ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

گل یاسم

1390/7/3 11:59
نویسنده : خاله هدي
912 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونین چقدر خوشمزس این دختر من اونقدر جیغ وداد میکنمniniweblog.comکه باباییش میگه همسایه ها نمیدونن که وقتی ذوق دخترت رو میکنی جیغ میزنی، میگن این دو تا همیشه دعواشونهniniweblog.com!

تازگیها باباش جوجونجوجونش میکنه یعنی باکف دست یاسیو میگیره ،یاسی که خیلی کیف میکنهniniweblog.comاما من میترسم و فقط چند ثانیه به باباییش اجازه میدم اینکارو بکنه و البته به هیچ کسه دیگه جز باباش این اجازه رو نمیدم.

با دهنش یه صداهایی در میاره شبیهه صداهای بی تربیتیniniweblog.comو ما کلی میخندیم و اونقدر اینکارو میکنه تا تمام  صورتش پر از آب دهنش بشه!

تازه شکمشو که پوف پوف میکنم با صدا برام میخندهniniweblog.com.

بقیه عکسها در ادامه مطلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان آترینا
3 مهر 90 11:08
الهی قربونت برم با اون خنده های زیبا و گل سر خوشگلت
خاله هدي
3 مهر 90 11:18
واي خدا! چقدر دل خاله برات تنگ شده. ديشب كه خاله ... نتونست بغلت كنه. دعا كن براش. تو رو خدا امروز قبل از اينكه باباييت برن مسابقه فوتبال بيا خونه خاله اينا. نمي تونه بغلت كنه ولي مي تونه حسابي بخورتت كه
خاله هدي
3 مهر 90 11:32
تو رو خدا اين جوري بچه رو نخوندين! دلش غش رفت. گوشت به تنش نموند.


نخوندین یا نخورین؟؟؟؟


نخير. منظور نخندونين بود.
مامان ارميا
3 مهر 90 11:56
وااااااااااااااااااااااي خدا چه تلي هم زده. قربونش برم. مثل ماه مي مونه. مامانش اسفند. صدقه.


چشم حتما
سحر
3 مهر 90 12:07
وایییییییییییییییییییی تو رو خدا با ما این جوری نکن

من دلم یاسی خانم رو میخواد خوبه پیشش نیستم وگرنه دو لپی خورده بودمش

اسفند دود کن ماشالا 1000000 ماشالا
خاله خیلی جیگری
عزیزمممممممممممممممممم


مرسییییییییییی
عمه مائده
3 مهر 90 12:56
میشه آدرس بدین ما بیایم این جیگرو بخوریم؟
آخه هرچی میبینیمش سیر نمیشیم و همیشه گشنه میمونیم.

عاشق خنده هاتم عسلم


ممنون عمه
مامان ریحانه
3 مهر 90 12:57
یه پست ناپدید شد
من گلابتونو میخوام
اومدم نظر بذارم دیدم نیست




ببخشید


مامان ريحانه جون خاله هدي ديگه پست نمي ذاره. يا فيلتر ميشه يا تو نوبت دوم قرار ميگيره. روزگاره ديگه!!!!!!!!!! چي ميشه كرد
بابای مهرسا
3 مهر 90 17:42
هزار ماشالله

مهرسا به خونه خوش امدی



ممنون

عمه زهرا
3 مهر 90 19:36
قربون خنده هاي خوشكلت برم عمه جون انشاالله هميشه خندون باشي گل ياس عمه


مثل عمه گلم که همیشه خندونه
سپیده
3 مهر 90 23:39
یعنی هی وااااای من


هی واااااااااااااای
مامانی سید پارسا
4 مهر 90 0:30
این اولین باری بود که اومدم تو وبلاگ دخترت شروع کردم به خوندن ...با خودم گفتم حالا چرا جیغ میکشه...
بعد که اومدم پایین به عکسا رسیدم نزدیک بود خودمم جیغ بکشم...
اسپند دود کن هر روز براش به تعداد بازدیدکنندگان وبلاگش


مرسی از لطفتون.چشم
لیلا(مامان آروین)
4 مهر 90 0:48
گلم عسلم تو دختر نیستی فرشته ای و هرچند امشب مامانت به پسرم رأی نداده ولی رای همیشگی من تویی نازم گلم عسلم ماهم فرشته خوشگلم (هرچی بگم بازم کمه )
ثمين
4 مهر 90 12:54
سلام گلم!
ايشاله كه خوبي و خوش!
من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم.
راستي!
اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php


چشم مي رسيم خدمتتون. ممنونم
خاله فهیمه(مامان زهرا)
4 مهر 90 14:15
سلام
ماشالا چه دخمل نازی
چه وبلاگ قشنگی
خوشحال میشم وبلاگ دختر منو لینک کنید

مرسي خاله فهيمه. چشم باعث افتخاره. منم شما رو لينك كردم
mamani helena
4 مهر 90 16:58
vay khoda elahi khale ghorbone on khandat bere
t & h
5 مهر 90 14:11
چطوری کلوچه زولبیا عسل