ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

یه توضیح مختصر

1391/10/3 17:02
نویسنده : خاله هدي
696 بازدید
اشتراک گذاری

اومدم یه توضیح بدم در مورد پست قبلی که خیلی بحث برانگیز شده:

من فعلا قصد از شیر گرفتن یاسمین رو ندارم حتی اگر دکترش بگه بیشتر از 2 سال هم بهش شیر میدم،چون علاوه بر فایده های زیادی که شیر مادر داره خودم هم از شیر دادن بهش لذت میبرم.

دوما هیچ مادری قصد اذیت کردن بچش رو نداره ،چرا بعضیها فکر کردن من بدجنسم که میخوام به بچم یاد بدم تا تمرین کنه و بدون شیر بخوابه مگه شماها خودتون تا چند سال میخواید به بچه هاتون شیر بدید؟من فقط شیر قبل از خوابشو نمیدم وقتی که خوابه و در کل روز هر وقت شیر بخواد بهش میدم.

هر کسی طبق شرایط زندگی و شناخت نسبت به کودکش براش تصمیم میگیره و من به عنوان یک مادر تشخیص دادم بهترین راه برای از شیر گرفتن یاسمین اینه که طی چند ماه پروژه از شیر گرفتن رو انجام بدم و آروم و آهسته شیرش رو کم کنم تا ضربه روحی نخوره چون دخترم مثل خودم حساس و احساساتیه!و برای اینکار اول باید یاد بگیره که بدون شیر بتونه بخوابه و بعد که این رو یاد گرفت یواش یواش بقیه دفعات رو کم کنم تا زمانیکه میل و رغبتش به شیر کم بشه و راحت بشه از شیر گرفتش.

در مورد جدا کردن تخت هم بگم که یاسمین توی تخت پارکش کنار تخت من قراره بخوابه و فکر نمیکنم این نشون دهنده بی مهری من باشه من خودم خیلی مبارزه کردم تا راضی بشم به اینکار چون وابستگی بیش از اندازه من به یاسمین ممکنه برا هر دومون سخت بشه ،باور کنید تا هفته پیش حتی دلم نمیومد موقع خواب صورتم رو از طرف یاسمین برگردونم|، همین الانم 3-4 بار توی تخت خودش خوابیده(فقط 1 تا 2 ساعت) اونقد صورتم رو کج گرفتم کنار تختش تا نزدیکش باشم گردنم دردگرفته.

من یه مادرم ،مطمئن باشید هیچ کس به اندازه یه مادر دلسوز بچش نیست!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

nafiseh
3 دی 91 17:06
ناراحت نباش دکتر دختر من که میگه بعد ٩ ماه شیر مادر دیگه هیچ خاصیتی نداره و اگه شبا بخوره هم که بدتر هم دندوناش خراب میشن هم فقط اب تو روده بچه کردی
مامان قندعسل
4 دی 91 0:27
کی گفته مامان ندا دلسوز نیست؟بدون اغراق میتونم بگم یکی از مهربونترین و صبورترین مادرهایی هستی که تا به حال دیدم.
شیر شب بعد از یک سالگی خوب نیست.برای دندونها هم ضرر داره. حیف که آرتین فعلا نتونسته بدون شیر بخوابه.
ولی شیر دادن خیلییی لذت بخشهههههههه.


شما به من لطف دارید .نه بابا من و خوب؟؟؟؟
مامان ریحان عسلی
4 دی 91 2:09
سلام
چه عصبیییییییییی بله فقط مادر بچه شو می شناسه و بس ولی من بعنوان تجربه میگم اصلا به من چه



مامان زهرا
4 دی 91 2:14
سلام
خیلی کار خوبی میکنی ندا جون
دکتر زهرا به من گفته بود از 9 ماهگی اتاقشو جدا کنم و از یک سالگی شیر شبشو کلا قطع کنم و اگه بیدار شد فقط آب بهش بدم اینجوری هم برای دندوناش خوبه هم اشتهاش تو طول روز بیشتر میشه...ولی من هیچ کدوم این کارا رو نتونستم انجام بدم و بعد پشیمون شدم الان اصلا نمیتونم تختشو جدا کنم چه برسه به اتاقش ولی یه دوستام تمام دستورات دکتر رو انجام داد و الان یه دختر 3ساله خیلی با ادب و تپل مپل و با اعتماد به نفس بالا داره فکر میکنم چون اتاقشو زود جدا کرد مستقل بار اومده....
سرتو درد آوردم
موفق باشی یاسی جونو ببوس


مرسی از راهنماییتون
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
4 دی 91 7:50
ولی به نظر من هنوز بدجنسی! مثل همه مامانای دیگه
مامان گلی
4 دی 91 9:04
نداجان زیاد به حرفهای وتجربه های دیگران توجه نکن. چون یک مادربهترمیدونه بهترین کارچی هست وکدام روش باروحیه بچه اش سازگاری داره. اتقاقاً اگربتونی شب کمتر به یاسمین شیربدی خیلی هم برای دندانهاش مفیده .چون شیری که توی دهانش میماند باعث پوسیدگی دندانهای بچه هامیشه .واگربتونه عادت بکنه که بدون شیر یا حتی بدون اینکه شما کنارش باشید بخوابه خیلی خوبه. خواهرشوهرمن یک پسر داره کلاس سوم هنوز موقع خواب باید مامانش کنارش دراز بکشه تا خوابش ببره
میترا
5 دی 91 2:12
کی مامان ندا رو ناراحت کرده؟ اصلا هر کی هر جور دوست داره میتونه زندگی کنه و تصمیم بگیره. به حرف دیگران توجه نکن. مطمئن باش بهترین کار رو میکنی.