ياسمين زهراياسمين زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
نازنین زهرانازنین زهرا، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

❤❤ياس من زهرا❤❤

من به تنهایی وایسادم

1391/4/16 17:50
نویسنده : خاله هدي
932 بازدید
اشتراک گذاری

از سه شنبه ١٣ تیرماه ١٣٩١ من یاسمین زهرا با تلاش بسیار تونستم تنهایی و بدون کمک هیچ مبل و میز و صندلی و دست و پای دیگرون خودم از روی زمین بلند شم!

حالا برای اینکه خستگیم از تنم بیرون بره و تشویق بشم چند تا زیتون مامان ندا بهم داده تا نوش جان کنم.

-بیشتر از هر کسی خودم ذوق میکنم که از سر جام بلند میشم و البته حسابی هم خودم رو تشویق میکنم،دست میزنم و هورا میگم با این لحن هواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.

-بعضی وقتها مامانم رو گول میزنم و بلند میشم و پاهامو تکیه میدم به مبل و به مامانم میگم که نگام کنه و تشویقم کنه اما ظاهرا مامانم فهمیده من کلک میزنم و میگه بچه گولم نزن !!!!!

-این پست توسط مامان یالسمین زهرا نوشته میشه!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان ریحان عسلی
16 تیر 91 18:15
سلام
مبارکه


ملسي
خانم معلم
16 تیر 91 18:41
خانم گل مثل عسل شیرینه


ممنونم كلي
عمواميرنازنازي ياسمين و محمد
16 تیر 91 19:30
هوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآخلش وايادم عموي ببينم...قوبون تو دخمل خوشگل بشه عموي كه وايادي سر پاهات همه رو خوشحال كردي..ملسيييييييييي خوشتيپ عمو
مامانش عشقولانه داره قد ميكشه بگو

عمو فدات بشهههههههههههههههههههههههه ايولااااااااااااااااااااااااااااااا

مرسي عموجون خيلي لطف دارين.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
17 تیر 91 9:06
اي جان ماشاالله . انشا الله به همين زودي ها بدو بدو ميكني خوشگل من . خيلي عكسا خوشگله


مرسي خاله مهربونم
مامان صدف
17 تیر 91 9:40
مبارکه خاله. ایشاالله قهرمان دو ماراتون کشور بشی


مرسي خاله
خاله جون
17 تیر 91 11:38
مبارکه!!!
پس دیگه باید منتظر قدمهای قشنگت باشیم...
دیگه وقتی بچه به این مرحله برسه چند روز بعد قدم برمیداره!!
مباااااااارککهههه
سینا دستاشو میزنه زمین تا حد زیادی هم موفق میشه یه دونه از دستاشم برمیداره از روی زمین ولی هر دو تا دستو که خواست برداره میفته


پس تا چندروز ديگه بايد شاهد ايستادن سيناجونم باشيم
مامان سایان
17 تیر 91 12:49
عززززززززززززززیزم مبارکه
خوشگلم امیدوارم همیشه تو زندگیت هم بتونی محکم رو پاهات بایستی


مرسي خاله مهربونم
مامان زینب
17 تیر 91 17:15
واییییییی خدااااا مبارکههههههههه
چقدر شیرینه این لحظات
بوس بوس بوسسسسسسسسسسس


مرسي خاله جونم
مامان دخملی
18 تیر 91 0:13
ای جانم به سلامتی
راستی نی نی منم بدنیا اومد


مباركه عزيزم. اومدم و پريناز خوشگله رو ديدم
نایسل
18 تیر 91 0:29
آفرین خالهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
فرناز مامان ایلیا
18 تیر 91 1:22
وای خدا ماشالله...قربونت برم من....
بانوی هنر
18 تیر 91 8:46
ووووووووووووووووایییییییییییییییی
خدا براتون حفظش کنه


مرسی از محببتون
مامان ارمیا
18 تیر 91 9:59
ماشالله. چه ماه شده. چه بانمک وایساده نگاهش کن تو رو خدا.
جیگرشو هام هام.


مرسییییییی
مانی محیا
18 تیر 91 14:43
آخی قربونش بره خاله مبارک باشه. منم با نظر مامان صدف موافقم..


انشاا...
مهدیه
18 تیر 91 15:05
مبارکت باشه خاله.. انشاءالله که با این قدمهای کوچولوت در آینده قدمهای بزرگی تو زندگیت برداری و مایه ی مباهات بابا و مامان مهربونت بشی.. بوس برای یاسی نازم...


ممنون خاله مهدیه
عمه زهرا
18 تیر 91 20:05
قربون عروسکم برم با این سعی و تلاشش آفرین جیگر عمه ماشاالله
مامان گلی
20 تیر 91 2:21
افرین به دخمل خوشگلم ماشالله .چشم نخوری ایشالله


مرسییییییییییی.مامان گلی کم پیدایین؟؟
مامام گلی
20 تیر 91 22:10
درگیر این نوه خانومم شیطونم دارن جابجا میشن یک هفته ای خونه ما پیش من مونده فردا داریم میریم شمال عروسی احتمالا تا جمعه دیگر برمیگردیم

به سلامتي و ميمنت. انشااله خوش بگذره. دلمون تنگ شده بود براتون. با شادي برين و با سلامتي برگردين