ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

6 ماه و 23 روز هرروز زیباتر از دیروز

1390/9/21 1:06
نویسنده : خاله هدي
906 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها همون روزهاییه که مدتهاست من منتظرشم.

روزهایی که دخترم منو کامل بشناسه و بین من و بقیه تفاوت قایل بشه و از بغل همه حتی بابایی خودش رو خم کنه و بیاد بغلم.

روزهایی که دخترم از غریبه ها بترسه و گریه کنه و به بغل مامانش یا باباش پناه ببره و خودش رو بچسبونه بهمون و احساس امنیت کنه.

روزهایی که طنین صدای اون توی خونه بپیچه و جیغ و فریادش سر همه رو ببره.

روزهایی که ماما ماما بگه و وقتی خوابش میاد یا شیر میخواد منو با یه حالت گریه صدا بزنه چون فهمیده این نیازهاش رو فقط من میتونم برآورده کنم.

روزهایی که خونه رو با روروئک دور بزنه و کنجکاویهاش و شیطنتهاش چند برابر بشه.

روزهایی که من با ذوق و شوق براش غذا درست کنم و با هزار ادا و اصول بدم تا یاسمین بخوره.

روزهایی که صدای خنده یاسی و ذوق کردنش بشه بهترین لحظاتمون.

روزهایی که دخترم خودش به تنهایی بشینه واز هر طرف غلت بزنه.

روزهایی که وقتی میخوابه خونه سوت و کور میشه و دل من و باباش، براش تنگ میشه.

خدارو بینهایت سپاس به خاطر تک تک ثانیه های بی نظیری که توی این ٦ ماه و ٢٣ روز نصیب ما کردniniweblog.com.

بقیه عکسها در ادامه مطلب...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

زهرا
21 آذر 90 1:33
آخ عزیزممم چقدر پیشونی و صورتش مو داره!!! فردا که بزرگ شد کلی مبتلاس!!
زهرا
21 آذر 90 1:33
آخ عزیزممم چقدر پیشونی و صورتش مو داره!!! فردا که بزرگ شد کلی مبتلاس!!
فرناز/مامان ریحانه
21 آذر 90 4:01
الهی الهی چه نازی تو دخملی. به مامانی بگو هر روز برات اسفند دود کنه و آیة الکرسی بخونه تا چشم نخوری قشنگم. وای وقتی اون عکس پایینی که لبات رو غنچه کردی رو دیدم دلم رفت شیطونک. خدا حفظت کنه ایشاا...
مامان زینب
21 آذر 90 9:16
هزار هزار ماشالا اون عکسی که تو روروک داره میخنده چقد جیگره

ملسي خاله
مامان لیلا
21 آذر 90 9:34
ماشاالله به گل دخترتون. براش حتما اسپند دود کنین. قربون لپاش برم
خاله هدي
21 آذر 90 10:04
زهرا
21 آذر 90 12:45
یاسمن خانم اینقدر دوست دارم که دوباره اومدم ببینمت و برم عااااااشق اون عکساتم که از نزدیکه و همه تار وپود صورتت معلومه توش


ملسي خاله
مامان صدف
21 آذر 90 12:49
آخه تو چیگده گشنگی بووووووووووووووووس محکم

براي خاله جون مهربونم
مامان آروین
21 آذر 90 13:41
خیلــــــــــی نـــــــــازی هـــــزار مـاشالا چشم نخوری گلم مامانی اسپند یادت نره
دوتا عشقم محدثه
21 آذر 90 13:54
سلام عزیزم کاشکی پیشم بودی میتونستم یه ماچت بکنم

ممنونم خاله كوچولوي نازم
خاله جون...
21 آذر 90 14:32
یاسمی تو دختر !!!!!!!
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
21 آذر 90 15:04
وايييييييييي چقدر بانمك و نازه اين كوچولو
یلدا مامان شاینا
21 آذر 90 15:04
ماشالله دخمله خوشگلت همیشه خنده رو لبهای زیبات باشه


مرسیییی
شکرانه
21 آذر 90 19:34
سلام به خاله هدی و مامان ندای عزیز
من خیلی وقته که با وب شما آشنام و مرتب بهتون سر میزنم
شاید باورتون نشه اما در اوج کار و خستگی به هوای دیدن یاسی میام تا انرژی بگیرم و بهتر کار کنم
میدونم که شما سیده هستید ازتون میخوام به حق جده عزیزتون فاطمه زهرا سلام الله علیه منو دعا کنید (دعا کنید) که حاجتم روا بشه


ممنون که به ما سر زدید. چشم حتما.شما هم مارو از دعا فراموش نکنید.
خاله سارا
21 آذر 90 21:32
قربونش برم که خنده هاش و صدای خوشگل و ادا و اصولش دل همه ما رو برده نفسی به خدا.
لیلا (مامان آروین )
22 آذر 90 20:24
ندا جونم خواهشاً اینهمه عکس مامانی و خوشگل از عروس عسلم نذار می ترسم چشم بخوره
ميترا
22 آذر 90 23:38
واقعا لحظه هاي قشنگيه
مامانی فری
23 آذر 90 12:05
ماشالله به این گل دختر حتما براش اسپند دود کنین اپ جدید کردم منتظر نظرتون هستم یه مادربزرگ
مامان علي
24 آذر 90 0:02
ماشاءا... به دخمل ناز و تپلي. بوس بوس بوس .... هزار تا بوس.