ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

یاسمین هنرمند میشود

1392/7/15 13:19
نویسنده : خاله هدي
1,504 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزها اکثر وقت یاسمین زهرا به کارهای هنری میگذره:

بیشتر فعالیت هنریش نقاشیه با مداد و ماژیک و پاستیل و آبرنگ و.......

و یا درست کردن کاردستی با چسب و قیچی نینیها!

و....

ادامه مطلب رو از دست ندید....

در حال کاردستی درست کردن برا خاله هدی و خاله سارا

عاشق قیچی کردنشم یعنی تمام اعضا و جوارح بدنش درگیرهنیشخند.

 

آب رنگ

پاستیل روغنی

کشیدن هویج بدون هیچ کمکی فقط با الگو برداری از هویجی که بابا احسان کشیده بود براش.

هنر هنرپیشگی:تقلید از عمو پورنگ یعنی پیر شدهمژه.

هنر آشپزی:کیکی که به بدبختی با یاسمین درست کردیم یعنی تمام مراحلش قرو قاطی شد ،درحین کار هم دو سه بار گفت: مامان برات کیک دلست میکنم گوبونت برمماچ.

اصلا شایدم هنرمند نشد خانوم دکترم شد.

بهشم میاد مگه نه؟

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

-ببخشید خونمون ریخت و پاشه همش وسایل بازی یاسمینهابرو.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

♥ مامی ملودی جون ♥
15 مهر 92 13:21
ای جونم یاسمین چه اره میشود . بوس خوشمزه خاله


مرسی خاله نسیم
lovejojo366@gmail.com
15 مهر 92 13:25
دخترتون خیلی ماهه


ممنون عزیزم.شما وبلاگ ندارید؟
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
15 مهر 92 13:52
الهی مننننننننننننننننننننننننننننننننن وای به خدا غش کردم یاسمین زهراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خیلی ماهی، خیلی خیلی ماهی. یه دونه ای. نمی دونستم اینقدر خوشگل برام کاردستی درست کردی و نقاشی کشیدی. آخه هر روز یادت میره برام بیاری و میگی: املوز میارم!
خیلی با استعدادی کوشولوووووووووو. پزشکی هم بهت میاد. میدونم آخرش مثل من و عمه زهرا حتما دکتر میشی. البته من و عمه زهرا ورودی های سال93 دکترای تخصصی هستیم و شما انشااله دانشجوی پزشکی ورودی سال 1408 دانشکده پزشکی دانشگاه شیراز. البته اگه یهو نخوای جهشی بخونی. نمونه ای، یه دونه ای، هزار تا ماچ روی اون لپای تپلوی خوردنیتتتتتتتتتتتتتتت
درضمن: وان یکادالذین کفرو... رو برات میخونم و آیه الکرسی انشااله از چشم بد دور باشی دخمل نازنین


1408 عجب خاله دقیقی
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
15 مهر 92 13:54
یاسمین جونم دستپختم عالی بود. دیشب کیکت رو خوردیم خانم کوشول. محمدم که لج رفته بود تا کیکت رو خورد آروم شد و بعدش دوباره شروع کرد به بپر بپر کردن تا نصفه شب تازه اشتهاش هم باز شد و دیشب برخلاف چندوقت گذشته توی خواب دوبار هم شیر پاستوریزه به اندازه 2-3 سی سی خورد که خودش غنیمته


فداش بشم من محمد گلیه
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
15 مهر 92 13:58
یاسمین خیلی باحالی. هرچه دقت می کنم بیشتر از نقاشیت لذت می برم. چقدر من و خاله سارا رو شبیه هم کشیدی. فقط من کمی ناراحت و افسرده تر کشیده شدم و موهام بلندتره و البته یه گوش هم کم دارم
امشب برام بیارش لفطن! راستی برای مامان جون شهناز هم کشیدی؟ برای بابا هادی چی؟ حتما کاردستی اونا رو هم بیار، خب؟

امروز توی مهد مامان ندا درس کاردستی داریم.

خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
15 مهر 92 14:02
وایییییییییییی هویجشووو... ناناسی خداییش خودت اینو کشیدی؟ آخه خیلی قشنگ هم حجمش دادی و هم رنگش کردی. من با این همه فیس و افاده که 4 سالگی خوندن و نوشتنو یاد گرفتم تا سه چهارسالگی نمی تونستم اینقدر قشنگ نقاشی هامو رنگ کنم. ماشااله به خانم دکتر هنرمند و باهوش خودم.






