ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

چه ماهیه این آبان

1390/8/12 18:38
نویسنده : خاله هدي
724 بازدید
اشتراک گذاری

آبانماه برای خانواده مامانیم ماه عشقولانه ایه!ali-mahsa ١٢ آبان سالگرد ازدواج سراسر پر از خیر و برکت مامان جون و باباجونمه، ١٦ آبان سالگرد ازدواج خاله سارا و عمو علیرضاست و ٢١ آبان هم سالگرد ازدواج مامانی و باباییمه. امسال تازه ٢٧ آبان هم روز زیباییه چون من نیم سالم میشه.

02300000حالا بیاین یه ریزه الکی با این اعداد بازی کنیم ببینیم چی میشه:

١٦ - ١٢ = ٤ 

٢١-١٦ = ٥

٢٧-٢١= ٦

01900000اعداد بالا چنانچه گفته شد روزهای مهم خانواده مامانیم توی آبانماهه. جواب محاسبه های بالا که از حاصل کسر شدن رویداد قبلی از بعدی است عددی رو نشون می ده. بدین صورت که در ١٢ آبان (سال رو نمی گم) این خانواده ٢ عضو ابتدایی داشته، بعد در تاریخ ازدواج بعدی که ١٦ آبانه می بینیم که جواب حاصل منها ٤ شده یعنی ٤ عضو تا این تاریخ به اون دو نفر اعضای اصلی اضافه شده اند یعنی خاله هدی، خاله سارا، مامان ندا و عمو علیرضا.

در محاسبه بعدی که جواب ٥ اومده و حاصل منهای عدد روز سالگرد ازدواج خاله از ازدواج مامانیه، نشون می ده که تا اون تاریخ یعنی ٢١ آبان، ٥ نفر به اون دو نفر اولی اضافه شدند. اون چهار نفر ١٦ آبان به علاوه باباییم.

درمحاسبه آخری هم که جواب ٦ شده، عدد روز سالگرد ازدواج والدینم از عدد روز تولدم کم شده و حاصل به دست اومده یعنی اینکه ششمین عضو جدید منم.

07000000الان اون نی نی کوچولویی که تو دل خاله سارا هست باید خودش حساب کنه و ببینه که چه جور می تونه این ترتیب ٤، ٥، ٦ رو حفظ کنه و حاصل تفریق عدد تولد من از عدد تولد اون ٧ بشه. فکر کنم اگه نی نی کوچولو ٤ فروردین به دنیا بیاد یه جورایی مساله حل بشه.

17500000( البته این اعداد و رقمها کار خاله هدی ست و هیچ نهاد کشوری و لشکری تاییدشون نکرده. هرچند خاله هدی در بیانیه ای اعلام کرد که هیچکس قدر اونو نمی دونه، مگر نه این اعداد و رقمها خودشون نشان دهنده یه چیزهایی هستند که باید کشف بشوند)

حالا بریم سر اصل مطلب:

خاله هدی این مطلبو با خون جیگر نوشته. هم زمان نداشت و هم کامپیوتر و اینترنت و ویروس های کامپیوتری و هم زمین و زمان هی مانع می شدن که مطلبشو بذاره رو وب. مطلب خیلی کامل تر و پخته تر نوشته شده بود که متاسفانه نذاشتن!!!! ولی بهرحال غرض از همه این صغری کبری چیدن ها چیز دیگه ای بود:

 

07400000مامان جون و باباجون مهربون و پراز احساسم، فرارسیدن ١٢ آبان سالروز جاودانه پیوند آسمانیتونو از طرف خودم یاسمین زهرا، مامان ندا و بابا احسان،‌خاله هدی، خاله سارا و عمو علیرضا و نی نی نخودچی خالصانه و با بلندترین فریادها تبریک میگم. و به خاطر این روز مقدس و الهی از خداوند بزرگ تشکر می کنیم. 

04300000به خاطر همه لحظاتی که برای ما بودید و برای ما تلاش کردید و به خاطر ما اذیت شدید از شما متشکریم. انشااله سالیان سال سالم، پرنشاط ، با عزت و موفق، سایه سر همه ما باشید.

20200000

 

ali-mahsaهزاران هزار بوس برای لحظه لحظه عشق بی آلایش شما 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سحر مامان آراد
12 آبان 90 22:03
وایییییییییییی چه ماه خوبیییییییییییییییییییی همیشه به شادی یاسمین جونم بوسسسسسسسسسس
میترا
12 آبان 90 23:09
منم تولدم 17آبانِ. مبارک باشه
مامان ریحانا
13 آبان 90 0:08
همیشه به شادی گلم
مامان آرمان
13 آبان 90 0:24
همیشه شاد باشین و لبهاتون پر خنده و دلهاتون پر از عطر عشق باشه.
مامان زهرا نازنازی
13 آبان 90 5:55
سلام خاله جون کلا آبان خیلی ماه خوبی (آخه تولد من هم توش هست) شادی هاتون پایدار باد قربون این خوشگل خانوم رمز رو براتون تلگراف کردم
خاه سارا
13 آبان 90 11:44
قربون مامان و بابای عزیزم برم که سرمایه زندگی هممون هستن.ایشالله خدا عمر 120 ساله باعزت بهشون بده.عاشقشونم.جوووووونمممممممممم هستن.اینا و هزاران بوس دیگه تقدیم به مامان و بابای فرشته م.
سمیه : مامان مسیح مقدس
13 آبان 90 13:17
به به واقعا عجب ماهیه... دخمل ناز ما هم عجب ماهیه هااااا ما هم آپیم
مامان یاسمین زهرا
13 آبان 90 23:57
مامان و بابای گلم سالگرد ازدواجتون مبارک. 120 سال سالگرد ازدواجتون رو جشن بگیرین
لیلا(مامان آروین)
14 آبان 90 0:59
خاله هدي جون خودمونيم بابا تو ديگه كي هستي

مطلب جالبي بود آمين به دعاهاي ياسمين زهرا و تشكر از خاله مهربونش

ممنونم خاله خوب و مهربون
مامان پارسا
14 آبان 90 6:49
چقدر جالب حساب کتاب کردی خاله هدی هی ما میگیم این خاله هدی تکه و لنگه نداره حالا باور کردین
منم تبریک میگم به مامان جون و باباجون مهربون
زبونشووووووووووووووووو


وااااااااااااااااااااايييييييييي ممنون مامان پارسا جونم. چقدر شما ماهين. من شما رو خيلي دوست دارم