ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

13 ماهگی دخترم

1391/3/27 15:52
نویسنده : خاله هدي
1,237 بازدید
اشتراک گذاری

این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته میشه!

سال    و ماهگی

مدتهاست نمیتونم از دست شیطونیهات بیام پای کامپیوتر! یه نفر رو میخوای که ٢٤ ساعته مراقبت باشه شیطون خانوم ! امروز خیلی خوب بودی اخه خانوم خوشخواب تا ١:٥ دقیقه ظهر خواب بودی و به زور بیدارت کردم از ١٠ صبح هر ١٥ دقیقه بلند میشدی میگفتی:" ماما تیر تیر "وقتی بهت شیر میدادم دوباره میخوابیدی !!!

امروز ١٣ ماهه میشی عزیزم ١٣ ماه پر از شادی رو برامون آوردی امیدوارم ١٣٠ سال پراز شادی و سلامتی و ایمان در پیش رو داشته باشی عزیزم.

بقیه در ادامه مطلب....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان طاها
27 خرداد 91 15:40
13 ماهگیت مبارک باشه دختر شیرین زبونه خاله.


ممنونم خاله جون
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
27 خرداد 91 15:41
الهي من بخورمت خوشگل بامزه خودم. سيزده ماهگيت مبارك
مامان گلی
27 خرداد 91 15:54
13ماهگی دختر نازم مبارک گوشواره خشگلت مبارک یاسی ناناز


ممنونم مامان گلي جونم.
عمه زهرا
27 خرداد 91 17:54
قزبون عروسکم برم 13 ماهگیت مبارک عمه گلی من ماشاالله
مامان ریحان عسلی
27 خرداد 91 19:07
سلام
13 ماهگیت مبارک یاسی جون
وای گوشواره هاشووووووو نیگاه النگوشو ایشالا گوشواره و النگوی عروسیتو بندازی


مرسی خاله تیزهوش:d
انشاله
نگین مامان رادین
27 خرداد 91 20:42
سلام جیگمل دخمل قربون خنده هات بشم 13 ماهگیت مبارک ایشاالله 130 ساله بشی عروسکم


مرسی خاله
نگین مامان رادین
27 خرداد 91 20:46
قربون اون استقامتت بشم من که ای طوری محکم رو پاهات وایسادی همیشه پایدار باشی عسیسمگوشواره هات هم مبارک ملوس من


ممنون خاله خیلی مهربونم
یاسمین
28 خرداد 91 8:22
ماشالاه واسه خودش خانمی شده سرپا وایمیسته قشنگ..النگو وگوشواره های قشنگ قشنگ میندازه

ممنونم خاله ياسي جون. چشماتون خوشگل مي بينه
مامانی درسا
28 خرداد 91 9:43
نبات خوشمزه ...... 13 ماهگیت مبارک عزیزم ....... انشاالله همیشه شاد و تندرست باشی وروجک خاله

مرسي خاله جونم
شکرانه
28 خرداد 91 10:58
وای چه دخمل خوشکلی شده این یاسمین خانم ما!
ببخشید ندا جوان یه سؤال خصوصی...این مبل خوشکلتون رو از کجای شیراز خریدی؟

مامان ندا جواب بدين لطفا


عزیزم قابل شمارو نداره ازبولوار سرباز مبل آرا خریدم اما 3 سال پیش.


مامي نسيم ( مامان ملودي )
28 خرداد 91 12:22
اي جانم عكس اولي خيلي زيباست خيلي خيلي خيلي . شكار لحظه ها به اين ميگنا . بزن دست قشنگه رو

مرسي خاله نسيم
میترا
29 خرداد 91 2:02
13 ماهگیت مبارک عسلکم. گوشواره شوووووووووو نگاه... چه عکس های ناااااااازی. بخورمت. دلم برات تنگ شد


مرسي عيدتون مبارك. راستي كيميا جون بهتره؟؟
مامان خورشید
29 خرداد 91 12:59
عزیز خاله مبارک باشه 13 ماهگیت کوچولوی نازم بوووووسسسس


مرسي بوووووووووسسسسسس