ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 4 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

پروژه خوابوندن یاسمین زهرا

1391/10/2 17:44
نویسنده : خاله هدي
689 بازدید
اشتراک گذاری

یه چند روزیه تلاش میکنم تا بدون شیر بخوابونمت میخوام پروژه از شیر گرفتنت رو در عرض 5 ماه انجام بدم ،دوست دارم خودت دیگه شیر نخوری و میل نداشته باشی،نمیدونم میتونم موفق بشم یانه؟

توی این 19 ماه فقط چند بار بدون شیر خوابت برده اونم اولا بود که تاب خریده بودیم برات و ذوق تابت رو داشتی اما به جز اون 7-8 بار همیشه با شیر میخوابیدی،منم وقتی میرفتم وبلاگ دوستای دیگت که بزرگتر از تو بودن و میدیدم برا از شیر گرفتنشون چقدر سختی میکشن و برا خوابیدن کلی دردسر،تصمیم گرفتم از الان سعی کنم تا بدون شیر بخوابی.

خدارو شکر دختر عاقلی هستی قبلش باهات صحبت کردم که مامان دیگه نباید با شیر خوردن بخوابی خب؟تو هم گفتی ابob(همون خب)شب اول سر نیمساعت روی پاهام خوابیدی ، شب بعد 65 دقیقه طول کشید شب بعدش 70 دقیقه و خلاصه خیلی سخت بدون شیر میخوابی اما بالاخره خوابت میبرهکلافه!یه شبش که اونقدر برام حرف زدی که سردرد گرفتم و خودم رو زدم به خواب تا بالاخره خوابیدی.بعضی وقتها میگی مامان تیر منم لبم رو گاز میگرفتم سریع میگی آبی(یعنی اشتباه گفتم آب میخواستم).

حتی با تشویق من چند بار توی تخت خودت که کنار تخت منه خوابیدی(همیشه پیش خودم میخوابه)اما چون دندون 16 در راهه یه کم اذیت میشی و توی خواب گریه میکنی باید بیارمت پیش خودم زودی!

خلاصه بدون شیر اونقدر با خودت کلنجار میری و اینور و اونور میشی تا خوابت ببره (بیشتر مواقع هم روی پاهام میخوابی).

یه بار حوصله نداشتم معطل خوابوندن تو بشم بهت گفتم امروز ظهر بهت شیر میدم میخوابونمت اما شب باید بدون شیر بخوابی اونقدر خوشحال شدی بغلم کردی و گردنم رو محکم فشار میدادیبغل،فرداش هم موقع خواب ظهرت گفتی که شیر میخوای بهت گفتم یه کم بهت میدم نه خیلی باشه گفتی باکی(باشه) دیدم داری زیاد شیر میخوری گفتم یاسمین داری زیاد میخوری ها سریع دست از شیر خوردن کشیدی و پشتت رو راه کردی و به زور بعد از چند دقیقه خوابیدی،اونقدر دلم برات سوختتتتتتتقلب.

یاسمین بار اول که توی تخت خودش خوابید.

یاسمین روی پای مامان ندا و تمرین لالا کردن بدون شیر

-این پست توسط مامان ندا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان ریحان عسلی
2 دی 91 19:26
سلام
بنظرت یکمی زیاده روری نکردی؟


نمیدونم ؟؟؟به نظرت زیاده روی شدههههه؟اینارو که نوشتم در طی یک هفته بوده و البته یاسمین اصلا اذیت نشد به خصوص موضوع تخت رو که خودش اصرار داره توش بخوابه خیلی بهش کیف میده وقتی میگم تخت خودته
عمو دون و یاسمین جون
2 دی 91 20:13
خواهرم اومده میگه بسه کم این دخترا رو بوس بوس کن میگم خدایی حاضری شب یلدا هندونه نداشته باشه و لی این دخمله بیا بیش ما شیطونی کنهمیگه اینم برسیدن میخوادحاضرم هندونه از اینا ....نباشه ولی این تبل خانوم بیاد بزنیم خط شیطونی خواهر ما داریم
فدا فدا فدا عمو دون خانوم گلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل این همه کادو گرفتی تووووووووو با کیکه چیکار داری خوووووووووووووووووووووژستای عکساشو ببین تو رو خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااخوردنی هستی بخداااااااااااااااااااااااااااااااااااااما انصافا دست خاله سارا درد ندونه این هندونه خیلی قشنگ شده با اسم شما دوتا
خودتم که خیلی ملوسی محمد خان رو ببین مثل همیشه ساکت و آرومه
اون عکسی هم که عینک زدیااااااااااااا خیلی نانازه لباست هم خیلی ناناز خانوم..و عروسکی که دستت گرفتی بیشتر از همه وای خدا کاش زودتر بیایم شیراز شما دوتا خیلی عزیزین


خواهرتونم مثل خودتون به ما لطف دارن
مامان قندعسل
3 دی 91 2:33
قربونت برم که اینقدر عاقلی.
آرتین هم همیشه با شیر میخوابه
ندا جون توی خواب هم برای شیر خوردن بیدار میشه؟کلا چند مرتبه در شبانه روز شیر میخوره.
شیر خوردن زیاد آرتین شده معضل من.


بله بیدار میشه مخصوصا اگر موقع دندون دراوردنش باشه خیلی شیر میخوره.


نمیدونم چند بار ولی هر وقت حوصلش سر میره میاد میچسبه به من و شیر میخواد
میترا
3 دی 91 2:46
اوخی، آدم دلش میسوزه. یه جوری ازت شیر میخوان که وسوسه میشی بدی. خوبه که داری تمرین میکنی. موفق باشی


آره ولی خوبیش اینه یاسمین اصلا اصراری نداره
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
3 دی 91 7:55
ای مامان بدجنس! یاسمین زهرای تپلی منو اذیت می کنی؟ بذار حسابتو می رسم
مامان تیر تیر!


♥ مامي ملودي جون ♥
3 دی 91 11:59
اي جان . انشا الله زودي عادت ميكنه گلم


ممنون
خاله هدی 2
3 دی 91 14:06
آخی عزیزم!! موفق باشید خیلی کار خوبیه کم کم شروع کنید عالیه! ایشالله هیچ کدوم اذیت نشید سینای ما که فقط تا یک سالگی خورد بعدش خودش خودشو ترک داد


خودشون رو ترک بدن خیلی بهتره
مامان نی نی
3 دی 91 14:15
سلام خاله جونم یلدات مبارک عزیزم انشاالله هزار ساله بشی خاله
مامان ندا اگه فضولی نباشه احساس میکنم یه کم توی از شیر گرفتن گل دختر هم دارید عجله می کنید هم یه کم زیاده روی اگه شروع به این کار کردید باید با کم کردن وقطع کردن شیر صبح یا شب شروع و بعد به وعده های بعدی برسید وبرای پر کردن این خلا برای نازگلتون باید سرگرمی های زیادی آماده کنید که بهترینش یه بیرون رفتن حداقل نیم ساعته است
باز هم عذر خواهی میکنم و دوستتون دارم


من قصد از شیر گرفتنشو ندارم.در ضمن من شیرش رو کم نکردم فقط دارم عادتش میدم بدون شیر بخوابه و توی خواب و بیداری بهش شیر میدم.
مامانی کسرا
3 دی 91 16:19
من کسرا رو یه دفعه از شیر گرفتم خیلی راحت بود البته هر کسی بچه خودش بهتر میشناسه...
موفق باشی عزیزم


ممنون نمیخوام تو روحیش تاثیر بذاره .البته من عجله ای برا از شیر گرفتنش ندارم حتی اگر از 2 سالگی هم بگذره بازم بهش شیر میدم تا کم کم ترکش بدم.