ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 5 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

يكسالگي وبلاگ یاسمین زهرا و افتتاح وبلاگ خاله هدي

1391/4/5 17:20
نویسنده : خاله هدي
738 بازدید
اشتراک گذاری

بدون هيچ مقدمه:

امروز هرچند سرم خيلي شلوغ بود اما به واسطه بعضي مسايل تصميم نهاييم رو گرفتم و يه وبلاگ جديد اونم براي خودم راه انداختم، تا هرچي دلم ميخواد بنويسم و هرچه دل تنگم ميخواد يادداشت كنم. يه جايي بدون دخالت هيچكس... نمي دونم چرا فقط من نمي تونم هركاري كه ميخوام بكنم! اكبر و اصغر و تقي و نقي هم ميخوان نظر بدن. بابا ،من،‌ دلم ميخواد خيلي حرفها بزنم و خيلي كارها بكنم. خداروشكر كه هميشه هم در چارچوب قوانين شرعي و عرفي و مملكتي و ادب و انسانيت رفتار كردم ولي خب، نميشه ديگه! همه بايد نظر بدن. بنابراين ديشب به مامانم گفتم ميرم براي خودم وبلاگ ميزنم تا حداقل خواهرام و شوهر خواهرام و ني ني هاشون متضرر نشن. اين شد كه دست به كار شدم و الان كه اومدم مطلب افتتاحيه رو بزنم چشمم افتاد به تاريخ پست ثابت وبلاگم كه 5 تير 91 رو نشون ميداد... تمام تنم يخ كرد و لرزيدم... آخه، امروز اولين سالروز راه اندازي وبلاگ ياسمين زهراي عزيزمه. پارسال يكشنبه 5 تير 90، ياسمين ناناسي چهل روزه بود و من براي هديه اين روز وبلاگش رو راه انداختم و الان كه وبلاگم رو افتتاح ميكنم تا به زبان خودم و براي خودم بنويسم باز هم 5 تيره و يكسالگي وبلاگ ياسمين زهراي نازم و يكسال و يكماه و نه روزگي گل زيباي ما. (415 روزگي)

خدايا شكرت كه بي بهونه دل ريزه و نازك نارنجي منو شاد ميكني و همه بهونه ها رو با يه نشونه ازم ميگيري... كاش لايق ذره اي از محبت و مهرباني هات بودم.

ني ني شكلك

سالگي

وبلاگ ياسمين زهرا مبارك!

 پايين: اولين عكس وبلاگ ياسمين زهرا- لاك ناخنهاشو داشته باشين

اينم اولين پستي كه من توي ني ني وبلاگ و براي افتتاح وبلاگ ياسمين زهرا گذاشتم:

http://yasaminzahra-pouryasin.niniweblog.com/post1.php

اينم آخرين آمار وبلاگ ما در يكسالگي وبلاگ "ياس من زهرا"

ساعت 16.45 تاريخ 5 تير 1391

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديدهاي امروز : 426 نفر
بازديدهاي ديروز : 676 نفر
بازدید هفته قبل : 426 نفر
كل بازديدها : 156041 نفر

اگه تعداد كل بازديد ها رو تا اين لحظه تقسيم بر 365 بكنيم يه عدد جالب به دست مياد:‌ 427.5 نفر در هر روز حالا اگه به بازديدهاي امروز در بالا نگاه كنين تا اين لحظه 16.45 بعدازظهر 426 نفر بازديد كردن كه خيلي به ميانگين آمار روزانه به دست اومده نزديكه.

بازم ممنونم دوستاي خوبم

ني ني شكلك
شكرت خدا، براي آشنا شدن با ني ني وبلاگ هم شكرت. شكرت كه به واسطه ني ني وبلاگ با دوستاي خيلي خوبي آشنا شديم كه غمخوار و همراه و ياور ما شدن توي اين يكسال. در اوج شادي ها و اضطرابها. شكرت كه همه خوبان رو دور ما جمع كردي تا در كنار اونها و ني ني هاشون،‌ ماهم لبخند شادي بزنيم.

خدايا، همه دوستاي مهربون ما و ني ني هاي نازشونو در پناه خودت حفظ كن و عاقبت به خير بفرما.

اين تنها آرزوي ماست براي همه خوبي هاشون...

ني ني شكلك

راستي تا يادم نرفته اينم آدرس وبلاگ من يعني خاله هدي:

http://khaleh-hoda.niniweblog.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان گلی
5 تیر 91 19:53
مبارک یکسالگی وبلاگت

مرسي
مامان فاطمه حسنا
6 تیر 91 2:56
سلام.
تبریک میگم


مرسي خاله مهربون
مامي نسيم ( مامان ملودي )
6 تیر 91 8:04
خاله هدي پس با هم درد مشترك داريم
اما ولش كن مهم نيست . تولد وبلاگ ياسي جون و افتتحاح وبلگ خودت مبارك گلم.


ممنونم نسيم جون. مرسي از تبريكت