ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

یعنی میشه؟

1392/2/5 17:19
نویسنده : خاله هدي
758 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه آخر شب بهش شیرو بیسکوویت مخلوط دادم و بعدش هم یه شیر حسابی میخورد و میخوابید ،وقتی خوابش سنگین میشد میذاشتمش توی تختش که کنار تختمونه و گاهی تا 8 ساعت و حتی یکبار تمام 9 ساعت و نیمی که خواب بود رو شیر نخوردتعجب و من بعد از 21 ماه خوابیدم ،البته بازم هی میپریدم و نگاش میکردم.با خودم گفتم یعنی میشه یاسمین هر از 2-3 ساعت برا شیر پانشه و توی تخت خودش بخوابه ؟یعنی میشه؟

تا اینکه دیشب خیلی خیار خورد با اینکه بهش چیزای گرم هم دادم ولی انگار فایده نداشت بلند شد و اومد توی تخت ما گریه و زاری که مامان پی پی،نگاه کردم و دیدم پیپی نکرده بهش گفتم پیپی داری گفت:بلی آب داغ (یه بار شکمش سخت کار میکرد گرفتیمش زیر آب داغ) خلاصه کلی من بیچاره گرفتمش زیر آب داغ و کمرم نصف شد ولی فهمیدم که انگار پیپی نداره و فهمیدم که حتما دلش درد میکنه و سردیش شده .خلاصه روی پاهام تا صبح خوابیدناراحت ولی من امشب امید دارم که دوباره خوب بخوابه مثل چند شب پیش.یعنی میشه؟خیال باطل

-این پست توسط مامان ندا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان گلی
21 اسفند 91 15:11
الهی.............. خوب بچم اگر چیزیش نباشه میخوابه دیگر یاگشنه است بادل درد
شقایق مامان آرشا
21 اسفند 91 17:58
خصوصی داری عزیزم
مامان قندعسل
21 اسفند 91 23:05
قربونت برم عسل خاله.بله عزیزم انشااله که میشه اون شب هم عزیزدلم دلش درد میکرده .
مامان ثمین
22 اسفند 91 3:29
قشنگم حتما میشه


خدا کنه
مامان نيايش
22 اسفند 91 8:35
سلام ندا جون من زماني كه نيايش دنيا اومده بود تصميم گرفتم براش وبلاگ بزم اونجا بود كه وبلاگ ياسمين جون ديدم و شدم از طرفداراي وبلاگ ياسي جون بحدي كه هر موقعه سرم تو سيستم بود و ساكت بودم همكارام بهم ميگفتن باز رفتي تو وبلاگ ياسي اگه بگم هرروز وبلاگشو نيگا نمي كردم ميتونم به جرات بگم تمام پست رو خوندم .راستي انشا.. كه خوشگل خانم بهتر بشن من از زماني كه نيايشو از شير گرفتم خيلي شبا خوب ميخوابه .



ممنون از محبتت خانومی.حالا وبلاگ ساختی یا نه فقط تصمیم گرفتی؟
مامان دینا جون
22 اسفند 91 13:48
میفهمم چی میگی عزیزم.منم دقیقا همین مشکلو با دینا دارم.دیشب تا ساعت 6 صبح شیر میخورد.هر راهی هم که به ذهنم رسیده رفتم ولی فایده نداشت.به قول شما یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


واقعا یعنی میشه؟
مامان نی نی
22 اسفند 91 15:39
سلام مامان یاسمین زهرا
آره عزیزم غصه نخور خوب میشه دقیقا همین برنامه رو خیلی وقته من برای فاطمه گلی اجرا میکنم البته من سرلاک گندم عسل و گندم خرما بهش میدم حالا نمی دونم بعضی از دوستان بهم گفتن چیز خوبی نیست ولی فاطمه گلی خیلی علاقه داره وخوب می خوره وشب ها خیلی هم خوب می خوابه البته بعضی شب ها مثل یاسمین گلی نمیدونم چرا اذیت میشه نگران باش یاسمین هم زود خوب میشه


امیدوارممممممم
مامان ثمین
23 اسفند 91 2:43
عزیزم بیاین پیش ماخوشحال میشیم
مامانی درسا
23 اسفند 91 4:22
عزیز دلم ....... چقده این کوجولو ها معصوم و مظلومن ....... انشاالله دیگه اینطور اذیت نشی عزیزم


انشاا....البته دیشب هم همینطور بود
مامان ثمین
23 اسفند 91 13:21
ممنونم ازحضورگزمتون
فرشته ناز ببوس


خواهش میکنم
عمو امیرشممممممممم
24 اسفند 91 18:14
آقا میشه باورکنید من میدونم یعنی اگه یکی از سین های سفره هفت سیم رو حذف کنیم بجاش یاسمین رو بزاریمممممممممم چیییییییییییییییییی میشه خووووووووووووووووووو

فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت چشاشوووووووووو


به جای سمنو منو بذارید اخه خیلی شیرینم
عمو دون دون
25 اسفند 91 20:56
اره اره خودم هم میام میخورمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت