ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

محمدم تولدت مبارک

1391/11/30 14:10
نویسنده : خاله هدي
1,053 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل خاله

فدای تو بشم من

پسر خوشگلمممممممم

تولدت  مبارک

خیلی دوست دارم

شکلک های محدثه

قربون موش موشک خودم برم من خیلی خومزه اییییییی

شکلک های محدثه

گل محمدی من همیشه تنت سالم، لبت خندون، دلت شاد و قلبت پر از نور ایمان

تولدت مبارک:از طرف عمو احسان،خاله ندا و یاسمین زهرا

-در پست بعدی عکسهای تولد محمد رو میذارم منظر باشید

-این پست توسط خاله ندا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

SABA
30 بهمن 91 14:41
سلام من وارد کننده محصولات دکوری منزل هستم در صورت تمایل به همکاری در فروش محصولات ما و یا تمایل به واردات هر گونه کالائی بدون دریافت وجهی از شما ما برای شما کالای مورد نظرتان را وارد میکنیم و بعد از رسیدن کالا به دستتان پول آن را دریافت می کنیم www.jenseno.ir
خاله هدی 2
30 بهمن 91 14:44
جون دلم عزیز خوشگلم تولدت مبارک منتظریم خاله ندای مهربون
مامان گلی
30 بهمن 91 16:06
عزیزدلم تولدت مبارک
یاسمین زهرای نانازمن وجود شما گلهای محمدی را درکنارهم دیگر مبارک باشه بزرگترین نعمتهای خداوند برای خانواده پرصفای شما مبارک باشه


ممنون از لطفتون
تاتیانا و محمد خان و عمو دون دون
30 بهمن 91 23:20
تتلد تتلد تتلد مبارلککککککککککککککککککک عشقولانههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههخو چرا اینقدر دیر میاییییییییییییییییییی دل تنگت بشممممممممممممممممممم منننننن هان عمو دون.....موش شدنشووووووو ببیننننننننننننننننننننننننننننننن گل پسررررررررررررررر....چقدر بغل کردنی شدی توووووووووووووووووووووووووووووووووو


ممنون عمو
مامان قندعسل
1 اسفند 91 1:25
تولدت مبارک قندعسل.خیلی نازی.


ممنونم
مهسا مامان کیارش
1 اسفند 91 17:36
عزیزم تولدت مبارک آقا کوچولوی بانمک
همچنان منتظر عکسها هستیم


ممنون
مامان ریحان عسلی
1 اسفند 91 18:10
سلام
تولدت مبارک محمد کوچولو ایشالا 120 ساله شی وای من بدجور عاشق عکس دومی شدممممممممممم


منم عاشقققققققققشممممممممممممممممممم هم عکس اولی هم دومی هم بدون عکس هم .......
مامان طاها
2 اسفند 91 17:17
خیلی خوشحالم که پست تولد یک سالگیتو میبینم عشق خاله ان شا الله تولد صد و بیست سالگیت.
نمیخوام یاد آوری خاطرات بد کنم ولی محمد کوچول عجول پارسال همین روزها بود که منو طاها رو با زود اومدنت غصه دار کردی و من دو شب به خاطر تو کوچول خواب نداشتم و همش به وبلاگت سر میزدم که ببینم حالت بهتر شده یا نه و دستام همش رو به آسمون بود و برای شما و کل نی نیهای دنیا دعا میکردم حالا هم خدا رو هزار مرتبه شکر که دارم الان رو میبینم ان شا الله تولد صد و بیست سالگیت زیر سایه پدر و مادر مهربونت.



ممنون از شما دوستان گل که دوستان واقعی هستید چون علاوه بر شادیها توی غمها هم تنهامون نذاشتید.ممنونم
مامان نی نی
2 اسفند 91 17:41
سلام پسر ناناز
به قول یاسمین زهرا عمم ، جونبم تتلدت مبارک
انشاالله هزار ساله بشی قشنگم


ممنون خاله
سمیرا مامی سایان
3 اسفند 91 17:32
موش موشی نازنازی تولدت مبارک
مامان لیلا
3 اسفند 91 17:57
سلام عزیزم، وب قشنگی دارین، ان شاء الله دخمل نازت همیشه سالم و سلامت باشه. تمایل به تبادل لینک دارم و با اجازه ات لینک هم شدی، اگه دوست داشتی سری به ما بزن و وبلاگ نخودی رو هم لینک کن.
تاتیانا و عمو دون دون
3 اسفند 91 22:48
تو کوشیییییییییییییییی پس؟ تتلد تموم نشده هنوز؟ محمد خاننننننننننننننن کپل مپل تو کجای؟ نکنه خواستگار اومده تاتی رو ببره با خودش؟ خدایااااااااااااااا اینا کجان یعنی؟ بابا احساننننننننننننننننننننننن مامان ندااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا شما کجاییددددددددددددددددددددددددددد؟ شیطونه میگه بردارم چارتا اس ام اس عاشقانه براش بفرستم بدونه دلم اینجوریه خووووووووو دل تنگتمممممممممممممممممممممم
میترا
4 اسفند 91 17:17
وااااااااااااااای موش موشک ناز رو نگاه کن. بخورمت. تولدت مبارک
شقایق مامان آرشا
4 اسفند 91 18:53
پسر خاله چه شیطنت نازی تو چشماش دارهمنتظر عکسای تولد می مونیم خوشمزه ها
♥ مامي ملودي جون ♥
5 اسفند 91 10:15
محمد جون مبارك . ما شا الله چقده زود گذشت
عمو امیر
5 اسفند 91 23:50
امروز رفتم تو خاطرات چهار ده ماهگیت عکسا تو دیدم یکم گریه ام گرفت حالا فهمیدم که بزرگ شدنت شیرین شدنت هم ارزش داره هم گریه..بیا دلتنگم عمو


جقدر شما مهربونی عاماجون
مامان صدف
6 اسفند 91 8:45
محمد جون تولدت مبارک. خیلی دوستت دارم. خشگل خاله