ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

یاسمین شیرین زبونم

1392/7/15 14:23
نویسنده : خاله هدي
766 بازدید
اشتراک گذاری

دختر 28 ماهه من شیرین زبونی میکنه حسابی مثلا میگه:

-مامان به دردتر اتتادمتعجب!(افتادم)

-دارم به سارا حرف میزنم گیر داده:مامان بده کالش دارم(کارش)الو تلام کاله تارا چیپس نینیها میخری؟(کاله تبلیغ هیچ برندی نیست همون خاله به زبون یاسمینه!)

-با اشاره به پنجره :مامان تورو خدا(تلفظ بین خ و ق) ببندش ،پشه میاداااااااا!

-بابا ایسان قتاق اونبلی دنبور اومده بود.(اتاق اونوری)(زنبور)

-به احسان گفتم برو نمازتو بخون گفت این مهر رو میخوام گفتم برو توی اتاق توی جانمازت بخون من اینجا نماز میخونم ،احسان رفت توی اتاق یاسمین صداشو اروم کرده چشماشم کوچولو کرده با اشاره به مهر بهم میگه:مامان اینو بده بدم بابا(با حالت ملتمسانه)گناه دارهبغل.

-بابا احسان شربت خورده به باباش میگه:بابا نوش جان!

-دارم عکس نینیها رو نگاه میکنم اومده کنارم میگه:موشاللو موشاللو(ماشاا.. یا همان ماشااللو شیرازی).

-مثل من  فیلمهای متهم گریخت و ترش و شیرین وخانه به دوش و این حجور فیلمها رو دوست داره ومیشینه نگاه میکنه ،آخر شبها خانه به دوش میذاره یاسمین هم همش میگه مامان نیگاه اقا موشاا... !چند شب پیش داشتم کانالها رو عوض میکردم دوباره رسیدم به خانه به دوش یاسمین گفت:واااااااااااااااای مامان دیدی دیلوز گداشته ما ندیدیم!

-مامان دلم برا باباآدی تنگ تده عسکش بیار بوس کنمماچ.

-تو این گرما دوست داره کاپشن بپوشه همش میگه:مامان کاشپن بیار بپوشم ترما میخورماااااااااااااااا!بعدش بهش میگم گرمت نیست ؟میگه:آله گرممه !!!!(آره)ولی بازم درش نمیارهآخ.

-دارم خونه رو جمع و جور میکنم هر از ٣٠ ثانیه میپرسه:مامان میمونmimoonداریم؟مامان کاله ادا میخواد بیاد؟مامان مامانجون رباب میخواد بیاد؟مامان کی میخواد بیاد؟مامان تمیز میکنی کی میخواد بیاد؟...یعنی بچم فکر میکنه وقتی مهمون میاد باید خونه تمیز باشهابرو.

-نینیها میرن مدسه ترس بخونن!(درس)

چند شب پیش خیلی اذیتم کرد از دستش حسابی ناراحت بودم و کم محلیش میکردم تا اینکه خوابید صبح صدام زد مامان مامان ،از خواب بیدار شدم میگم بله میگه:نالاحتی؟

بهش میگم اعصابم رو خرد کردی میگه:اعتابت کرد بته اعتابت کرد بته!

-دیشب با گریه از خواب بیدار شده میگه:مامان عمه پاطمه چیپسم و قوردگریه(تلفظ بین خ و ق) منم گفتم عمه فاطمه چیپسش رو نخورنیشخند دیدم هنوز داره گریه میکنه گفتم عیب نداره بازم برات میخرم اونم آروم شدخنده.

-بهم میگه :مامان اکشال ندارهقلب.

-خاله سارا بهش میگه یاسمین محمد به سلام میگه هنام تو چی میگی ؟یاسمین گفت:هلوعینکhello

-هنوز میبرمش بیرون برا احتیاط پمپرزش میکنم ولی دستشویی میبرمش امروزم میخواستم ببرمش بیرون اومدم پمپرزش کنم گفت:مامان من خانوم تدمااااااا رفتم دتویی پیپیمم تردم!

کلی شعر حفظ کرده شعرهای عمو پورنگم پلده .

اینم قران خوندنش:

بتم الله الرحیم

 گل احد

بقیش رو من بایداولش رو بگم کمکش.

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله هدی 2
10 مهر 92 18:01
جیگر طلا!!!
عزیزمممم
خیلی دوست دارم
موشاللو موشاللو بهت

ممنون خاله
بهار
11 مهر 92 1:42
سلام ساخت قالب ویلاگ سفارشی.
نسرين...مامان برديا
11 مهر 92 2:57
اي خدااااااا... با اين دخمله چه کنيم....
به دردتر افتادم.... فسقلي.... اين حرفا رو از کجا مياري؟!!!!
هزاااار موشولو

حرفای عمو پورنگ و بقیه رو ضبط میکنه و تحویل ما میده
♥ مامی ملودی جون ♥
11 مهر 92 11:26
ای جونم فدای اون حرف زدنت بشم من . نمیدونم با این عمع فاطمه بنده خدا چه مشکلی داره این یاسی ناناسی . خاله جون عمه فاطمه دلش میشکنه ها


در اصل یاسمین عمه فاطمه رو رقیب خودش میبینه
مامان آيسو وآيسا
11 مهر 92 11:56
اي شيرين زبون ناز وخوشگل .... موشاللو به تو گلم
مامانی درسا
12 مهر 92 2:56
الهی خیلی ماه شدی دخترم چه شیرین زبونی هایی که نمیکنی ...... کی بابا و مامان غش و ضعف کرده رو جمع کنه ....... قربونت دلمو بردی
الناز مامان طاها
12 مهر 92 22:12
مامی آرمان (خاله زری )
13 مهر 92 10:40
الهی جونم چه با نمک حرف میزنه خدا حفظش کنه

ممنونم
مامان دخترا
13 مهر 92 16:43
در مورد اون چیپس نینیها شفاف سازی نمایید لطفا!


یاسمین فکر میکنه هر چیز غیر مجازی برای خوردن یک نوع مجاز هم برای نینیها داره مثلا نوشابه نینیها که میشه دلستر یا پفک نینیها که مثلا میشه پفیلا یا اون نون سیر های حجیم شده.
مامان حنانه زهرا
13 مهر 92 18:22
مثل همیشه شیرین زبونه قوربونش برم
چه ناز میگه موشاللو موشاللو


ممنونم
نگین مامان رادین
13 مهر 92 18:33
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$ آپم و منتظر نیم نگاهی حتی گذرا ......
سلام عزیزم دلم برات لک زده بود قربونت بشم که ماه شدی ایشاالله همیشه بخندی و شاد باشی

ممنونم خاله نگین. خیلی وقت بوداز هم بی خبر بودیم
مریم مامان یاسمین زهرا
14 مهر 92 15:12
وبلاگ خوبی دارید خوش
حال میشم از وبلاگم دیدن کنید و نظر بدید


مرسی.حتما