ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

تولد يكسالگي دوست گلم كيميا خانم

1390/12/8 22:35
نویسنده : خاله هدي
620 بازدید
اشتراک گذاری

 يه دوست خوب دارم كه اسمش كيمياست... البته نه دو تا دوست خوب دارم كه يكيشون اسمش كيمياست و يكي ديگه خاله ميترا مامان كيمياجونه... ولي نه!... سه تا دوست خيلي ماه دارم يكي كيميا جونه، دومي مامان ميتراي كيميا جونه و سومي مامان گلي مامان ميترا كيميا جونه!

مامان گلي مهربون، خيلي به من و داداش محمد لطف دارن، حتي خودشون اعلام كردن كه مامان بزرگ مجازي ما هستن. ما هم همگي اين سه تا مهربون رو خيلي خيلي دوست داريم...

فردا سه شنبه 9/12/1390 اولين سالروز تولد دوست خوشگلم نوه مامان گلي مهربون كيميا جونه.

تولد يك سالگي دوست خوب و خوشگل و نازم، كيميا گلي مبارك !

انشااله سالم سالم سالم باشي و زندگي پر از خير و بركتي رو در زير سايه پر از مهر مامان ميترا و بابا سروش و مامان گلي و بقيه بزرگترا داشته باشي.

 

 

 

 

تشویقكيميا ناناس، تولدت مبارك!تشویق

راستي به مامان گلي مهربون و خاله ميترا با محبت هم تولد يك سالگي كيميا جوني رو تبريك ميگيم.

از طرف: ياسمين زهرا، محمد كوچول،‌ خاله هدي، خاله سارا، خاله ندا و همگي اعضاي خانواده ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهرا
8 اسفند 90 23:18
مامان یاسی بیا و عکسای یاسی رو بذار دلمون تنگ شد واسش
مامان يكتا
9 اسفند 90 0:19
ماشاالله به دخترتون.تولد دوستتوتن هم مبارك.به ما هم سر بزنيد

ممنونم چشم حتما ميايم پيشتون
مامان ریحانا
9 اسفند 90 1:20
تولد کیمیا جونم مبارک ایشالا 120 ساله شی خاله
مامان گلي
9 اسفند 90 15:26
ممنون خاله جون
عموامير
10 اسفند 90 23:34
اينجا رو ببين مينياتوري عمو رفته پيشه ياسمين جون
ااااااااااااااااي كلك نگفته بوديد هر دومشهدي هستيدااااااااااا.........تولدت مبارك كيميا جون عموييييييييي.....هر دوتا تونو دوست دارممممممممممممممممممممممممممممهزارتا بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

نه عمو جون من شيرازيم
مامان گلي
13 اسفند 90 13:35
واااااااااااااااي عزيزم. ممنون. من امروز موفق شدم بيام ببينم. خيلي لطف كردي. انشاالله تولد يك سالگي ياسمين و محمد. دوستون دارم