رو یکی دوست داره بگو چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟
چون یدونه اییییییییییییییییییییییییییییییییی

حالا از اون کیکه بهم میدی


وای غش کردم عموجون.... مامان ندا یه قاچ کیک تعارف عمو کنین دیگه!