ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

قضاوت با شما!

1391/2/12 9:09
نویسنده : خاله هدي
791 بازدید
اشتراک گذاری

 از اين به بعد ميخوام يه تعداد از نظرات مخالف رو بيارم و روش بحث كنم. اين تازه بهترينشه!

خُله،خولي يا خاله | مامان 2:51 12 ارديبهشت 1391
 
مگه میشه تو این سن بچه اینهمه حرف بزنه.چه دروغهایی شاخداری میکنین

فيلمشو بذارم از حسادت بميري؟؟
البته تقصيري هم نداري چون خودت تا به اين سن رسيدي هنوز درست نمي توني صحبت كني و به جاي اينكه بگي دروغ شاخدار ميگين، ميگي دروغ شاخدار ميكنين! (حالا بيشتر بسوز!!!)
[Web] - [E-Mail]
[ پاسخ ] [ حذف ] [ آی پی : 91.99.158.172 ]

 

 به نظر شما، آيا من مشكل رواني دارم و ميخوام خاطرات كودكي خواهرزاده ام رو با دروغ ثبت كنم؟ به نظرتون با دروغ ميخوام چي رو اثبات كنم؟ نداشته هام رو؟ عقده هاي نهفته و پنهانم رو؟ يا كلاً مريضم و هيچ اميدي هم به درمانم نيست؟

دوست دارم اين موضوع ريشه يابي بشه.

متاسفانه دوستان عزيز زيادي هستن كه با نظرات نه چندان عاقلانه شون هم من و هم ديگر وبلاگ نويس ها رو اذيت مي كنن ولي كاش مي دونستن كه اينترنت و محيط مجازي، فقط جايي براي چت و الواطي و بروز عقده هاي رواني و تهمت ناروا به اين و اون و ... نيست. محيط اينترنت و دنياي بيكران دانش اون مي تونه به نادانسته هاشونم اضافه كنه. حرف زدن يه بچه در نزديك يكسالگي چيز خيلي گنده اي نيست كه اين بنده خدا نمي تونه هضمش كنه. يكي شش ماهه حرف ميزنه و يكي چهارساله. يكي هفت ماهه راه ميره،‌ درحاليكه يكي توي ده ماهگي تازه ميتونه چهار دست و پا بره.

متاسفم براي بشري كه يك شبه از يك نديد بديد بي سواد به يك تازه به دوران رسيده به ظاهر بافرهنگ مبدل ميشه و  ماهواره و اينترنت و همه تكنولوژي هاي موجود رو در اختيار ميگيره تا تنها به داشته هاي ماديش اضافه كنه ولي دريغ از يه جو فرهنگ و نتيجه اش ...

فساد و تباهي يك جامعه ...

نمي خوام تندتر برم، اما اي كاش مي فهميديم وقتي چيزي نمي دونيم و نمي فهميم بهتره مثل يك انسان بزرگوار از ديگران بپرسيم يا حتي از اين معدن دانش يعني اينترنت بيچاره بخوايم جوابمونو بده. نقد بايد عاقلانه باشه نه به صورت تهمت و افترا و خراب كردن ديگري.

اي كاش اينقدر دم از فرهنگ نمي زديم و فقط سرسوزني بافرهنگ مي شديم... يه جو شعور و معرفت و انسانيت... حيف...قهر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

مامان صدف
12 اردیبهشت 91 9:45
عجب جواب دندون شکن که چه عرض کنم، (جوابت مثل عصب کشی دندون بود) .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
فقط دروغ کردنی نبود که شکر خدا کردنی هم شد.
از این به بعد بازارش خیلی داغتر از قبل میشه. (البته بیشتر بین مردا))))
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خاله هدی چه بلایی سرتعداد بازدیدکنده های وبلاگامون اومده؟ میگم نکنه همه امدن بازدیداشونو پس گرفتن!!!

خيلي باحالي مامان صدفي عين خود خوشگل خانم صدف جون
جناب مدير وبلاگ پيغام دادن نگران نباشين يه مشكلي پيش اومده كه انشااله حل ميشه. تازه گفتن آمارمون هم سرجاشه. خدا عمرشون بده زود جوابمو دادن و از ناراحتي درآوردنم. منم حساسسسسسسسسسس
بابای یاسمین زهرا
12 اردیبهشت 91 9:46
خاله هدی شما خودتو ناراحت نکن من در اولین فرصت فایل صوتی شو میذارم توی وبلاگ تا صدای خوشکل یاسی جونمو همه بشنون



مرسي بابا احسان. بيا بدجنسه رو بسوزونيم و بعدش به عزيز دردونه مون بگيم كه بگو خاله بعد اونم بگه خله يا خولي و كلي بخنديم
مامان محیا
12 اردیبهشت 91 9:47
خاله هدی همه چی رو گفتی دیگه چی بگیم ما. متاسفانه هستن این..


