ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

یاسمین بابایی

1390/7/9 23:58
نویسنده : خاله هدي
1,146 بازدید
اشتراک گذاری

یاسی زر زر ما دختر خوب و خوش خنده ایه اما این خنده ها برای افراد خاصی خاصتره!!

مثلا برا بابابزرگ هاش در هر حالتی میخندهniniweblog.comیا صبحها که از خواب بیدار میشه برا مامانش کلی ذوق میکنه و میخندهniniweblog.com.

همونطور که میدونید از قدیم الایام گفتن که دخترا بابایین و این دختر ما هم از این غائله مستثنی نیست و خنده های مخصوصش رو نثار باباش میکنهniniweblog.com والبته باباش هم حسابی با یاسمین بازی میکنهniniweblog.com و هر بلایی سر این دختر خوشگل در میاره ، جواب یاسی فقط خندسniniweblog.com.

برای نمونه چند تا عکس میندازم تا شما هم بازی پدر و دختر رو ببینید البته به نظر میاد که داره فشار به یاسی وارد میشه!ولی اینطور نیست در اصل چون لپاش نرمه بدون فشار شکل میگیره.

پس از خشونت خبری نبوده و یاسی کلی در حین اینکار خندیده.

 

لازم به ذکر است که این پست رو به اصرار بابای یاسی گذاشتم و من بی تقصیرمابرو.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان محیا
9 مهر 90 12:06
یعنی چی آخه...به باباش بگین اگه نمیخوانش بدین به ما این یاسی جون خاطر خواه زیاد دارهها...راستی مدل دوربینتون چیه؟؟؟حس میکنم کیفیتش از همه عکسها بهتره آخه من میخوام یکی بخرم...

من هی به باباش میگم نندازم این عکسارو هی میگه بنداز بانمکه.خاله لپاش شله فشار نمیاره که یاسی هم همش میخنده.
مدل nikon d60
لیلا(مامان آروین)
9 مهر 90 12:17
وای نه تو رو خدا یکی این بابای یاسی رو بگیره عسل منو چرا اینجوری کردین یاسی جونم
لیلا(مامان آروین)
9 مهر 90 12:34
آقای بابایی لطفاً از روشهای نرم تر و کم خشونت تر برا خندوندن عسل ما استفاده کنین متشکریم


حتما پیغامتون رو میزسونم.
عمه فاطمه
9 مهر 90 13:13
باباي ياسمين خيلي بدي اگر يكباره ديگه ياسمينو چلوندي ميارمش پايين بهتون نميدم
عمه مائده
9 مهر 90 13:45
چه بابایی مهربون و خوش ذوقی
maryam1007
9 مهر 90 13:53
یاسی قشنگم امیدوارم مسافرت خیلی خیلی بهتون خوش بگذره ، برای خاله و سپنتا هم دعا باذتون نره . مرررررررررررسی . بوووووووووووووووس برای یاسی خوشگلم
mamani helena
9 مهر 90 14:44
babayei akhe gonah dare badan in aksaro bebine narahat mishe .
سحر
9 مهر 90 17:58
تو رو خدا به بابای یاسی بگین بچمون نمیخواد بخنده ای جونم خاله
باباي ياسمين زهرا
9 مهر 90 22:08
سلام به همه طرفدارهاي ياسي خانم،به خدا من ياسي جونو عذاب ندادم خيلي هم از اين كار خوشش ميومد و كلي برام خنديد،من اصلا به سر و صورتش فشار نياوردم، توي عكس اين جوري به نظر ميرسه.ياسي نفس من بيده.
مامان آترینا
10 مهر 90 11:30
وای مامانی چه جور طاقت میاری دل من که ضعف رقت
مامان ارميا
10 مهر 90 13:01
الهي. نگاش كن تو رو خدا.
خاله هدي
11 مهر 90 8:12
خدايااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!‌ مامان ندا تو رو خدا اين عكسارو بردار. دلم يه جوري شده. من ياسي خودمو ميخوام. بابا احسان تو رو خدا هرجور ميخواين عكس بگيرين ولي براي ما توي وبلاگ نذارين. طاقت ندارم.
مامان پارسا
12 مهر 90 0:44
ببینشون تراخدا اصلاًجنبه ی نی نی خنده رو داشتن ونداریناااااااااااااااحتماًباید تا میومدین بهش دست بزنین دنیا رو میذاشت رو سرش؟دیگه اونموقع از این کارا باهاش نمیکردین


خاله هدي خودش از اين قضيه شاكيه ولي پيغام شما رو به اطلاع بابايي و مامانيم ميرسونه