ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

من عاشق زیتونم

1391/3/30 19:32
نویسنده : خاله هدي
866 بازدید
اشتراک گذاری

به زیتونای من چپ چپ نگاه کنین از کوره در میرمااسترس.

کدومو بردارم؟؟؟؟

این آب مماغم نیستا زیتونه رو ترکوندم!!!

به به کیفیدمخوشمزه

خدایا داره تموم میشه بخورمش یا نه؟؟؟؟

آخ جون مامانم بازم برام گذاشت از خوشحالی دارم میرقصمنیشخند.

نوش جونت مامان.

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته میشه!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

خاله هدي
30 خرداد 91 19:37
جيگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
مامی آرمان
30 خرداد 91 20:03
سلام از وبلاگ زیباتون خیلی خیلی لذت بردم . دیدن وبلاگ زیبای شما تو دوران بارداری باعث شد واسم انگیزه بشه واسه پسرم وبلاگ درست کنم بعدش خیلی دوباره دنبال وبلاگتون گشتم تا امروز که دوباره دیدمش . به عنوان دوست آرمان گلی لینکتون رو با اجازه گذاشتم تو وبلاگ آرمان امیدوارم شما هم از وبلاگ آرمان دیدن کنید . خدا یاسی خانومی رو واستون حفظ کنه خیلی نانازه ماشالله


الهييييي. چقدر تعريف كردي خاله جون. منم جو گير كلي مشعوف گشتم. مرسي عزيزم قدم نو رسيده مبارك. منم با افتخار لينكتون ميكنم
محدثه
30 خرداد 91 20:45
ای جانم


مامانی نازلی طهورا
30 خرداد 91 22:37
نوووووووووووووووش جوووووووووووووووووونت عزیزم
مامان گلی
30 خرداد 91 23:13
نویش جونت دختر نازم منم عاشق ریتونم
خواهر فاطیما
30 خرداد 91 23:15
سلام
ماشا الله چه دختر نازی دارید
اگه دوست داشتین یه سر به ما هم بزنید
اگه باتبادل لینک موافقید منو با عنوان وبلاگم لینک کنیدو به من بگید با چه اسمی لینکتون کنم


خاله اي آدرس نذاشتي واسم
مامان آریام
31 خرداد 91 0:22
نوش جونت خاله جون آریام هم عاشق زیتونه خیلی بامزه میخوری...دلم آب افتاد البته واسه خوردن خودت
مامان گیلاس
31 خرداد 91 0:28
سلام
نوش جون عزیز خاله
گیلاس منم عاشق زیتونه وقتی در یخچالو باز میکنم اولین چیزیه که میخواد و میگه توشی(ترشی).



عسيسم
میترا
31 خرداد 91 1:39
نوش جوووووونت جیگر خاله... بووووووووس


مرسي
عمه زهرا
31 خرداد 91 3:10
قربونت برم که اینقدر قشنگ زیتون می خوری نفس عمه نوش جان کپل عمه
عمه زهرا
31 خرداد 91 3:11
قربونت برم که اینقدر قشنگ زیتون می خوری نفس عمه نوش جونت گپل عمه
عمه زهرا
31 خرداد 91 3:13
قربونت برم که اینقدر قشنگ زیتون می خوری نفس عمه نوش جونت کپل عمه[hr
عمه كجاي من تپله! قيافه ام گول زنكه
مامانی درسا
31 خرداد 91 12:27
ای جانم کمتر بچه ای رو دیدم به زیتون خوردن علاقه داشته باشه ...... خیلی باحالی حاله نوش چونت


مرسي خاله. به جاي غذا زيتون ميخورم كلا متفاوتم نه؟؟
مامي نسيم ( مامان ملودي )
31 خرداد 91 12:51
اي جانم خيلي خوبه واسه اينكه يبوست نگيرن من چون ملودي هنوز دندون درست و درمون نداره ميكس ميكنم با كته هاش

آره براي يبوست اينا خوبه ولي خب، گوشت هم به تنش نمي مونه
خاله جون
31 خرداد 91 14:46
جیگره جیگر! عکس اولیش خیلییییییییییییی باحاله
مامان ریحان عسلی
1 تیر 91 3:41
سلام
چه با نمک نشسته و می خوره من هنوز به ریحان زیتون ندادم

خاله نوشابه دادي زيتون ندادي؟؟ چون طعمش متفاوته دوست داره ولي حالش از يه چيزايي مثل تخم مرغ و پياز بهم ميخوره
مامان سایان
1 تیر 91 17:25
اااااای جووووونم نوش جونت عسیس دلمممم

سایان هم عاشق زیتونه


سايان جون ماشااله همه چي تمومه
مامان گلی
1 تیر 91 17:52
اخمش ببین عاشقتم

مامان یاس
2 تیر 91 12:45
سلام الهی چه شیرین دختریه این دخملی شما خیلی نازه چقدر زیتون میخوره منم عاشق زیتونم
ای فداااااااااااااااااااااااش میرقصه چه دختر بانمکیه
خیلی خوشحال شدم اومدم اینجا اگه دوست داشتی بیا به وبلاگم و تبادل لینک کنیم
صلوات

ممنونم از اين همه تعريف. با افتخار لينكتون ميكنم. مرسي
مامان خورشید
2 تیر 91 13:10
نوش جونت خاله من دیوونتم عزیزممممممممممممممم

شما ماهين خاله جون عزيزم
مامان دینا جون
2 تیر 91 17:16
نوشششش جووووووووووونت عزیزم.

مامان امیرناز
2 تیر 91 20:55
سلام چه دخمل خوشگلی چه اسم قشنگی من عاشق این اسمم پیش ما بیا


ممنونم خاله جون چشم حتما


خاله اي آدرس نذاشتين كه
یاسمین
3 تیر 91 9:07
همه یاسمین ها عاشق زیتون هستنقربونت برم تا دلت میخواد بخور


همه ياسمين ها ماهن
زیبا
3 تیر 91 10:01
نوش جونت عزیزم پارسای من هم خیلی زیتون دوست داره اما من هیچ وقت ظرف زیتون رو جلوش نمیذارم چوی خیلی خطرناکه من همیشه تکه تکه میکنم و به پارساجون میدم مامانی مواظب یاسی جون باشید


مرسی.خاله زیتون بدون هسته براش گرفتیم
یه عموی هیجان زده
3 تیر 91 18:11
میخوامتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسچقد تو رو دوست دادممممممممممممممممممممممممممممممم.تو خیلی عزیزی برام عشقولانه مننننننننننننننننننننننننننن....محمد پسر پسرخالم هستش که روز تولد تو نه فرداش اومد دنیا عزیزم


به سلامتي. انشااله يه عمر خوشبختي و بركت به همراه داره. تبريك ميگيم كلي عمو جون. مرسي