مرسي مريم جون
مامان خورشيد
12 اردیبهشت 91 9:50
واي عزيزم چرا ناراحت ميشي؟ مهم نيست مهم عروسك شماست كه يه دنيا شيريني داره و دنيا رو شيرين مي كنه. خورشيد منم تا يكسالگي حتي جمله هاي ساده مي گفت مثل آب بده و تو تولد يك سالگيش خودش برا خودش تولدت مبارك مي خوند. يادمه تو 9 ماهگي شب بخير و مرسي و خيلي كلمات رو به موقع بيان مي كرد حالا شايد تلفظش كامل نبود ولي خوب معلوم بود چي ميگه. الهي عزيزترينتون تو تولدش برا خودش تولدت مبارك مي گه و از همتون بخاطر محبت هاتون توي اين يك سال تشكر مي كنه. مطمئنم اينكارو مي كنه. مي بوسمش و براتون آرزوي لحظه هاي شاد و ناب و بي دغدغه دارم.


ممنونم از لطفتون مامان خورشيد خوشگله. ماشااله ماشااله. حالا طرف مياد سراغ شما كه چرا دروغ ميگي؟
انشااله هميشه شادشادشاد باشين
مامان صدف
12 اردیبهشت 91 10:07
من قبل این یه نظر فرستادم. اومد که اومد. نیومد هم هوتوتو
خاله هدی جون تو تاج سر مایی، اصلا" خودتو ناراحت نکن. همیشه از یه جماعت، بالاخره یکی دوتا نخاله هم توشون پیدا میشه. نمیشه که همشون مثل من باشن
حالا این که چیزی نیست، یه بنده خدایی اومده بود تو وبلاگ صدف به من پیشنهاد بیشرمانه داده بود و هی میومد تو پستام نظر میداد: « جووووووووووووووووووووون» من نمیدونم این چی دیده بود که آب از لب و لوچه و همه جاش راه افتاده بود.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نتیجه گیری:
هر گز خودت را برای کسی که ارزشش را ندارد ناراحت نکن.
سمانه علیه السلام
صلوات


ووووووووووووي توبه
-----------------------
اول كه قربان محبت بيكران شمو خانم خانما دويم اينكه فكر كنم اون طرف "جووووون" از بروبچ شهيد بهشتيه و ميخواد با اين ترفند خرابت كنه كه كور خونده درحد تيم ملي، سيم هم اينكه مرده اين نتيجه گيري هاي سمانه عليه السلام هستم كه روي تزهاي خاله متفكر(هدي) رو كم كرده.
مامان محیا
12 اردیبهشت 91 10:28
مدلش HX9V هست. 4 ماه پیش تو کیش خریدم با رم 16 اش شد 580 ت. اونموقع گفت تو ایران هنوز نیومده اما شنیدم راست یا دروغشو نمیدونم که الان دارن و 1م دویست شده واسه همین از خراب شدنش دارم میسوزم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
12 اردیبهشت 91 10:33
خله هدي يا خولي هدي اعصابه خودت و خورد نكن از اين آدماي مريض زيادن

ميدوني براي خودم ناراحت نيستم براي جامعه نگرانم. مردم دارن هر روز بدتر ميشن. بي فرهنگ و بي ادب تر با كلي ادعا...


فردا ديگه چي ميشه
خاله جون
12 اردیبهشت 91 10:50
خاله هدی شما که شماره آی پی شو میدونی!
به همون سایتی که نی نی وبلاگ آدرسشو داده گزارش بده تا برخورد کنن با افراد مزاحم...
ازین به بعد هرکس مزاحمت ایجاد کرد گزارش بدید..
تا وبلاگ پاک و معصوم یه فرشته کوچولو آلوده اینجور حرفا نشه

راست ميگي خاله جون. از بس ناراحت شدم يادم به اين قضيه نبود. بازم خودت كار درست كن شدي. مرسي باهوش هميشگي هدي جون خاله سيناخوشگله
مامانی درسا
12 اردیبهشت 91 11:13
قربونت برم عزیزم ..... توجه نکن ..... همین دیروز یکی واسم نظر گذاشته بود که دخترت زشته نمیدونم قشنگ نیست ..... آخه من جواب اینو چی بدم ...... بخدا اینا مشکل دارن ..... شما به کار خودت ادامه بده ...... الان درسایی ماما رو داره کم کم میگه ...... کیه و چیه رو تقریبا" واضح ادا میکنه ...... تعجبی نداره هر کوچولویی تو یه سری کارها استعداد داره ..... بهترین کار اینه که بی خیالش بشی و حذفش کنی انگاری اصلا" نیست وجود نداره .......


