ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

دلگيرم

1391/1/12 4:22
نویسنده : خاله هدي
706 بازدید
اشتراک گذاری

خيلي دلم گرفته ... در حقيقت دلگيرم. از اين به بعد خيلي مطالب رو با رمز ميذارم. وبلاگ محمد كوچولو رو هم همينطور. تا من باشم يه دل نباشم. بابا، همش ميگن قديما مردم اينطور بودن، مردم اونطور بودن. همه با صفا بودن، صميمي بودن... اما حالا كه ميخواي رها باشي و يكرنگ نميذارن...از اين به بعد اگه بخوام شرح حال كامل موضوعي رو بذارم، براي اينكه سوء استفاده نكنن حتما رمز دارش ميكنم و رمز رو فقط براي دوستاي خوبم مي فرستم. اينجا اومدم اين توضيح رو دادم كه اگه يهو رمز اومد توي نظرات خصوصي تون بدونين قضيه چيه. بابا ديوونه شدم از بعضي حركات. الان ساعت سه نصفه شبه و من امشب كشيك نگهداري محمد كوچول هستم. از ناراحتي بچه رو دادم مامانم و اومدم اين مطلبو بنويسم. به قول يه نفر، چه دليلي داره كه مردم بفهمن شما چه جور زندگي ميكنين و توي طول روز چكار ميكنين، منم با اين همه سن و سال تازه اينا رو فهميدم كه همه مثل خودمون خاكي نيستن...

خدايا شكرت كه لحظه لحظه عمر من و مامان و بابا و خواهرام رو از حسادت و بدخواهي و تنگ نظري و بدجنسي و البته دروغ پاك كردي. من اگه هيچ چيز از پدر و مادر به ارث نبرده باشم، حتما خوش ذاتي رو به ارث بردم. ميراثي ارزشمند و انساني كه متاسفانه به خاطرش همه زندگي تاوان پس داده ام... (ياد مادر و آقا (مامان و باباي مامانم) و باباجون و مادر بابام بخير) وقتي مي بينم كسي سوء استفاده ميكنه اذيت ميشم و شب و روزم ميريزه به هم. بعضي موقع ها ميگم چه غلطي كردم وبلاگ راه انداختم و يا چرا آدرس وبلاگ رو به بعضي ها دادم.

خدايا كمك كن تا فكرم آزاد شه... دلگيرم اساسي...

پي نوشت ١:‌ براي شوهر خواهرهاي خوب، با صفا، مهربان، صادق، خوش ذات،خوش برخورد، خوش جنس، فهيم و آقا و خانواده هاي محترمشون (باهمه توصيفات قبلي) يه دفعه سوء‌ تفاهم نشه. موضوع چيز ديگه است.

پي نوشت 2:  لطفا كسي در مورد اين قضيه ديگه صحبتي نكنه. تمام شد و رفت.

پي نوشت 3: ندا تو رو خدا به خاطر من، اين متن رو پاك نكن.

پي نوشت 4: خدايا شكرت... خدايا شكرت... خدايا شكرت... (به خاطر همه داشته ها و نداشته هايم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سیدمهدی
12 فروردین 91 5:58
سلام سال نو و سیزده بدر زیبا برشما مبارک این خوشگل رو هم از طرف من ببوسید
مامانی درسا
12 فروردین 91 10:57
عزیزم سلام دوست نداری هیچی نمیگم فقط بدون ما خواهرانه دوستتون داریم .و به محض دیدن وبلاگنون توی به روز شده ها به دیدن دخترم و شما میام . درسایی هم خوشحاله که دوستی به خوبی شما ها داره . قربونتون برم . اینا هم چاشنی زندگیه .

ممنونم خاله شما خيلي ماهين
خاله جون
12 فروردین 91 11:20
بازم سلام...
هدی جون ما مسافرت بودیم دیروز برگشتیم...
واااااااای ببینم کی اذیتت کرده؟؟؟
خوب کاری میکنی رمزدار میکنی!بعضی از غریبه ها واقعا سو استفاده میکنن
باز چی گفتن بهتون؟!؟!که اینهمه دلگیر شدید؟؟ ولی خاله جون به این جور افراد محل نذارید خیلی بهتره کامنتاشونو تایید نکنید و اصلا جواب ندید تا خودشون خسته بشن.

به سلامتييييييييييي. هميشه به سفر و شادي. اونوهم ولش كن ديگه نمي خوام درمورد بيكاره ها صحبت كنم
مامان گیلاس
12 فروردین 91 11:47
سلام
خاله جون نبینم دلگیر باشی اونوقت ماهم دلمون میگیره
اگه امکانش هست تبادل لینک کنیم یاسی جون رو ببوسید


حتما خوشحال ميشم تبادل لينك داشته باشيم
عارفه
12 فروردین 91 13:19
حق با شماست عزیزم منم چند روزیه ناراحتم بابت همین قضایا راستی ایام فاطمیه غزل فاطمی رو میذارم ایشالله
محدثه
12 فروردین 91 13:42
خاله جونم رمزو به منم میدی لطفا
میترا
12 فروردین 91 18:56
...
بابای ملیسا
12 فروردین 91 19:41
با سلام . ضمن تبریک بخاطر وبلاک قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای سفر به مشهد مقدس به روز شد . خوشحال می شیم اگر با تشریف فرمایی خودتون ، و گذاشتن یک نظر این سفر ملیسا رو خاطره انگیز تر و زیباتر کنید . منتظر حضور شما در وبلاگ ملیسا جوون هستیم .
مامانی طهورا
12 فروردین 91 19:55
سلام خاله هدی از اینکه به وبلاگ دخترم اومدین و نظر گذاشتین خیلی ممنونم یاسمن زهرا جونو میبوسم
مامی امیرحسین
13 فروردین 91 1:42
چی شده عسیسم؟عکس بده اعلامیه تحویل بگیر...چقدر اذیتت میکنن.چرا آخه؟اتفاقا من روز نگارهاتم دوست دارم.بامزه مینویسی.روی ماه یاسی جونمو ماچ ماچ


خاله ممنونم ولي قراره ديگه هيچي نگم
بابای مهرسا
13 فروردین 91 22:20
چشم حسود کور بشه الهی امین
مامان محیا
15 فروردین 91 10:42
سلام گلم من تازه اومدم. امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه.. تولدها مبارک...سالی پراز برکت براتون میخوام. من که همه چی رو بخاطر دخترم تا در آینده بخونه، مینویسم.. کم و زیادش به خودم ربط داره. تو هم بزن به بی خیلالی و هرجور عشقته بنویس
امير
16 فروردین 91 0:34
راه بسته ي بيش نيست زندگي كسي كه فكر كوچيك داره خواهرم شما هم خيلي بزرگواري و هم خيلي مهربون تو رو خدا به حرفاي بي ارزش يه فرد بي منطق هيچ توجهي نكنيد .....دلگير نشيدولبخند رو كه بهترين هديه هاست تقديم كوچولوهاي عزيزتون بكنيد.........خدايا شكر به خاطراين دوست ارزش مندم

ممنونم.