من و احسان هم تعجب کردیم خیلی قشنگ کشید





خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
15 مهر 92 14:04
گوشای خاله سارا رو........ موهاشو.... خیلی بامزه و خوشگل شده، از اصلش بهتر
مانی محیا
15 مهر 92 14:33
خصوصی


مرسی
مهدیه
15 مهر 92 14:43
ای جانم.. تو حتماً یک خانم دکتر هنرمند میشی عزیزم.. مثل مامانت یک خانم تحصیلکرده هنرمنده..


مرسی خاله مهدیه عزیز
شبنم
15 مهر 92 15:20
وای یاسمین من اون دستای تپلتو با اون سوراخای روی انگشتات بخورم الهی،ماشاالله واقعا ماشالله آخه تو چقدر گوگولی هستی عزیییییییییزم قربون اون رکابی قرمزت،اون شلوار صورتییت،اون مدل قیچی کردنت و اون دهن باز موندت


مرسی شبنم جون خیلی بامحبتی.
مامان آرتین
15 مهر 92 15:36
ماشااله وتقعا هنرمندی.نابغه کوچولوی دوست داشتنی.


فدای تو عزیز
امیر مهدی و عمی
15 مهر 92 16:05
سلام عزیزم
ماشاله به این دختر هنرمند و با استعداد
واقعا هویج زیبایی کشیدی باریکلا
انشااله که در تمام مراحل زندگیت موفق باشی خوشگل خانم


ممنونننننن
مامان آنيسا سعيده
15 مهر 92 16:19
آخ فدات شم مننننننننننننننننننننننننننننعروسك خيلي بامزه اي


مرسییییی
لیلی
15 مهر 92 17:17

نی نی خوشمل ما.
توی جشنواره روز کودک حتما شرکت کن خاله.
http://nikpak.blogfa.com/post/193


مرسی
مامان آیسو وآیسا
15 مهر 92 19:13
وای خوشگل خانم شما هر چی بشی ما عاشقتیییییییییم


ممنون خاله
مامان یاسمین زهرا
15 مهر 92 19:31
وبلاگ خیلی خوبی دارید شاید باور نکنید ولی مدام چک میکنم ببینم پست جدید نذاشتید. دختر با هوشی داری شکر خدا. خوشحال میشم از وبلاگ دخترم بازدید کنید


ممنون از محبتتون.آدرس نذاشتید بیام
الناز مامان طاها
15 مهر 92 23:39
جدا ميگم خيلي بهش مياد دكتر بشهماماني حتما واسه اين دخمل شيرين اسپند دود كن


مرسی گلم
مامان یاسمین زهرا
16 مهر 92 10:01
yasaminkahvand.niniweblog.com
مامان دخترا
16 مهر 92 10:36
ای جونم با اون خودکار دست گرفتنش!
خاله هدی 2
16 مهر 92 12:37
عاشق اون عکسم که پاستیل روغنی دستشه و تاپ رکابی قرمز تنشه
مريم مامان آرمان
16 مهر 92 15:29
عالي بود. افرين ياسي جون.براي من وآرمان هم يه كار دستي درست كن.
نگین مامان رادین
16 مهر 92 17:52
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم
روزت مبارک فرشته ی کوچولوی دوست داشتنی


مرسی از محبتتون
lovejojo366@gmail.com
16 مهر 92 21:09
چرامحمدکوچولوعکس جدیدی ازخودش نمیزاره؟؟


خودش که نمیتونه مامانشم وقت نمیکنه. خاله هدی هم اساسا سرش شلوغه و وبلاگها رو به مامان نی نی ها واگذار کرده. الان نگاه کردم سارا عکس گذاشته از محمد
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
18 مهر 92 14:28
ای خدا این ناز نازی رو ببین ماشاله هزار ماشاله
مامانی یاسمین اگه دکتر بشه از اون دکترای مهربون وخوش زبون که همه دوسش دارن میشه


ممنون عزیزمممممممممممم مثل
عمه زهرا
18 مهر 92 18:10
وایییییییییییییییی قربون خانم دکتر خودم برم من با این ناز قشنگش ماشاالله
asal
20 مهر 92 11:00
salam mishe dastur pokhte keik ro bezariiiiiiiiiiiiiid? rasti man khanandeye khamushetunam.yasaminam ke chesh nakhore yedunaaaaaaaaaas
مامان طاها
20 مهر 92 13:49
بهتر از این نمیشد. چه ژستهایی میگیره این خانم طلا. خدا نگهدارش باشه.
عمه زهرا
20 مهر 92 23:59
قربون عروسکم برم من خانم دکتر عمه،ممنون از خاله هدی عزیز به علت مروو زدن انشاالله که همین طور میشه اما با این درس خوندن عمه زهرا بعیده ههههههههههههههههه[دست]