ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا8 سالگیت مبارک

❤❤ياس من زهرا❤❤

اين وبلاگ هديه چهل روزگي منه!

1390/4/12 12:36
نویسنده : خاله هدي
1,058 بازدید
اشتراک گذاری

امروز قراره همراه مامان جون و مامانم برم حمام چهل روزگيه! ميگن آدابي داره و از قديم نديما رسمه كه بچه چهل روزه رو ميبرن حموم و ... خلاصه از اونجاييكه من ديگه براي خودم آدمي شدم و اسم و رسمي تو فاميل و در و همسايه پيدا كردمعینک،‌ خاله جون هدي زحمت كشيد و اين وبلاگ رو برام آماده كرد تا از اين به بعد در خدمت اهالي محترم وبگرد هم باشم. (البته با اجازه بزرگترا و تحت نظارت اونا!) آخه من از حالا بچه مثبتم.چشمک

پس فعلاً بياين جشن بگيريم من چهل روزم شده! هورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

shima
5 تیر 90 22:29
آخ قربون نی نیتون برم من خاله ی مهربون
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
17 اردیبهشت 92 12:11
تاریخ وبلاگ اشتباه خورده یعنی بدون اینکه بدونم موقعی که داشتم مطلب رو ویرایش می کردم تاریخش هم عوض شد. حمام چهل روزگیت دقیقاً 5 تیرماه ساعت 19 انجام شد.