ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

زيباترين لبخند خدا

1390/7/7 12:54
نویسنده : خاله هدي
2,467 بازدید
اشتراک گذاری

 

خداوند لبخند زد و از لبخند او دختر آفريده شد...

زيباترين لبخند خداوند،‌ ياس من زهرا،

روزت مبارك!

خداوندا! شكر و سپاس ما را بپذير. چرا كه شيريني لبخند زيبايت،‌ خستگي ها را از تنمان راند و عشق و اميد را مهمان دلهايمان كرد.

همواره سپاسگزاريم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان زهرا نازنازی
7 مهر 90 13:06
__█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مامان گیلاس
7 مهر 90 13:07
سلام
یاسی جون روزت مبارک
خاله جون یاسی رو از طرف من ببوس
به ما سر بزنید شاید قسمت شد یاسی عروسمون بشه
اسفند یادتون نره


چشششششششششششششششم.اومدم خدمتتون
مامان عسل
7 مهر 90 13:35
ياسمين زهرا جان دختر ناز و خوشگل روزت مبارک


مرسي مامان صدف جونم
لیلا(مامان آروین)
7 مهر 90 14:20
یاسی جونم عزیز من روزت مبارک
لیلا(مامان آروین)
7 مهر 90 14:22
مامان گیلاس جون یاسی عروس خودمونه والسلام
مامان زینب دخمل ناز
7 مهر 90 14:48
عزیزم روزت مباااااااااررررررررررررررررررررررررررررککککککککککککککککککککککک[بوسه]


ممنون
ماوا
7 مهر 90 16:26
سلام دختر نازی دارین خدا بهتون ببخشتش راستش من ازش خیلی خوشم اومد نظرتون درباره ی تبادل لینک چی ؟؟؟؟ راستی خوشحال می شم اگه به وبلاگ من هم بیاید بهتون بد نمی گذره www.maevajoon.blogsky.com منتظرم
مامان آترینا
7 مهر 90 19:39
الهی قربونت برم من خیلی دوست دارم


منم دوست دارم خاله جون
خاله سارا
8 مهر 90 10:48
روزت مبارک گلم