ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

سرگرمیهای یاسمین

1391/1/27 11:38
نویسنده : خاله هدي
1,269 بازدید
اشتراک گذاری

این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته میشه!

بقیه مطالب و عکسها در ادامه مطلب...

مامان حوصلم سر رفته....

آخ جون اسباب بازیهای مورد علاقم

من عاشق سبد و کفگیر و ملاقم

تتی....

مامان از این بازی خسته شدم...حوصلم سر رفت

هورااا یه سیب اون زیره برم برش دارم

مامان چرا سیبم رو گرفتی؟

آخ جون مامان یه سیب خوشمزه و تازه بهم داد

اخخخخخخخخخ

چه بدمزس

 مامان بیا تو هم سیب بخور

مرسی عزیز دلم نوش جونت .١١ ماهگیت مبارک شیرینم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان عسل
27 فروردین 91 12:09
خوشگل خانوم ناز يازده ماهگي مبارک
نگین مامان رادین
27 فروردین 91 12:59
الاهی من فدات ،رادین همعاشق کفگیر و ملاقه و سبد و تا اونهارو می بینه هر جا که باشه به سرعت نور خودش رو می رسونه. الاهی من فدای سیب خوردنت بشم سیب سرخ بهشتی.
مامان صدف
27 فروردین 91 13:37
همه بچه ها همین مدلین. با وسائل آشپزخونه بیشتر از اسباب بازیاشون بازی میکنن.
مامان الینا
27 فروردین 91 15:44
11 ماهگیت مبارک وااااااااااای قربون این دختر دست ود باز بشم من
مامان دینا جون
27 فروردین 91 18:09
عزیز دلم 11 ماهگیت مبارک.انشالا اا ساله بعدشم 111 ساله بشی.بووووووووووووووس
عمه زهرا
27 فروردین 91 20:01
عزیزم 11 ماهگیت مبارک عمه جون واقعا زود گذشتا هزارتا بوس
عموي كيم من.. ياسمين
27 فروردین 91 23:45
اي خداااااااااااااااااااااااااااحوصله سر رفته شو ببين اسباب بازياشو ببين پشمك عمو.كاش ميتونستم باهات بازي كنم.........به من سيب ميدي ياسمينعكسا خيلي با مزه شده و البته استادانه.واقعا دستتون درد نكنه
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
28 فروردین 91 7:30
آخي نيگا، چشماش يه شكلي شده... ورم يا پفه... احتمالا براي دندوناشه.... ناناسي خاله
مامان محیا
28 فروردین 91 8:35
جیگرشو خاله... خواهر دیدی شیراز اومدنمون کنسل شد. بهتر یکی از روسا دلش سوخت و گفت چرا باید این خانم با بچه بره سمینار. یکی دیگه بره... دستش درد نکنه. بعضی ها خیلی میفهمن..


آخييييييييييي حيف شدولي خب اگه مي تونستي با محيا بياي خيلي عالي بود. اما حالا شما مادر و دختر باهمين و ما از ديدن شما محروم شديم
حسناسادات
28 فروردین 91 9:05
حسناجون تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده. میشه بهش رای بدین؟ رای گیری از هفته اول اردیبهشت ماه شروع میشه. http://noruz1391.niniweblog.com
لیلا مامان آروین
28 فروردین 91 9:20
نوش جونت عسلکم ،نازم ،عشقم ،نفسم عاشقتم
یاسمین
28 فروردین 91 13:27
خوشگلم 16فروردین ازتهران پرواز داشتیم خاله دعامون کن خیلی دلتنگم..قربون یاسی برم الهی با پسر خاله قشنگش خدایا حفظشون کن..


انشااله دوره هجران به زودي و به خوشي به پايان ميرسه. دعاگو هستيم
مامان آرتین
28 فروردین 91 16:20
واای چقدر گل سرت بهت میاد
میترا
29 فروردین 91 1:13
ای جووووووووونم. جیگر منه. منم همیشه سیب و پرتقال و ... از زیر مبل و میز پیدا می کنم. ناناز خانم
نفیسه
29 فروردین 91 8:43
من خراب سیب خوردن یاسمین شدم ، خدا براتون نگهش داره ، خواهشاً اسپند یادتون نره


مرسي خاله شما لطف دارين. چشم حتما