ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

شیرین زبونی

1392/2/6 1:59
نویسنده : خاله هدي
928 بازدید
اشتراک گذاری

دیر نور تبتاب    ادم میدنم:زیر نور مهتاب   قدم میزنم

قشنگ:قدنگ   قشنگه:قدنگه

خیار شور:آقارگوشقهقهه

وقتی میریم خرید هی داد میزنه و به فروشنده و خریدار و همه میگه:آنم دست ندنید دست ندید(خانوم دست نزنید)،بعد باباش بهش میگه کدوم خانوم؟ اونم با لهجه شیرازی میگه:او دنو(او زنو:زنه)

صبح از خواب پا میشه پرده اتاقش رو میزنه کنار دارن خونه همسایه رو خراب میکنن میگه:مامان بیا نیگاه او مردو(مرده) بااااااااااااااای ماکین بدورگه اومد من ترتیدم (ماشین بزرگه اومد من ترسیدم)

دمپایی:بمپایی   مامان بمپایی بابا نپوش!

مامان بیا پهلوم بقاب یه تیر توچولو میقام یه توچولو(مامان بیا پهلوم بخواب یه شیر کوچولو میخوام)

وقتی عکسهای بچگیش رو میبینه:باااااای نیگاه دندیین دهلا توچولو بوده تپلو بوده!(نیگاه یاسمین زهرا کوچولو بوده تپلو بوده)

بهش میگم یاسمین پام زخم شده میگه:آقییییییییییییی درد گییفت؟(آخییییی درد گرفت)

هر وقت غذا نخواد میگه:مامان گلوم درد گیفت بییم دوتور(مامان گلوم درد گرفت بریم دکتر)

بهش میگم قل هو الله..... میگه:عدد و تا آخر سوره همه کلمه های آخر میشن :عدد

امام اول:علی دوم:حتن سوم:عامو(چون اسم عموی من و بابا احسان حسین هست به امام سوم میگه:عامو)

مامان گیسه ببعی بوگو:قصه ببعی بگو(:عاشق شنگول و منگول و حبه انگور یا به قول یاسمین انگوله)

به عمو علیرضا میگه:علییدا(عموشم گفت من شوهر خالتم پسر خالت نیستم که!نیشخند)

بهش میگم دلت برا بابا هادی تنگ شده:صداش رو ناراحت میکنه میگه:بلی تنگی

پشت تلفن میگه:بابا آدی ماکین دفت، من گییه میکونم بابا آدی نیست(بابا هادی سوار ماشین شدی رفتی من گریه میکنم که باباهادی نیست)

خونه بابا هادی هستیم میگم بیا بریم میگه :نه تادر نپوش من گییه میکونم(نه چادر نپوش من گریه میکنم)

وقتی میخوره زمین الکی گریه میکنه میگه:مامان بگل کن اتادم دنبیم درد گیییفت(مامان بغلم کن افتادم باسنم درد گرفتقهقهه)

ماشین عروس ازکنارمون رد شده میگه:بابا بلو میقام عدوس بیبینم(بابا برو میخوام عروس ببینم)

چه جوریه و یا چرا اینجوریه رو میگه:توجوریه؟

دعاش رو بهم میده میگه:مامان بنداز درگن(بنداز گردن)

بردمش سه چرخه سواری غروب شد میگه:بااااای تاریک تد!مامان تب تد؟(وای تاریک شد مامان شب شد؟)

 تا ابر میاد جلوی خورشید میگه باااای تاریک تد میره و چراغ رو روشن میکنه

خورشید:اورتید   بهش میگم خورشید رفته پشت کجا؟ میگه:اببا(ابرا)

ماست کنگر:ماست تندر

مامان بلو مماگه تتلات بقر آب بمبات بقر دیگیگی بقر(مامان برو مغازه شکلات بخر آبنبات بخر دلستر بخر)

توی صف نونوایی ایستادیم هی داد میزنه:آقایی نون بده نون بده....

عروسکش رو میلرزونه و میگه:بقرص بقرص(برقص)

چطوری:چیطوری

کلم:تلم 

 هر وقت عکس ذرت میبینه میگه:مامان من ای دوست دارم

بشین:بیتین

من پیتتا میقام(من پیتزا میخوام)بهش میگم مامانجون برامون کوکو درست کرده میگه:من کوکو دوست ندارم پیتتا میقامابرو نیمساعت معطل شدیم براش پیتزا خریدیم میگه :نه من کوکو میقامعصبانی!

عشق اینجور حرف زدنتم:نخوریدااااااااااااااااا   نریدااااااااااااااااااا  نکنیدااااااااااااااااااا

و دهها جمله و کلمه دیگه

هر لحظه غافلگیرم میکنی هر لحظه....

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

٢٣ ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

عمه زهرا
6 اردیبهشت 92 0:36
قربون عروسکم بشم با این شیرین زبونیش ماشالله نفسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسم
مامان قندعسل
6 اردیبهشت 92 1:55
ای جاااااااااااااان الهی فدات بشم. خیلی قشنگ حرف میزنه.از طرف من حسابیییی بوسش کن.
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
7 اردیبهشت 92 8:30
اینو نگفتی که مامان جوناش رو چه جوری از هم تفکیک می کنه مثلا وقتی منظورش مامان ما باشه میگه مامان جون بابا آدی! یا مامان تناز (دناز)
ووی اگه تو کوشولوی خوردنی نبودی ما شیکار می کردیم


عموشم شیرین زبون خودمیییییی
7 اردیبهشت 92 22:08
واییییییییییی خدااااااا به شیرین زبونی تو که شکی نیست یاسمین زهرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتنهافرشته ی باغ آرزوهاااااااااااااااااااااااااااااااااا
نازیییییییییییییییی بخدااااااااا جیگر جیگر منم پیتتا میقامممممممممم

یاسمینننننننن دوژژژژژژژژژتتتتتتت دالمممممممممممممممم


ممنون عمو جون
مامان صدف
8 اردیبهشت 92 9:07
قربون شیرین زبونیات برم موش کپلی.
صدف هم موقع خوندن سورهء توحید وقتی میخواد بگه "ولم یکن له" میگه: "ولم لکول لکول"

واقعا" شیرینن
همشونو دوست دارم و عاشقشونم.


منم مثل شما همشونو دوست دارم و عاشقشونم.
مامان گلی
9 اردیبهشت 92 0:53
مامان گلی قربون شیرین زبونیت بشه عزیزم خوشگل ناناسم
مامان ریحان عسلی
9 اردیبهشت 92 18:13
آفربن خیلیییییییییییییی خوب حرف می زنی ماشالا هزار ماشالا آی گفتی ماست گنگر خیلییییییییییییییی دلم خواست بیا خصوصی
فرناز مامان ایلیا
16 اردیبهشت 92 3:52
]زار ماشالله ...خاله بیا بخورمت دیگه...