ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

عکسهای یاسمین 5/8 ماهه

1390/11/12 0:45
نویسنده : خاله هدي
2,301 بازدید
اشتراک گذاری

 این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب...

 

یاسمین و ژست

یاسمین و خنده زوری

یاسی در حال بررسی اسباب بازیش

مامان اعصابمو خورد کردی چقدر عکس میندازی؟؟؟

اون چیه اون بالا؟ 

یاسی متعجب

چه برنامه قشنگی داره میذاره!!!

یاسمین در حال ذوق کردن

یاسمین در حال سخنرانی ساعت ١ نیمه شب

این عکسارو تقدیم میکنم به مامان بزرگ وبلاگیم مامان گلی جونقلبتا در نبود کیمیا جون بیان و به وبلاگ من سر بزنن شاید یه خورده از دلتنگیشون کم شهبغل.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

نسرین.. مامان بردیا
12 بهمن 90 0:52
قربون ژست و خنده زوری و بررسی و سخنرانی و عصبانیت و ذوق و لپات(که مثل لپای بردیای من یه کم آب شده ) و همه چیزت گل دختر...
عمه زهرا
12 بهمن 90 1:05
قربون صورت ماهت برم عروسك عمه
مامان الینا
12 بهمن 90 1:56
ماشاا... خدا ببخشت چقدر ملوسو خوردنی هستی یاسمین جان از دخمل من 4 ماه بزرگتری
انشاا... همیشه سالم و سرحال باشی

مرسي خاله مهربون. انشاله الينا جونم هميشه سالم باشه
خان گوگو لي بابا
12 بهمن 90 3:38
ماشاءا...ماشاءا...ماشاءا...
الهي خدا اين رو حفظش كنه.
ياسمين زهرا گلي لينكت كردم

شما لطف دارين. منم لينكتون مي كنم
خاله هدي
12 بهمن 90 8:20
دخمل دخمله دخمل... ناناسي خودمه به خاله ها و عمو ها گفتي چطوري ديشب دست گرفتي به ماماني (مامان جون) و ايستادي .بعدشم از ذوقت هي خودتو ميچسبوندي بهش و ما هم غش كرديم از حركت خوشگلت
مامان محمدحسن کوچولو
12 بهمن 90 8:25
الهی بخورم اون لپای نازتو یاسمین زهرای دوس داشتنی

هنوز دندون نداره این خوشگل خانوم؟




ملسي خاله. نه هنوز بي دندونم
مامان محیا
12 بهمن 90 9:11
ناز اون چشاش دندون میخواد چیکار

راست ميگين خاله. دندون در بياره مامان بيچاره موقع شير دادن اذيت ميشه.
مامان ریحانا
12 بهمن 90 10:19
سلام
ماشالا هزار ماشالا
یاسی چهار دستو پا میره؟


نه خاله جون. چهار دست و پا نميره. روي زمين فقط دور خودش ميچرخه و دست ميگيره به آدما و وسايل و ... بلند ميشه مي ايسته. فكر كنم ميخواد مستقيم راه بيفته.
مامان عسل
12 بهمن 90 10:32
هزار ماشالا
خاله جون...
12 بهمن 90 10:35
ووش خداااااااا مثل اینکه این آدم کوچولوها بیشتر کاراشون شبیه همه سینای ما هم همینجوری با اخم اسباب بازیشو بررسی میکنه ذوق کردنش آواز خوندنش... خیلی قشنگ بودن عکسا مامان یاسمین متشکریم
مامان ارمیا
12 بهمن 90 11:56




مامان گلي
12 بهمن 90 15:08
قربونت بشم عسلم من عاشق شما خوشگل خانمم . من شمارابخاطر خودت دوست دارم كيميا وقتي پيشم هست اول وبلاگ شما نفسمو نگاه ميكنم بعدمال كيميا را اخرشب ميام قبل از خواب شمارا ناز ميدم وميبوسم بعد ميخوابم عزيزدلم.شما در قلب من جايگاه خودت داري عسل ناناز



مامان گلي
12 بهمن 90 22:40
همه ژستاتو دوست دارم ولي اونايي كه لبهاي خوشگلتو جمع ميكني عاشقشونم نفسم



نگین مامان رادین
13 بهمن 90 1:20
ای جونم فدای لبهای غنچه و چشمهای نلزت بشم

ملسي
میترا
14 بهمن 90 1:38
جیگر طلا. بخورمش