ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

بالاخره ياسمين منو به اسم صدا كرد: دُددا(dodda)

1391/1/18 3:43
نویسنده : خاله هدي
576 بازدید
اشتراک گذاری

bwow1vy.gif شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

امشب 17 فروردين 91،‌ ياسمين گلي من حدود يازده شب، من (خاله هدي) رو بالاخره به اسم صدا كرد. قبلا به خاله ميگفت خخخخخخخخخخخ ولي امشب وقتي كه خودمو به خواب زده بودم آروم آروم اومد پيشم و گفت دُددا ... و من از خوشحالي جيغ كشيدم و بچه دومتر از ترس پريد هوا و مامانش زودي بغلش كرد. بعدش چند بار ديگه هم منو به اسم خودم صدا كرد. چقدر امشب دلم شاد شد بعد از دلتنگي براي رفتن محمدي.

 

خدايا ممنونم كه دلمو شاد كردي...  

 شکلکهای جالب آروین

 

پی نوشت:‌ ده ماه و نوزده روزگیت هیچوقت یادم نمیره. (٣٢٤ روزگی گلم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی طهورا
18 فروردین 91 0:36
الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
محدثه
18 فروردین 91 0:39
آفرین یاسی جونم
میترا
18 فروردین 91 1:09
درکت میکنم عزیزم که چه حسی داشتی.خیلی دوست داشتنیِ و قشنگِ اون لحظه

خيلييييييييييييييييي
کودکانه های من
18 فروردین 91 3:55
خاله هدی یعنی دلم غنج میره واسه شیوه بیان کردنت
خاله دُددا جونم


شرمنده ام نكن خاله جون
خاله جون
18 فروردین 91 9:57
وااااااااای مبااااااااارکه


مرسييييييييييييييييييييييييييي
نفیسه
19 فروردین 91 8:20
برای همچین خاله مهربونی باید زودتر از اینا اسمشو صدا زد


ممنونم خاله نفيسه جون. شما خيلي لطف دارين
مامان محیا
19 فروردین 91 8:27
سلام خاله دُدای مهربون. اسم جدید مبارک.. مرسی از پی گیریت. تو جواب کامنتت نوشتم. در اتاق و آزمایشگاه باز نمیشد.. دیر رسیدم..بوووس
مامان ریحانا
19 فروردین 91 17:45
سلام
خوبیدددددددددددددد خاله ی مهربون عید چیکارا کردید خوش گذشت بهتون ایشالا ؟
چقدر پست عقبم من در اسرع وقت میخونمشون
راستی دددا شدنت مبارک



ممنونم خاله سيما جون. بابا كجا بودي دلمون تنگيده بود براتون. عيد هم بچه داري ميكرديم همگي. جاتون خالي خوش گذشت. اولين عيدي بود كه دو تا خوشگل پيشمون بودن و حسابي كيف كرديم.