ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

یاسیمین زهرای منتظر

1390/4/24 1:07
نویسنده : خاله هدي
838 بازدید
اشتراک گذاری

 

یاسمین زهرا در 58 روزگی

پنجشنبه 1390/04/23

                                            

بر چهره پر ز نور مهدی صلوات            بر جان و دل صبور مهدی صلوات  

تا امر فرج شود مهیا بفرست             بهر فرج و ظهور مهدی صلوات   

ای منتظر غمگین مباش، قدری تحمل بیشتر ...

                               گردی به پا شد از افق، گویا سواری می رسد...

جلوه گل عندلیبان را غزل خوان می کند       نام مهدی صد هزاران درد درمان می کند

مدعی گوید که با یک گل نمی آید بهار         من گلی دارم که دنیا را گلستان می کند

اگر مهدی زهرا باز گردد           جهان آیینه اعجاز گردد

       سرم را پیش پایش می گذارم         که با خاک رهش دمساز گردد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ترنم
24 تیر 90 1:04
سلام

خدا حفظش کند انشاالله

من هم یه نی نی دختر تو راه دارم واسم دعا کنید که خدا یه دختر سالم و صالح و خوشکل بهم بده

الان شش ماهه هستم

اسم دخترم را فاطمه انتخاب کردم

مانا باشید

یا حق


مرسی خاله جون. انشاءالله فاطمه کوچولو سالم و سلامت به دنیا میاد. منتظر خبر تولدشیم. ممنونم