ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

ياسمين زهرا و حركات موزون جديد

1390/9/3 12:59
نویسنده : خاله هدي
1,257 بازدید
اشتراک گذاری

پريشب 90/09/01 بابا احسان با دوستاش رفته بود فوتسال. براي همين نمي تونست دنبال من و مامان ندا كه از ظهر رفته بوديم خونه مامان جون بياد. پس قرار شد كه برگشتن با خاله سارا و عمو عليرضا بريم خونه خودمون.

توي ماشين خاله اينا، من همش غر و لند مي كردم. براي اينكه آرومم كنن با توجه به اينكه داشت بارون ميومد، برام يه آهنگ لري با مزه گذاشتن! " بارون بارون بارونه هي و ..."

منم جو گير،‌ شروع كردم به انجام دادن حركات موزون... تا خونه هم خودم بهم خوش گذشت و هم اطرافيانم.

رسيديم خونه، اون آهنگ بارون بارون ... تموم شده بود ولي بنده همچنان به انجام دادن حركات موزون ادامه مي دادم. انگار يه كسي اين آهنگو توي گوشم مي خوند... بارون بارون بارونه هي و ...

از پريشب تا حالا، وقتي كه روي شكم دراز كشيدم (درحالت دمر)،‌ وقتي صداي آهنگي رو مي شنوم (هر نوع آهنگي از توليدات دهاني تا كنسرتهاي جهاني) سرمو بلند ميكنم و روي دوتا دست تنه رو بلند ميكنم و به سمت راست و چپ حركات موزون و مجاز انجام مي دم.

چيزي مثل حركات ورزشكاران زورخونه اي!!! بعدشم كلي ذوق مي كنم

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان الینا
3 آذر 90 14:00
وااای ماشاالله چه دخمل نانازی دارید خداحفظش کنه 2بوس ازطرف من والینا به یاسیمین زهرا بااجازه لینکتون کردم
بهار80
3 آذر 90 14:01
قربون یاسی خوشگلم برم که حرکات موزون می کنه بووووووووووس
sepideh
3 آذر 90 14:43
الهی من قربونش برم چه نازه.چه لپای خوشگلی داره آدم دلش میخواد گازش بگیره
نسرین.. مامان بردیا
3 آذر 90 19:29
من آخرش یه روز این یاسی رو قورت میدم... خدا حفظت کنه دختر شیطون بلا... با این شیرین کاریات
مامان پویان
3 آذر 90 20:39
آخی نازی الهی من قربونش برم انشاالله همیشه شاد باشید
ندا
4 آذر 90 10:31
نازی یاسمین خوشگل .بوووووس.دوست دارم.
عمه زهرا
4 آذر 90 20:57
قربون صورت ماهت و حركات موزونت برم نفس عمه
بابای مهرسا
5 آذر 90 1:24
هزار ماشاللههزار ماشالله آفرین دختر خوب
میترا
6 آذر 90 2:55
با این لباس چه با نمک شده
آرزو
6 آذر 90 12:57
ماشاله خیلی نازه خدا حفظش کنه
خورشید
6 آذر 90 13:16
واییییی تو کجاییی من بیام بخولمت عشقولی

خاله جون همين جام
لیلا (مامان آروین )
6 آذر 90 23:13
عسل خاله قربون تو با حرکات موزونت برم

خاله كجا رفته بودي؟
مامان شینا
9 آذر 90 0:19