ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 5 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

بازی جدید

1391/4/11 1:04
نویسنده : خاله هدي
801 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان یه بازی جدید بلد شده که خودش کیف میکنه اما من از پا میوفتم از بس که باید هر از ٢٠ ثانیه از آشپزخونه برم توی اتاق و بالعکس.

یه تخت داره که ماله نوزادیشه و چون دیگه ازش استفاده نمیکنه شده انبار اسباب بازیهاش!!!با روروئک میره کنار تختش و منو صدا میزنه:ماما ماما    وقتی رفتم پیشش میگه: اییییییی  یعنی یکی از عروسکهامو بده هی باید یکی یکی نشونش بدم این خوبه؟؟؟؟اگر خوشش نیاد میگه:مه یا نه   ولی اگر خوشش بیاد میگه:بههههه    بعدش عروسکش روبغل میکنه میدوه و میره توی حال میذارتش روی میز و دوباره از اول تا اینکه تمام عروسکهاش رو بریزه روی سرهم و من دوباره اونارو برگردونم توی اتاق و سرجاش و باز هم از اول:ماما   ماما .......

-این پست توسط مامان یاسمین زهرا نوشته شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابای ملیسا
10 تیر 91 20:55
با سلام . وبلاگ ملیسا جوون با کلی عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال می شم سری به ما بزنید و با یک نظر ما رو مورد لطف خودتون قرار بدید . منتظر نظرهای قشنگ شما هستیم .


ما هم منتظر نظرات قشنگ شما بودیم اما نظر نذاشتین؟؟؟!!!
مامي نسيم ( مامان ملودي )
11 تیر 91 8:50
اي جانم . خانومي من ملودي و الان يه دو.ماهيه ديگه توي روروئك نميزار. ديدم خيلي تنبل شده با روروئك و در راه رفتن تنبلي ميكنه. الان قشنگ قدم بر ميداره اما هنوز ميترسه يكم و تعادل نداره


مجبورم گاهی بذارمش تا غذام ته نگیره و البته در موارد حاد دیگر.ههههه
مامان سایان
11 تیر 91 9:31
ااااای جانم ناااااازی



بووووس برا سایان جون
خانم معلم
11 تیر 91 10:30
این کارا خلاقیتش رو بالا مببره


خدا کنه .من دوست دارم بچم حسابی خلاق بشه
نگین مامان رادین
11 تیر 91 13:45
ای جونم فدای شیطونیات بشم،قربونت بشم کم مامانی رو اذیت کنم به خدا ما مامانی ها گناه داریم،ولی اذیتها و شیطونیهاتون هم شیرینه


یاسمین زهرا:چشم خاله مهربون
خاله جون
11 تیر 91 15:08
ای خدا بچه بیکار گیر اوردی مگه؟؟؟؟
ولی خیلی باحال بود مامان ندا همیشه همینجور پر کار باش و تند تند عکسا و کارای یاسمینو برامون بذار کیف کنیم همینطور عکسا محمد روممنون.


آره واقعا؟؟چشم