ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

صدای تو

1391/11/24 13:58
نویسنده : خاله هدي
827 بازدید
اشتراک گذاری

٢٠ ماهگی

قشنگترین ملودی که تا حالا شنیدم صدای دخترونه یاسمین زهراست که هر روز با کلمات جدیدتر و شیرین زبونیهاش برامون دلبری میکنه.

عاشق اهنگ تیتراز فیلم دختران حوا شده تا فیلم رو میبینه همش میگه مامان بااااااااااااااااای (منظورش اول تیتراژهست که میگه وااااااااااااای )منم هی باید بهش بگم صبر کن الان میذاره ،تا فیلم تموم میشه و تیتراژ میاد و اهنگ ......یاسمین اخمها میره تو هم ،شروع به قر دادن و تکون دادن سر و خوندن باااااااااااااااااااااااااای دندندم(دلتنگم)!

لپای خوشگلش رو میگیره میگه پپلوم پپلو(تپلویم تپلو).

پریشب میخواستیم بریم بیرون شام یاسمین رو دادم،وقتی رفتیم حوس همبرگر کردیم ،چون قبلا یاسمین دوست نداشت ٢ تا خریدیم و من گفتم از کنار ساندویچم بهش میدم .چند تا لقمه بهش دادم و بعد همه رو خودم خوردمنیشخند،دیدیم یاسمین توی پلاستیکها دنبال یه چیزی میگرده بابا احسان بهش گفت چیه تو هم ساندویچ میخوای اونم گفت:بلی ،احسان پیاده شد و رفت براش بخره کلی یاسمین ذوق کرد بعد ساندویچ رو عین ادم بزرگها گرفته بود دستش و گاز میزد و با کیف میگفت بههههههههههه تاندیچ(ساندویچ)،نصفه ساندویچ رو خورد!

فداش بشم به من میگه عدیدیم(عزیزم)،همونطور که قبلا گفتم یاسمین خانوم کلمه بد از زبونش نمیوفته،بعضی وقتها برا بازی به منم میگه مامانجون ب ب بت(بد بد تبدیل شده به ba ba bath)منم بغض میکنم بهش میگم به من گفتی بد:اونموقع هست که دستاشو باز میکنه میاد طرفم با یه حالت خوشگل بهم میگه: مامانجون بیا بیا بغلبغل.

تا آتیش میبینه میگه وووووووووووووی آتیش داگه(قبلا میگفت داگی).

سرگرمیه اینروزهای یاسمین شده دیدن فیلم عروسی ما،روزی 4-5 بار حداقل میبینه و کلی ذوق میکنه .همش میاد به من میگه مامانجون عدوت(عروس)،بعد تک تک کسایی رو که میشناسه اسم میبره موقع نشون دادن میز غذا همش میگه:بههههههه پلو، بباب(کباب) ته دیگ(ته چین) گیلو(ژله) آب ممی(آب میوه منظورش نوشابس)

بعد وقتی سفره عقد رو نشون میدن یکی یکی میگه:مات(ماست) انجور(انگور) پققال(پرتقال) دردندن(گردنبند)

آب بمبات(آبنبات منظورش همون نباته)  گدووو(گردو)  اللهم(منظورش قرآنه).

بعدم اون قسمت توی فیلم که خونمون و جهیزیه رو نشون میده یاسمین هم هی میگه مامان اونجو مامان اونجو و بادستاش نشون میده کجای خونه هست!

و در اخر :ما دارم میریم سفر چند روز نیستیم با خاله هدی و خاله سارا اینا میریم .بای بای تا شنبه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مهدیه
3 بهمن 91 9:15
عزیزم.. قربون اون بای گفتنت بشم مننننننننن... همیشه به سفر.. امیدوارم حسابی به همتون خوش بگذره... بوسسسسسسسسس


ممنون
خاله هدی 2
3 بهمن 91 9:28
ههههههه عزیزم... جیگر طلااااااااا
چقدر به داستان همبرگره خندیدم
کپل شکموی خودم معلومه شما بخورید یاسمین نگاتون کنه؟؟؟؟ عزیز شیرین زبوووووونم...
مسافرت خوش بگذره بهتون...
تو این سرمای هوا اطراف ما هواش مثل بهشته... دارید میاید جنوب؟؟


ممنون گلم.آره میایم جنوب اما نه سمت شما
مانی محیا
3 بهمن 91 9:42
عزیزم خوش بگذره.


مرسییییی
خاله هدی 2
3 بهمن 91 9:47
به کیش خوش بگذره عالیه به خصوص دی و بهمن ماه.... ما هم بهمن ماه رفتیم... راستی تل و هِد خیلی به یاسمین میاد


کی گفته میخوایم بریم کیش؟؟؟؟ممنون عزیزم
خاله هدی 2
3 بهمن 91 10:00
خوب معلومه دیگه وقتی تو این آب و هوای این فصل سال میاید جنوب سمت ما هم قرار نیست بیاید خوب معلومه دارید میرید کیش دیگه حالا نکنه اشتباه حدس زدم؟!؟!؟؟!
مامان گلی
3 بهمن 91 10:22
سلام دختر شیرین زبونم غذاهای خوب بخور تپل بشی سفرخوش بگذره عزیزم چه سفرپرخاطره ای بشه این سفرباوجود این جوجوها
میترا
3 بهمن 91 17:55
ای قربونت بشم شیرین عسل...
مامان قندعسل
4 بهمن 91 23:14
الهی قربونت برم کی میشه ببینمت حسابی بچلونمت. سفر خوش بگذره.اصفهان که نیستین احیانا؟ این دفعه بی خبر بیاین خیلی دلخور میشما.
مینا
17 بهمن 91 11:39
ماشالله برا دخترتون اسپند دود کنین خیلی ماه و مامانیه



لطف دارید