ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا8 سالگیت مبارک

❤❤ياس من زهرا❤❤

امروز يك و نيم ماهه شدم

1390/4/12 12:36
نویسنده : خاله هدي
1,103 بازدید
اشتراک گذاری

عجب روزگاريه!

تا چشم روي هم ميذاري دنيا مي گذره. انگار همين ديروز بود كه به دنيا اومدم و كل فاميلو به هم ريختم! .امروز دقيقاً يك ماه و نيم از اومدنم به اين دنيا مي گذره. يك ماه و نيمه كه مامانم شبا و روزا اصلاًخواب نداره و  بابا صبحها دير به سركار مي رسه!..تقصير منم نيستا يه خرده بد خوابم!

كارايي كه تو اين مدت ياد گرفتم:

1- از بيست روزگي با تمرينات بابايي ياد گرفتم و ميگم آق...ا. .

2- تو همين مدت با نگاه كردن به دهان افراد، درآوردن زبان و غنچه كردن لب رو تقليد مي كنم..

3- وقتي سرحال باشم بخصوص صبحها اول وقت، با صداهاي جالب به صحبتهاي اطرافيانم عكس العمل نشون مي دم..

4- وقتي ماماني داره بهم شير ميده اگه نگاهشو ازم برداره با نق زدن مي خوام كه نگاهم كنه. وقتي نگاهم مي كنه ديگه نق و نوق نمي كنم..

5- از همون روزاي اول با چشم چيزايي كه روبروم در حركت بودن رو دنبال مي كردم.

6- تو آينه با تعجب به خودم نگاه ميكنم!..


7- يه سري چيزا هم هست كه فقط ماماني و بابايي تو دفتر خاطرات خودم يادداشت مي كنن.چون جنبه عمومي نداره!.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان و بابای محمد
11 تیر 90 18:51
الهی فدای این یاسمین زهرای با نمک بشم من خیلی با نمکی عزیزم. به مامانی بگو از رف محمد گازت بگیره نترس اون هنوز دندون نداره تو وبلاگ پسرمون منتظرتیم و با افتخار لینک شدی
مریم
25 دی 90 0:49
وااااااااای این یاسمینه؟ چقدر بچم کبود و سیااااااااه بوده... الان سبزه نمکی شده ماشااااالله... چقدر نی نیا تغییر میکنن!!!!! خدایا قدرتتو شکر.