ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

نفس و برکت خاندان باباییم

1390/8/2 22:32
نویسنده : خاله هدي
733 بازدید
اشتراک گذاری

توی خاندان باباجون باباییم یه نفس هست که دلا باهاش گره خورده. یه نفس پاک و خدایی که همه رو شیفته خودش کرده.از دوست و آشنا گرفته تا غریبه. با کوچکترین ناراحتیش همه نگران میشن و با خوشحالی هاش همه شادن. قلب خاندان بابایی، نفس و برکت خاندان بابایی یه چندروزی مهمون خونه باباجون باباییم هستن. من کوچکترین عضو خاندان به همراه مامان و بابا عشق می کنم که می تونم برم دیدن حاج خانم همیشه خندون و مهربون یعنی مادربزرگ باباییم و افتخار میکنم که به یاد و احترام همه مادربزرگا و پدربزرگای خاندان مامانیم و باباییم بوسه بر دستای پر از مهر ایشون بزنم.

من و حاج خانم

 یکشنبه ٠١/٠٨/١٣٩٠

میخوام سالیان سال دستاتونو محکم توی دستام بگیرم تا گرمی نفسهاتون و برکت وجودتونو بهتر حس کنم.تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

دستامو توی دستاتون محکم بگیرین و برای سالیان سال سالم و سلامت باشین.انشااله

پسندها (1)

نظرات (12)

مامان اشکان
2 آبان 90 23:05
سلام خاله خوبی؟
نی نی گلت خوبه؟
چشم روز شمار رو فعال میکنم خاله
راستی خاله میخام یه آهنگ بزارم برا وبلاگ اشکانی میتونی راهنماییم کنی؟


عزیزم به این سایت برو کامل توضیح دادهhttp://pichak.net/blogcod/cod-music/
فرناز مامان ایلیا
3 آبان 90 1:38
خوش به حال یاسی که تو آغوش همچین خانوم با تجربه و مهربونیه. یاسی جون دوستت داریم.
فرناز مامان ایلیا
3 آبان 90 1:39
دلم واست تنگ شده ندا جون... تاپیک حسابی سوت و کوره.
مامان زهرا نازنازی
3 آبان 90 11:45
سلامت و پایدار باشند انشاالله
مامان ارميا
3 آبان 90 12:50
گذر زمان رو مي بيني؟؟؟ اون دست هاي پير و مهربون يه روزي مثل دست هاي ياسمين بودن.
لیلا(مامان آروین)
3 آبان 90 14:06
الهی که زنده باشن بزرگان ما برکت زندگی ما هستند دستهای عسل من چه خوردنی و خوشمزه است
مامان جون بابايي ياسمين زهرا
3 آبان 90 19:21
فدات بشم عزيزم انشاالله صد و بيست ساله باشي، براي سلامتي مادربزرگ باباييت و مامانيت دعا كن
عمه زهرا
3 آبان 90 19:23
انشاالله كوچكترين عضو خاندان و بزرگترين عضو خاندان هميشه سالم باشن
بابای مهرسا
6 آبان 90 0:12
خدای مهربون همیشه نگهدارتون باشه
مريم مامان آرمان
6 آبان 90 11:28
چه عكس تاثير گذاري بود.گذز عمر و زمان در يك نگاه. خدا حفظشون كنه.
مامان پارسا
7 آبان 90 0:01
اااااااااااااااای جونم چه پست نازو پر از معرفتی
مامان گلی
7 آبان 93 18:39
الهی چقدر دستاش شبیه دستهای مادر بزرگم مننه