ميدوني نيت بعضي ها خرابه. مگرنه كي برمي گرده به مامان يه ني ني ميگه بچه ات زشته. ذاتشون زشته. دلشونم بخواد درسايي روي قلب و دل ماست و براي ما زيباترين فرشته خداييه.
یاسمین
12 اردیبهشت 91 12:51
سلام خاله اولا فدای یاسمین زهرا بشششششششم خودم خوتو ناراحت کن اونروز یکی تو وبلاگ منو مرتضی نظز گذلشته که چرا پز میدی لندنی فکرمیکنی خیلی شاهکارکردین؟؟نوشته چرا نوشتی همسرمن مخه که چی؟ولی من واقعا نمیدونم تو غربت موندن چه پزی داره؟؟؟بیخیال شو مواظب یاسمین باش

آخي عزيزم. بگو ديوونه عقده اي مطالبمو بخون ببين چقدر دلتنگم بعد حرف بزن. عقده خارج رفتن داره فكر ميكنه داري بهش پز ميدي. واي به روزي كه با آقاي دكتر برگردي ايران فكر كنم از حسادت بميره بيچاره
مامان گلی
12 اردیبهشت 91 13:35
عزیزم خودت راناراحت نکن تا ادم خودش تجربه نکنه نمیفهمه .این یک کمبودی که با مادیات نمیتونی بدست بیاری چون این یک استعداد خدا دادی .بعضی در چنین مواقعی اون حس حسادتشون در وجودشون به جوش میاد وفقط با چرت وپرت گفتن می خوان خودی نشون بدن .فقط بگم تجربه شیرینی خداوند نسیب اروز منداش بکنهدیدن لحظه لحظه تکامل یافتن یک فرشته را.شما برای کسانی مینویسی که با خواندنش لذت میبرن وپرودگارشون شکر میکنن برای همه چیزمن عاشق شماهایم بااینکه از نزدیک ندیدمتون

مرسي مرسي. انشااله يه روز همديگه رو مي بينيم و از بودن در كنارتون بهره مند ميشيم.
دکمه
12 اردیبهشت 91 13:59
بیخیال ! حرص خور!


حالا بذار محمدسينا به دنيا بياد اونوقت مي بينم چقدر حرص نمي خوريييييييي
امیر
12 اردیبهشت 91 18:28
سلام مادر یاسمین این افراد بخدا که روانی هستن و خیلی حسود نسبت به این فرشته ی کوچولوی ما ......تو رو خدا اصلا اهمیت ندید بهشون .....آدرس بده عمو تا یه دوئل کنم با این افراد خانومی مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
مامان گلی
12 اردیبهشت 91 21:36
اینو از ته دلم میگم من با هم صحبتی با شما وخوندن مطالب پراز احساستون وپر از محبتون که در تمام لحظه ها ودر تمام شرایت چه بد چه خوب درکنار هم هستین وبرای هم هستین لذت میبرم وبرای شماوخانواده تون آروزی موفقیت وسلامت وشاد کامی هرچه بیشتررا دارم .من به چنین خانواده ای احترام خواصی میزارم ودستشون واز راه دور میبوسم .چون خودم در سختیها ومشکلات زندگی همیشه تنها بودم حتی در شادیهام . همیشه آرزوی چنین خانواده متحدومهربونی را داشتم ودارم که برای در کنار همدیگر بودن یکدیگر دوست دارن نه چیز دیگری درهر شرایتی. شما اگر در کنار خاله سارا نبودید فکر میکنین اون شرایت سخت را بی هیچ مشکلی میتونست پشت سر بزاره به وجود گرم خودت وخانواده تون به بالید ولذت ببرید به حرفهای چنین اشخاصی توجه نکنید لحظه لحظه کارهای نوه های گلم را برای مابنویسد من یکی که باخوندنشون احساس میکنم درکنارتون هستم وصداوحرکات شیرین یاسی ناس ناسم در وجودم تصور میکنم لذت میبرم ممنون برای تمام نوشتهاتون
کودکانه های من
12 اردیبهشت 91 21:44
خصوصی
مامان بردیا... نسرین
13 اردیبهشت 91 1:40
قلبونت برت یاسییییییییییییی
بی صبرانه منتظر فایل صوتی هستم....

