ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

ديشب لَفتم دُكتل

1390/4/14 9:03
نویسنده : خاله هدي
1,169 بازدید
اشتراک گذاری

ديشب وقت دكتر داشتم. يه مدت بود كه خيلي شبا ناآروم شده بودم و دلم درد مي كرد. بابايي زنگ زد مطب خانم دكتر و وقت معاينه منو چند روز جلوتر انداخت. اما من ناقلا تا فهميدم قراره بريم دكتر، از روز قبلش مثل بچه هاي خوب سروقت خوابيدم و غر و لند هم نكردم.

خلاصه شدم يه ني ني كوشولوي مثبت!

 

 

خاله سارا ديروز يه دامن جين خوشگل برام خريده بود كه موقع رفتن به مطب خانم دكتر اونو پوشيدم. خيلي خيلي خوش تيپ شده بودم ولي تا خانوم دكتر اون دامنو ديد سريع از برم درآورد و گفت نيازي نيست اينقدر هم خوش تيپ باشي!

خانم دكتر به لاك ناخنام هم ايراد گرفت و گفت حتماً بايد پاك بشه و جاش با آب شسته بشه. گفت لاك روي ناخن باعث تجمع ميكروب و آلودگيه!

درمورد كم خوابي هام گفت كه بچه هاي باهوش معمولاً كمتر مي خوابن و با دست و پا زدن زياد انرژي مي گيرن.

درمورد لپ گلي هام هم كه دو سه روزه جوش مي زنه خانم دكتر يه كرم داد و گفت اگزما شده و لطفاً كسي صورت خانم گل رو ماچ نكنه .بخصوص آقايون! بابايي تا اينو شنيد افسرده شد كه من بايد چيكار كنم؟ اين لپاي گلي رو يعني نبايد ببوسم؟ باباجونم هم آخر شب وقتي اين قضيه رو شنيد عصباني شد و گفت خانم دكتر يه چيزي گفته!

 

 

ديروز دوشنبه ٩٠/٠٤/١٣ در يكماه و هفده روزگي وزنم 4550 گرم و قدم 54 سانتي متر بود (ولي با متر مامان57 سانتم) كه با توجه به وزن روز تولدم 2680 گرم، خانم دكتر گفتن بايد يه ريزه رعايت وعده هاي غذاييمو بكنم. مبادا كه به روزگار مامان،خاله ها، عمه هام و كل فاميل دچار شم!

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

haleh & termeh
18 تیر 90 23:28
ماشاا خیلی خوشگله
دخترم لپش را میچسبونه به مونیتور که بوسش کنه


مرسي خاله جون. اگه اجازه بدين لينكتون كنم.