ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 5 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

هيشكي منو دوست نداره

1390/12/9 13:23
نویسنده : خاله هدي
664 بازدید
اشتراک گذاری

مثل اينكه ديگه دوست جوني هامون نيستن. آخه ديگه كسي نمياد سراغمون و برامون نظر نميذاره. خاله هدي تهنا، خاله هدي اسفرده، خاله هدي بي دوستتتتتتتتتتت، دلم گرم بود به همراهي دوست جوني هامممممممماگه كاري كردم بگين تا بدونم مشكل كجاست؟

من دوستاي خوبمو ميخوامممممممممممممممممم

پي نوشت:‌ اون چندتا دوست خوبم كه هرروز بهم سر ميزنن ناراحت نشن من منظورم يه سري از دوستاي قبلي مونه كه ديگه نميان!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

زهرا
9 اسفند 90 13:12
پس ما بووووووووقیم خاله هدی؟؟؟
ما رو جز دوستاتون حساب نمیکنید نه؟؟؟
دست شما درد نکنه

نيگاااااااااا. خاله شما تاج سرين اگه شما و يكي دوتاي ديگه نبودين كه من دق ميكردم. منظور يه سري ديگه است. سوء تفاهم نشه
دکمه
9 اسفند 90 13:24
سلام!
من خیلی وقته که میام و اینجا رو میخونم.... اگه دوست جدید میخواین من پایه ام ها!!!


خاله يا عمو من پايه ام
مامان سینا
9 اسفند 90 13:38
آخیییییی نبینم دوست عزیزمون ناراحت باشه... بد برو نظرات خصوصیتو بخون...
مامان محیا
9 اسفند 90 14:25
سلامعزیزم.از صبح چند بار اومدم اما سایت دوتاشون محمد کشول و یاسی بلز نمیشه..فکر کردم از سرعت نتمه.. اما نه مال بقیه خوبه


واقعا.كار كار اين امريكاي جهانخواره
مامان الینا
9 اسفند 90 14:38
سلام
ببخشید ما که این چند وقته مرتب مهمان داشتیم واصلا وقت نداشتم که بهتون سر بزنم انشاالله که تا چند روز دیگه حتما مثل قبل میام وبهتون سر میزنم آخه مگه میشه از دختری به این نازی دست کشید وخاطراتشودنبال نکرد

مرسي خاله
مامی امیرحسین
9 اسفند 90 16:44
منم که دست دوستی دراز کردم سمتت خاله هدی جونم.لینکتم میکنم که زود زود بیام هم نوشتنتو دوست دارم هم عاشق یاسمین زهرام
یاسمن
9 اسفند 90 17:12
سلام الهییییییییی فدااااااااات شم یاسمن زهرا جونم منم یهدختر خواهر دارم دقیقا شبیه یاسمنه خیلی برام جالب بود!


واقعا؟ عكسشو بذارين ببينيم خاله
مامان ریحانا
9 اسفند 90 19:53
سلام
خاله هدی درست میشه شاید به خاطر خونه تکونی هاست که دوستات وقت نمیکنن بیآن
در هر حال ما که هر پستی داشتی بودیم حالا ما یه چیزی بگیم که مامان یاسمین زهرا اصلا نمیآد پیشمون

مامان ياسي رو ول كن،‌خاله هدي رو عشقهههههههه
مامانی طهورا
9 اسفند 90 23:47
خودتون چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اونایی که لینکتون کردن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


آخه شما كه همه مطالبتون رو با رمز گذاشتين!!!!!!!
فرناز/مامان ريحانه
10 اسفند 90 1:54
الهى چه دل نازك!
خودم اومدم پيشت خاله مهربونم.


مرسييييييييييي
دکمه
10 اسفند 90 9:14
خب حالا که پایه ای من اولندش خاله ام و دومندشم بیا خونمون یه سر بزن حالا که منم اومدم خب....


اومدم خاله
مامان آریام
10 اسفند 90 22:57
ای بابا نبینیم ناراحت باشید بذارید به حساب مشغله زیاد این روزها که همه درگیرند آخه شما سه نفری وبلاگ مینویسید، من یه نفری. تازه درس و کلی مشغله ذهنی رو هم بذارید کنارش

آره ولي من چون دلم تنگ شده بود اينجوري گفتم