ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 1 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

دختر 28 ماهه من

1392/7/4 1:49
نویسنده : خاله هدي
836 بازدید
اشتراک گذاری

دختر 28 ماهه من خیلی خوشمزه حرف میزنه:

به خاله هدی موقع خداحافظی میگه:با من کاری ندالی دیده؟وقتی خاله هدی جواب داد من با شما کار دارم در جواب گفت:من با تما کاری ندالم!

مامان گولبونت برم بیا کارت دارم ،بیا دیدههههه!(دیده:دیگه)

مامان نیدا دیگر منی؟(جیگر)

مامان پام درد میکنه دالم میلنگم!

دارم با احسان حرف میزنم میگ:حرف نزن پدرسوختهآخ!

میخواد لباس عوض کنه میگه:نیگاه نکنید دشته!کسی نبینه !کسی نبینههههههههه!

روی پاهام دراز کشیده که مثلا بخوابه گوشه چشمش بازه داره تی وی میبینه منم گفتم پام در گرفت چشمات بازه بسه دیگه میگه:مامان ببخشید تشمامو بندم!(تشمامو:چشمامو )(به جای بستم میگه بندم)

شعر مورد علاقش:امام ردا (رضا)امام ردااااااا منو تدا کن(تدا:صدا)مامان نیگاه عامو پورنگ تقد(چقد یا همون چقدر)متخره شده(مسخره)روتری پوتیده پهلبون پنبه(روسری)باااااای اینجاش انده دار بود(خنده دار)!

مامان املوز انده بازار داره؟(خنده بازار)

بهش میگم بیا کفشتو بپوش میگه: اینو میخوام من دختلم اینم دختلونس ماچ.

از مضرات دیدن تلویزیون :بهم میگه:تلام زرافه تلام حیبون قتنگابرو(سلام زرافه سلام حیوون قشنگ)

خدا(تلفظ بین ق و خ و ک)آج خانوم(حاج خانوم)قوب بشن(تلفظش مثل کلمه خدا)

خیلی واضح تر حرف میزنه و خ اول رو که نمیگفت الان میگه البته گاهی ک گاهی خ گاهی ق و گاهی تلفیقی از 3 حرفنیشخند!

میاد روی کمرم بپر و بپر میگم نکن مامان کمرم درد گرفت میگه:مامان بخاروندمش قوب بشه(بخاروندمش :خاروندمش).

مامان ترما خوردم عطسه کردم (عطسه یا عطته میگه)!کولر رو آموش کن دیدهههههه!(کولر رو خاموش کن دیگه)

وقتی میاد توی تخت پیش من میخوابه همش هلم میده میگه: برو جلو برو جلو(به جای برو کنار).

مامان نیگااااااااااااه اینجا همبرگر و کنتاکی میفلوشن!خوشمزه

در خونه همسایه روبروییمونه همیشه کلی کفش ریخته جلوشابرو

اینم بدون شرحنیشخند

- این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

- ممنون از احوالپرسیهاتون یاسمین خوبه صورتش هم خوب شده تقریبا، ببخشید جواب بعضی از نظرها رو ندادم چون کامپیوتر یه ریزه مشکل داره به سختی تونستم این پست رو هم بذارم!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

الناز مامان طاها
4 مهر 92 2:19
سلام عسلمماشالله خیلی شیرین زبونیخدا رو شکر که زخمهات بهتر شده


ممنون.خدارو شکر
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
4 مهر 92 10:11
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
♥ مامی ملودی جون ♥
4 مهر 92 11:02
وای وای یعنی من بخورم اون زبونتو . مخصوصا صحبتش با هدی که مردم از خنده اشکام سرازیر شد


ممنون عزیزممممممم.
منصوره مامان زهره
4 مهر 92 12:57
خدا رو شکر که به خیر گذشته، بس شیرین زبونه دخترمون سر چشم افتاده


ممنون عزیزم
مامان گلی
4 مهر 92 17:52
قربونش این دختر شیرین زبان بشم مبارک باشه عزیزم من عاشق این مدل حرف زدن بچه ها هستم
مامان خورشید
4 مهر 92 20:47
سلام جیگرمممم love u
مامان ثمین
5 مهر 92 15:17
سلام عزیزم الهی قربونت برم من بااین مکالمه شیرینت با خاله هدی عزیزم میخورمت هاااااااااااااااااااااااااااااااااا نگاش کن چقدر ژست خوشگلی گرفته نازنینم دوست دارم خوب خداروشکر که صورت نازنینتم دیگه خوب شده نمیدونی چقدر ناراحتت بودم خوشگل تپلیم
♥ مامی ملودی جون ♥
6 مهر 92 11:12
ندا جان امیدوارم فکر نکرده باشی طرف حرفم شما بودی . این خانم مریم این موضوع چون اصلا براش جالب نبوده هزار تا پیام گذاشته و داشت دیگه توهین میکرد خواستم حساب دستش بیاد
مامان آيسو وآيسا
6 مهر 92 13:43
خشگل شيرين زبووون... انگاري بهتري شكر خدا... ميبوسمت هزار تا
مامان طاها
6 مهر 92 14:04
قربون شیرین زبونیهات برم من. خیلی شیرین شدی ماشا الله. اگه اینجا بودی حتما یه گاز ازت میگرفتم.
مامان صدف
7 مهر 92 14:01
مامان ندا حال یاسمین چه طوره؟ زخمای صورتش بهتر شد؟؟؟


ممنون.اره خوب خوب شدن .ممنون عزیزم
مامان حنانه زهرا
13 مهر 92 18:25

عزیزمی


بزرگوارین