این مامان ندا هم که دل ما رو آب کرد....
هی گفت میخوایم بیایم تهران... بردیا رو هم حتما میبینیم...منم همش به بابای بردیت میگفتم آخ جون... یاسی رو از نزدیک میچلونم... وقتی بخواد جرف بزنه من قورتش میدم و ازین حرفا...

خالا ندا میگه تهران کنسله... امام رصپض طلبیده...



از امام رضا شفای آدمای مریض و حسود و کژ فهم و ... رو بخواید


آخي من (خاله هدي) تازه كلي دلم ميخواد برديا تپلي خوشگلي رو ببينم. تا ندا گفت ميان تهران و با بچه ها قرار ميذارن سراغ برديا رو گرفتم. انشااله سري بعد همگي ميام تهران
نسرین مامان بردیا
13 اردیبهشت 91 1:44
خولی جون اون روز یکی تو وبلاگ بردیا کامنت گذاشته که این پسر تو تا کی میخواد به چاق شدن ادامه بده... فکر میکنی خیلی با نمکه؟!!!
میترا
13 اردیبهشت 91 2:41
پس قضیه این بود که اون نظر رو برای کیمیا گذاشتی؟؟؟ ای شیطون. ولشون کن. بیمارن بعضی ها


حتما كلي ناراحت شدي كه اينجوري حرف زدم. فكر كردم ميدوني
مامان طاها
13 اردیبهشت 91 9:06
اینجور که معلومه وبلاگه یاسی جونمونم مثله محمد طاها درگیر این ویروس های کثیف شده.
خاله جوووون خودتو ناراحت نکن مثله ما بزن به بی خیالی ما خیلی وقته با این مشکل دستو پنجه نرم میکنیم.
راستی چرا آی پیشو دنبال نمیکنی ببینی کیه؟؟؟؟؟؟؟؟


به قولي دنبال شر نمي گردم.اين بهترين پيغام منفي بود كه گرفتيم. خيلي هاش قابل صحبت نيست.
مامان محیا
13 اردیبهشت 91 10:21
http://danial1389.niniweblog.com/post86.php برو یه نگاه بنداز خاله هدی. هی بهت میگم بیا مهد محیا اینا. هی نمیای..


رفتم ديدم. مهد كودك كه نيست خانه عشاقه
مامان آویسا
13 اردیبهشت 91 11:06
خاله هدی جون ولشون کن بابا ...ارزش این همه اعصاب خوردی را نداره به خدا
عزیز دلم از این روزاتون لذت ببرین و با فرشته کوچولوتون حال کنین .
ضمنا" از قدیم گفتن جواب ابلهان خاموشی است بذار در جهل خود بسوزن

مرسي خاله جون
مامان دانیال
13 اردیبهشت 91 11:34
آفرین به جواب دندون شکنت عزیزم
یه دختر تنها
13 اردیبهشت 91 13:23
بعضی ها واقعا اعصاب آدمو بهم میریزن. به قرآن بچه یکی از فامیلهای ما هم یازده ماهش بود انقدر قشنگ حرف میزد که همه تعجب کرده بودن. ماشاا... به نی نی شما.کور بشه چشم حسود


ممنونم خاله.
مامان آریام
15 اردیبهشت 91 1:43
به نظر من شما اصلا اهمیت ندید و این نظرات رو نادیده بگیرید. چون اینجوری فقط اعصابتون بهم میریزه


چشم مامان مهربون آريام گلم
میترا
15 اردیبهشت 91 2:04
نه به خدا اصلاااااااا ناراحت نشدم. کلی خندیدم. گفتم حتما شوخی کردی. من از شما هیچ وقت ناراحت نمیشم

شما لطف دارين خاله جون
لیلا مامان آروین
16 اردیبهشت 91 8:25
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای هدی جونم اصلاً به این چیزا اهمیت نده اصلاً یاسی ناناس خودم خیلی باهوش و شیرین زبونه کور شه هر کی نمی تونه ببینه


مرسييييييييييييييي
مامان زینب خانم
29 تیر 91 14:23
سلام جوابه خوبی بهش دادین. این جور آدما طعم زیبای خوب زیستن را بلد نیستن خدا شفاشون بده.